نمایندگی جوهر اچ پی سری فوتواسمارت | در هنگام بررسی و شناسایی پرینتر های فوتواسمارت ، یکی از مهمترین قطعات جوهر ها به حساب می آیند. شاید بپرسید که این نظریه برای پرینتر های فوتو اسمارت از کجا می آید..؟ لازم به ذکر است که اصلی ترین مشخصه ی پرینتر های فوتواسمارت اچ پی دقت بالای چاپ و تاثیر بسزای جزئیات آنها در خروجی اسناد می باشد.

لذا با توجه به همین موضوع می توان دریافت که رابطه ی چاپ با دقت با جوهر سازگار و اصلی یک رابطه ی مستقیم و به هم وابسته می باشد. اکثر کاربران در ارتباط با موضوع بی کیفیتی چاپ پس از شارژ گزارشاتی را به نمایندگی رسمی ارسال نموده اند. در زمینه ی چاپ مجدد کارتریج های اچ پی در دسته ی پرینتر های فوتواسمارت، شما کاربران گرامی باید یکسری از نکات مهم را رعایت کنید.

نمایندگی جوهر اچ پی سری فوتواسمارت

اولین نکته هنگام شارژ کارتریج های پرینتر فوتواسمارت مربوط به قطعات مصرفی می شود. به طور مثال اگر کارتریج و پرینتر شما یک دستگاه با دقت نقطه در هر اینچ 1200 باشد. شما نمی توانید از یک جوهر ناسازگار یا به طور مثال دقت 600 جهت شارژ آن استفاده کنید. همچنین در همین راستا شما باید آشنایی کامل با کارتریج و جوهر های سازگار با آن داشته باشید. و تا حد امکان از شارژ دستگاه با جوهری های متفرقه و ناشناس دوری کنید. در نظر داشته باشید که در بخش های بعدی در ارتباط با اصلی ترین نکات جهت استفاده ی مجدد از کارتریج های فوتواسمارت اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد.

نمایندگی جوهر اچ پی

به تنهایی جوهر های پرینتر های فوتواسمارت اچ پی نیز همانند کارتریج های این کمپانی به چند دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول معروف به جوهر های HP و شرکتی می باشند. این جوهرهای پرینتر های فوتو اسمارت با توجه به مدل و حجم DPI کارتریج های متفاوت به بازار و مارکت های مجاز HP عرضه شده اند. در یخش دوم کارتریج ها با جوهر مخصوص فوتو در DPI های بالاتر می باشند.

عموما این جوهر ها دارای کیفیت بالاتری هستند. و صرفا برای پرینتر های تخصصی چاپ عکس ها گرافیکی به بازار عرضه می شوند. جهت آشنایی با مواردی چون رفع ایراد چاپ پرینتر های جوهرافشان HP با ما در نمایندگی همراه شوید.

در بسیاری از جوهر های اچ پی ما شاهد جداسازی مدل و شناسه ی جوهر ها می باشیم. این کمپانی و کمپانی های سازنده ی جوهر چاپ در نظر دارند تا برای هر مدل با کیفیت خاص مربوط به پرینتر جوهر ها را در ابعاد کوچک تا بزرگ طراحی نمایند. لذا با توجه به این موضوع شما می توانید جوهری سازگار با خصوصیات و ویژگی چاپگر photosmart خود تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین کار ها پس از انتخاب جوهر ، نحوه ی شارژ و رعایت استاندارد های لازمه می باشد. مطمئنا تمامی مصرف کنندگان HP با خصوصیات و حساسیت های این کارتریج ها در هنگام مصرف و شارژ آشنا می باشند. لذا در همین راستا شما باید توجه داشته باشید که پیش از شارژ کارتریج یا هد پرینتر های فوتو اسمارت آسیبی ندیده باشند. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در ارتباط باشید.

نمایندگی جوهر اچ پی

Photosmart 7450

در این بخش ما پرینتر فوتو اسمارت HP 7450 را انتخاب نمودیم. تا بتوانیم بکسری از مهمترین مشخصات هر چاپگر مخصوص به عکسی را در این دستگاه به شما کاربران گرامی نشان دهیم. پرینتر 7450 به عنوان یک پرینتر محبوب و تخصصی در زمینه ی چاپ تصویر در دسته پرینتر های جوهری اچ پی به حساب می آید.

قابلیت های شگفت انگیز این دستگاه در رعایت کوچکترین جزئیات در چاپ می تواند برای بسیاری از کاربران مهم و قابل اهمیت باشد. این دستگاه در بخش چاپ اسناد رنگی و سیاه و سفید توانایی بالایی داشته و همچنین کیفیت چاپ تصویر این دستگاه توسط کمپانی HP به صورت استاندارد 4800 DPI محاسبه شده است.

Photosmart 7450
نمایندگی جوهر اچ پی

این بدین معنی است که شما می توانید تمامی لحظات خود را تنها با استفاده از پرینتر 7540 و کاغذ مخصوص ، به چاپ برسانید. البته در نظر داشتنه باشید. که یکی از مهمترین عامل در به وجود آمدن. این کیفیت و این رزولوشن در چاپ مربوط به ساختار و کیفیت، چاپ جوهرهای این دستگاه می باشد. شما می توانید جهت سفارش و یا کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با شارژ خرید و جایگزین نمودن. این کارتریج ها با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.  همچنین شما می توانید در راستای آشنایی بیشتر با small business چاپگرهای HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.