تصویر مرتبط با شعبه اسکنر نمایندگی اچ پی تهران - HP Customer Scanners 2

 

 

شعبه اسکنر نمایندگی اچ پی

شعبه اسکنر نمایندگی اچ پی تهران | مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ پی آبا در تهران ، خیابان سپهبد قرنی ، ساختمان نگین قرانی (پلاک 218) طبقه دوم با شماره ویژه امور مشتریان 89392-021. شبه اصلی فروش و تعمیر ماشین های اداری HP. واحد فنی اسکنرهای اچ پی مستقر در نمایندگی مرکزی تهران همه روزه از ساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهر و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 3 بعدازظهر آماده پاسخگویی ، مشاوره تلفنی ، بازدید و تعمیر ، بررسی و رفع ایراد و خدمات پس از فروش اسکنرهای اچ پی در ایران است. لازم به ذکر است که ساعت پذیرش دستگاه در ساعات ذکر شده طبق جدول زیر میباشد.

  • پذیرش اولیه و ثبت در اتوماسیون HP
  • از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح الی 5 بعدازظهر.
  • روزهای پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 2 بعدازظهر.
  • روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شرکت تعطیل است.

از کاربران عزیز تقاضا میشود جهت ارائه بهتر خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه های ایاب و ذهاب ، قبل از مراجعه به نمایندگی از موجودی قطعات و امکان تعمیرات اطمینان حاصل فرمایید. بعلت محدودیت های موجود در واردات قطعات اچ پی بالاخص در شاخه اسکنرها بسیاری از دستگاههای موجود با عدم موجودی قطعه و نهایتا عدم امکان تعمیر مواجه هستند. نتیجتا بهتر است قبل از ارسال اسکنر به واحد خدمات از طریق تماس با واحد فنی شرکت ( داخلی 2 ) هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

 

 

 

شعبه اسکنر نمایندگی اچ پی

 

 

 

 

 

تعمیر اسکنرهای فلت و خانگی

این نوع اسکنرها به اقتضای نوع مصرف و شکل ظاهری بیشتر در معرض آسیب بالاخص در ناحیه شیشه و فلت ( به جهت بازو بسته شدن درب دستگاه ) و خرابی قطعاتی همچون موتور اسکنر و برد اصلی دستگاه هستند. از این رو شرکت ملزم به استفاده از قطعات اصلی با پارتنامبر شرکتی و اورجینال مخصوصا در ناحیه شیشه خواهد بود. از شیشه های متفرقه و ارزان که مربوط به اسکنرهای اچ پی نیستند استفاده نکنید. موتور اسکنر در این نوع و البته انواع دیگر بیشترین کارکرد را به لحاظ عملکرد مکانیکی دستگاه خواهد داشت. پس از کاربری غیر استاندارد پرهیز و کاربری توصیه شده در سرویس منوال دستگاه را مدنظر داشته باشید.

جهت جلوگیری از خرابی زودهنگام cable flat از باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه خودداری کنید. مگر در مواقع کاربری جهت قرار دادن اسناد برای اسکن کردن. باز و بسته کردن بی مورد آسیب زیادی به اتصالات موجود بین درب دستگاه و بیس دستگاه خواهد زد. تعداد اسکن | این مورد در اسکنرهای خانگی که مکانیزم و متریال ضعیف تری را نسبت به نمونه های اداری دارا هستند بسیار اهمیت بالایی دارد. لذا با توجه به تعداد اسکن روزانه از دستگاه استفاده کنید. اسکن بیش از حد در طول روز و استفاده بیش از حد کاربری توصیه شده تمامی قطعات موجود در اسکنرهای فلت و بیشتر از همه برد دستگاه را معیوب خواهد کرد.

 

 

 

 

تعمیر اسکنرهای فلت و خانگی

 

 

 

 

 

تعمیر اسکنرهای فیدر دار اداری

اسکنرهای فیدر دار یا اصطلاحا ADF دار که بیشتر کاربری اداری و حتی سازمانی با تعداد بالای اسکن و بصورت اتوماتیک دارند دستگاههایی هستند که به جهت عدم نیاز به باز و بسته کردن درب دستگاه و اسکن اتومات از خرابی شیشه و درب و اتصالات مصون هستند. اما به هر جهت این نوع اسکنرها هم به لحاظ سخت افزاری دچار ایرادات مختص به خود خواهند شد. خرابی پیکاپ یا همان قطعه مربوط به کاغذکش در این نوع اسکنرها از رایج ترین ایرادات مشاهده شده در واحد فنی HP گزارش شده. استفاده غیر معمول و مغایر با کاربری توصیه شده از نظر تعداد روزانه اسکن موجب آسیب به این قسمت خواهد شد.

این نوع دستگاه ها با توجه به نوع کابری در ادارات و سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی بزرگ بسیار پرکار و کارآمد هستند. لذا آسیب جدی به این خانواده از اسکنرها بیشتر در قسمت های مصرفی مانند ای دی اف و سنسورهای ورودی و خروجی کاغذ ، برد پاور و مین برد اصلی و موتور اسکن میباشد. ولتاژهای ورودی غیر استاندارد و نوسانات غیر معمول موجب تشدید این امر خواهد شد.

ایرادات نرم افزاری در نمونه های فیدر دار اما رایج ترین ایرادات گزارش شده از سوی کاربران اچ پی ست که همه روزه در واحد امور مشتریان با آن سرو کار داریم. نصب ناقص دستگاه ، استفاده از درایورهای کرک شده و کپی ، ست نکردن نهایی بصورت دیفالت ، ایرادات مربوط به ویندوز و محیط های نرم افزاری که در آنها اقدام با اسکن میکنیم. تشخیص اشتباه فرمت های متعدد که کاربران به اشتباه از دستگاه انتظار دارند در صورتیکه هنگام خرید به فرمت های توصیه شده دقت نمیکنند و بسیاری از عوامل دیگر در عدم امکان اسکن و ذخیره درست فایل ها دخیل خواهند بود. این نوع خرابی ها در محل مشتری و بدون نیاز به مراجعه و حضور در نمایندگی و شعب مستقر انجام خواهد شد.

 

اعزام تکنسین اسکنر در محل

اعزام تکنسین در محل بصورت موردی هم برای خرابی های سخت افزاری و هم برای ایرادات نرم افزاری امکان پذیر است. اما در ایرادات سخت افزاری توصیه تکنسین مربوطه ارسال دستگاه به واحد فنی ست. بسیاری از مشکلات سخت افزاری در محل کاربر قابل رفع و تعمیر نیست. بسیاری از قطعات بالاخص در قسمت اصلی دستگاه و قسمت های بالایی و ADF در محل مشتری امکان تعمیر و یا تعویض ندارند.

 

 

 

 

 

 

تعمیر اسکنرهای فیدر دار اداری

 

 

برای اطلاع از آخرین بروزرسانی ها در دسته بندی اسکنرهای اچ پی به لینک درج شده مراجعه فرمایید و از آخرین نمونه های بروزرسانی شده در سایت دیدن فرمایید. همچنین برای مشاوره و پشتیبانی قبل از خرید اسکنر میتوانید با امور مشتریان مستقر در نمایندگی تماس حاصل فرمایید. شرکت اچ پی آبا به لحاظ تسهیل در امور ارسال و دریافت دستگاههای تعمیری سرویس پیک رایگان شرکت برای گرفتن دستگاه و ارسال به واحد تعمیرات و تحویل آن به مشتری پس از تعمیر را راه اندازی کرده است. کاربران گرامی میتوانند فقط با تماس تلفنی و هماهنگی با اوپراتور همه روزه از این سرویس در محل خود بهره مند شوند.

خدمات نرم افزاری نیز جهت رفاه حال کاربران گرامی از طریق نرم افزار any desk قابل پردازش و استفاده است. از این رو با قرار دادن کد انی دسک خود به مشاورین ما از خدمات نرم افزاری آنلاین بدون نیاز به حضور تکنسین در محل خود بهره مند شوید. شرکت اچ پی آبا همچنین در نظر دارد تا با راه اندازی فروش اسکنرهای کارکرده و یا استوک اروپایی که مورد تایید کارشناسان ما در واحد فنی HP هستند و گارانتی 6 ماهه جهت پایین آوردن هزینه های کاربران خدمت رسانی کند. کلیه دستگاههای استوک اروپایی از کارکرد بسیار پایین در حد نو و گارانتی مشابه دستگاههای نو با نازلترین قیمت به دستگاه های نو قابل ارائه و پشتیبانی هستند.

 

شعبه اسکنر نمایندگی / شعبه اسکنرهای فلت اچ پی / شعبه اسکنرهای فیدر اچ پی / برای ثبت اتوماسیونی خرابی اسکنرهای اچ پی و همچنین ارتباط مستقیم با کارشناسان تعمیرات اسکنر در نمایندگی تهران و ثبت درخواست در فرم تعمیرات اسکنر میتوانید به صفحه تعمیر اسکنر hp در نمایندگی مراجعه کنید. در این قسمت امکان تماس مستقیم با تکنسین و ثبت تعمیرات در اتوماسیون شرکت بصورت وب در تمام ایران فراهم شده است.

 

 

شعبه اسکنر نمایندگی

 

 

شعبه اسکنر نمایندگی
شعبه اسکنر نمایندگی

 

 

                                                 مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ پی | hpaba.com