پرینتر 436dn سه کاره A3 | پرینتر های A3 به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پرینتر های لیزری در دسته ماشین های اداری به حساب می آیند. قابلیت چاپ این دستگاه ها در ابعاد بزرگ تر از A4 باعث شده. تا نظر کاربران اداری و سازمانی را به خود جلب نمود تا از این دستگاه در فضا های خود استفاده کنند. مطمئنا پرینتر های A3 نیز دارای ویژگی های خاص و جذابی برای کاربران می باشند. در همین راستا تصمیم داریم تا با بررسی پرینتر لیزری HP LaserJet MFP M436DN بررسی خود را در زمینه ی ماشین های اداری A3 شروع نماییم. لذا شما می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با HP 436DN در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 

پرینتر 436dn

مطمئنا یکی از اصلی ترین مشخصات در پرینتر های اچ پی برای کاربران ، مشخصات ظاهری می باشد. امروزه مشخصات ظاهری در کنار مشخصات فنی و مشخصات مصرفی ، به عنوان اصلی مهم و کار آمد برای خریداران به حساب می آید. در همین راستا کمپانی اچ پی نیز همواره در تلاش است. تا بتواند محصولات خود را با کیفیت ، طراحی و کوالیتی مناسب طراحی و به بازار عرضه کند. در ارتباط با پرینتر لیزری HP 436DN باید بگویم که در نگاه اول دستگاهی بزرگ و قوی به نظر می آید. این دستگاه در نوع کاربری اداری – سازمانی کاربردی سه کاره داشته و می توان آن را در دسته پرینتر های All in one اچ پی قرار دارد. با توجه به موضوع ظاهری این دستگاه باید بگویم که HP 436DN با یک تریم رنگ سفید استخوانی و مشکی طراحی و به بازار عرضه شده است.

در مقایسه با سایر رقیب های خود در برند های متفاوت کیفیت و استقامت بیشتری داشته. بهتر با فضا های پر کار اداری و سازمانی وقف پیدا می کند. متاسفانه در این سری از پرینتر های اچ پی ما شاهد هیچگونه صفحه نمایشی نمی باشیم. که این موضوع به خودی هود می تواند نکته ی منفی برای این دستگاه به حساب بی آید. اچ پی برای انتقال هشدار ها و درخواست  های لازم دستگاه تنها از یک صفحه ی دو خطی استفاده می کند.

همچنین وزن تقریبی 25 کیلوگرمی ، به همراه دو سینی جانبی و قابلیت چاپ به صورت دورو اتوماتیک تحت شبکه از مشخصات این دستگاه به حساب می آید. در نظر داشته باشید. که این دستگاه در دسته ی پرو به شما اجازه ی چاپ و انتقال اسناد را از طریق USB می دهد. که نکته ی مثبتی برای دستگاه های A3 به حساب می آید.

 

 

 

پرینتر 436dn

 

لیزری مشکی اچ پی پرینتر 436dn

اگر شما نیز برای گسترش کسب و کار خو به دنبال پرینتر های لیزری تک رنگ می باشید. می توانید بروی مشخصات و کارایی HP 436DN حساب ویژه ای باز کنید. در نظر داشته باشید که قابلیت های بی نظیر این دستگاه به ما این اجازه را می دهد. تا بتوانیم از قابلیت های سه کاره ی آن در ادارات  سازمان ها استفاده نموده. و به طور کلی از جایگزین نمودن سایر ماشین های اداری بی نیاز شویم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه سه کاره های A3 زن hp 436n &438n وارد لینک رو قرار گرفته شده و از اطلاعات این دستگاه ها نهایت استفاده را ببرید.

در نظر داشته باشید که اگر وجود فکس در پرینتر های اچ پی برای شما اهمیت چندانی ندارد. می توانید بروی ویژگی های 436 حساب ویژه ای حساب کنید. یکی  از مهمترین مشخصه های هر دستگاه چاپگر کارتریج آن می باشد. خوشبختانه با بالا رفتن سطح اطلاعات کاربران ، بسیاری از خریداران پیش از خرید در ارتباط با کارتریج ها سطح آگاهی خود را افزایش می دهند.

در همین راستا بد نیست تا ما نیز در این بخش در ارتباط با کارتریج مشکی HP 436DN بررسی های لازم را انجام دهیم. بنا به قابلیت های ویژه ی این دستگاه و توانایی چاپ A3 عجیب نیست. که کمی کاست های کارتریج این دستگاه ها بزرگ تر از نسخه های A4 باشد. کیت انتخاب شده اچ پی در این محصول 56A می باشد. این کارتریج توانایی چاپ تا 7000 برگ را به صورت استاندارد به کاربران می دهد.

 

 

 

لیزری مشکی اچ پی پرینتر 436dn

 

مشخصات فنی پرینتر 436dn

اما در این بخش می رسیم به یکی از مهمترین اصل ها در هنگام  خرید چاپگر ، مشخصات فنی دستگاه…! همانطور  که بار ها به آن اشاره کردیم این دستگاه از سری پرینتر های سه کاره ی A3 تک رنگ اچ پی می باشد. و وزنی حدود به 25 کیلوگرم داشته ( با احتساب کارتریج ) . در نظر داشته باشید که HP 436DN توانایی چاپ و رزولوشن را تا 1200DPI به کاربران خود ارائه می کند. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فرش پرینتر های فرمت بزرگ HP همراه شوید.

 

 

 

مشخصات فنی HP 436DN

 

سوالات شما از واحد فنی HP | مرکز ماشین های اداری و رایانه

آیا پرینتر 436dn روی کاغذهای زیر 80 گرم چاپ میگیرد؟ خیر

پرینتر 436dn کاغذهای پشت چسب دار را ساپورت میکند ؟ خیر

در دستگاه پرینتر 436dn امکان چاپ دورو وجود دارد ؟ بله

پرینتر 436dn قابلیت وایرلس را ساپورت میکند ؟ خیر

آیا پرینتر 436dn امکان اسکن دسته ای اسناد را بصورت فیدر دارد ؟ خیر