نمایندگی رسمی محصولات اچ پی فروش و خدمات پس از فروش HP | در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین ارکان در ارتباط با خرید محصولات و قطعات ماشین های اداری ، مربوط به کیفیت و کارایی آنها می شود.

همانطور که می دانید کمپانی اچ پی ، از سری کمپانی های نام آشنا در بازار می باشد. از همین حیث این کمپانی با کمک کارشناسان و همکاران خود در حوزه ی طراحی محصولات ، همواره به دنبال عرضه ی ماشین های اداری و رایانه ای پر قدرت و مناسب در بازار می باشد. در همین راستا ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نمایندگی رسمی محصولات اچ پی فروش و خدمات پس از فروش HP بررسی های لازمه را انجام دهیم | 50% صرفه جویی با اچ پی پلاس

معرفی نمایندگی رسمی محصولات اچ پی

کمپانی اچ پی و نمایندگان وابسته به آن ، با ارائه ی محصولات با قیمت استاندارد و کیفیت بالا ، همواره توانستند تا جایگاه ویژه ای در بین افراد ایجاد نمایند. .این امر به دلیل در نظر گرفتن کیفیت و خدمات پشتیبانی سریع و به موقع نمایندگان اچ پی نیز می باشد.

در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در تهران، علاوه بر فروش محصولات اچ پی، خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را نیز به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این نمایندگی دارای تیمی از متخصصین و کارشناسان خبره و باتجربه می باشد. این متخصصین با تکیه بر دانش روز دنیا، با کیفیت ترین سطح خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

درحال حاضر، شرکت اچ پی دارای نمایندگی های متعددی در استان های مختلف ایران است.در بین نمایندگی های اچ در سرتاسر ایران،. نمایندگی رسمی تهران را می توان قطب مرکزی فروش و خدمات پس از فروش این محصولات دانست. نمایندگی رسمی محصولات اچ پی در تهران، هم در زمینه فروش و هم تعمیر محصولات اچ پی به. شما عزیزان خدمات رسانی می کند.این نمایندگی تمامی محصولات اچ پی را با قیمت مناسب به دست مشتریان عزیز می رساند.

 

نمایندگی رسمی محصولات اچ پی
نمایندگی رسمی محصولات اچ پی

 

 

 

 

محصولات نمایندگی

همانگونه که می دانید، کمپانی اچ پی دارای محصولات متنوع بی شماری می باشد. دسته بندی این محصولات وسیع را شما می توانید در بخش ماشین های اداری و ماشین های رایانه ای مشاهده فرمایید. اما به طور کلی و با توجه به امتیاز های ارائه شده توسط کاربران ، از جمله مهمترین محصولات شرکت اچ پی می توان به لپ تاپ های اچ پی و پرینترهای این کمپانی اشاره نمود.البته فروش و کیفیت سایر محصولات را می توان پلاترهای اچ پی، اسکنرهای اچ پی و ماشین حساب های اچ پی و … را نمی توان نادیده گرفت

.

خدمات فروش محصولات اچ پی

نمایندگی رسمی محصولات اچ پی، محصولات مختلف این شرکت را بصورت مستقیم و بی واسطه با قیمتی مناسب و به صرفه به دست مشتریان عزیز می رساند.این نمایندگی در زمینه جدیدترین و مدرن ترین محصولات مانند پرینترها یا لپ تاپ های اچ پی و سایر محصولات، مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

این امکان، به انتخاب درست و مناسب محصول مطابق با نیاز شما عزیزان کمک می کند،همواره به یاد داشته باشید که درصورت مشاهده نقص یا ایراد در محصولات اچ پی، محصول خود را تنها به نمایندگی رسمی اچ پی بسپارید.از سپردن آن به مراکز غیررسمی که قطعا دارای دانش کافی در زمینه محصولات اچ پی نیستند، خودداری کنید.

 

خدمات فروش محصولات اچ پی

 

 

پشتیبانی فروش محصولات اچ پی

خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی محصولات اچ پی شامل تعمیر و مشاوره تلفنی یا حضوری درمورد مشکلات احتمالی مشتریان است.برای تعمیر محصولات شرکت اچ پی خود، یا در محل نمایندگی و یا در محل موردنظر خودتان، خدمات تعمیراتی دریافت کنید.این تعمیرات منحصر به دسته خاصی از محصولات شرکت اچ پی نمی شود.بلکه شامل تمامی دسته ها از جمله لپ تاپ، پرینتر، اسکنر و پلاتر است.

 

خدمات تعمیرات نمایندگی رسمی محصولات HP

هزینه تعمیرات و مدت زمان موردنیاز برای انجام تعمیرات محاسبه شده و خدمات مشتریان گرامی اعلام می گردد.این امر به منظور خدمات رسانی بهتر در زمینه تعمیرات است.همچنین از طریق مشاوره تلفنی، به سوالات احتمالی مشتریان در مورد نحوه استفاده یا برخی مشکلات احتمالی پاسخ داده می شود.

در مواردی که مشکلی به صورت تلفنی حل و فصل نشود، کارشناس به محل مربوطه اعزام می گردد.متخصصان فنی نمایندگی محصولات اچ پی در تهران آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.لازم به ذکر است در روند تعمیرات، درصورت نیاز به تعویض قطعه ای خاص، از قطعات اصلی و اورجینال بدین منظور استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی رسمی محصولات اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

همچنین تا زمانی که روند تعمیر به تایید کارشناس فنی نمایندگی نرسیده باشد، روند تعمیر ادامه خواهد داشت.تایید کارشناسان فنی نمایندگی منوط به تست های موفق و اطمینان از عملکرد مناسب دستگاه است.

 

 

خدمات تعمیرات نمایندگی رسمی محصولات HP

 

خدمات اچ پی در محل

بنا به دلایل متفاوتی ، بسیاری از کاربران امکان ارسال دستگاه در نمایمدگی را ندارد. ممکن است این موضوع به دلیل عدم اجازه ی خروج ، سنگینی دستگاه و خیلی از موضوعات دیگر باشد. در همین راستا نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد تا در راستای کسب اطمینان کاربران خود ، تکنسین های آموزش دیده را در محل کاربران اعزام نمایند.

فواید اعزام تکنسین درب محل

اعزام تکنسین در محل کاربران نیز همچون سایر خدمات اچ پی ، به عنوان راه کار های سریع به حساب می آید. از سری فواید اعزام تکنسین می توان به :

  • صرفه جویی در هزینه ی ارسال و دریافت دستگاه
  • سرعت تعمیر و عملکرد بالا
  • آموزش بخش های متفاوت دستگاه ها به مصرف کنندگان توسط تکنسین

و … اشاره نمود. البته در نظر داشته باشید که : در صورت امکان و داشتن شرایط لازم مبنی بر ارسال دستگاه به نمایندگی ، تعمیرات به صورت دقیق و کامل تر انجام می شود. همچنین دستگاه پس از طی تست ها متفاوت تمامی ایرادات خود را مشخص نموده و در صورت نیاز کاربران ، تمامی ایرادات به صورت کلی بر طرف می شوند. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.