دسته بندی اچ پی در نمایندگی HP | در این نوشته با hpaba.com/hp-products بیشتر آشنا خواهید شد. کلیه دسته بندی های اصلی اچ پی در این صفحه قابل مشاهده است. پرینتر ، کارتریج ، اسکنر ، پلاتر ، لپ تاپ و … از شاخه های اصلی محصولات در اچ پی آبا هستند که در منوی محصولات خواهید دید.

 

پرینتر اچ پی | hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی

این دسته اصلی شامل زیر دسته های پرینتر های A3 زن به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/printer-a3. پرینترهای جوهری تک کاره به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/single-function-inkjet-printer. پرینتر های جوهری چندکاره به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/multifunction-inkjet-printer. پرینترهای جوهری مخصوص عکس به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/photo-inkjet-printer. چاپگر لیزری چندکاره به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/multifunction-laser-printer. پرینتر لیزری رنگی به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/color-laser-printer. چاپگر لیزری مشکی به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/black-laser-printer. پرینترهای جوهری تانک دار به آدرس hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی/hp-tank-inkjet-printer. است.

 

پرينترهای اچ پی | کاربری های اصلی چاپگرها

پرينترهای اچ پی را برای کاربری های متفاوت خانگی ، اداری ، سازمانی و بصورت تک کاره و چندکاره در سه نوع لیزری مشکی ، لیزری رنگی و جوهرافشان دسته بندی کرده ایم کاربری های پرينترهای اچ پی پرینترهای جوهرافشان : کارهای عکاسی و چاپ عکس روی کاغذهای براق روغنی و فوتو گلاسه پرینترهای لیزری مشکی : الزاما برای چاپ بصورت سیاه و سفید روی کاغذ معمولی بصورت پودری پرینترهای لیزری رنگی : برای چاپ رنگی روی کاغذهای معمولی و بصورت پودری موارد فوق در حالت های A4 , A3 زن و بصورت تک کاره ، سه کاره و یا چندکاره میباشد. انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان HP پرینترهای تک کاره اچ پی : فقط پرینت میگیرند پرینترهای سه کاره اچ پی : پرینت ، کپی و اسکن انجام میدهند. پرینترهای چهارکاره اچ پی : پرینت ، کپی ، اسکن و فکس انجام میدهند.

دسته بندی اچ پی | پرینتر اچ پی | hpaba.com/category/پرينترهای-اچ-پی

 

 

کارتریج اچ پی | hpaba.com/category/كارتريج-های-اچ-پی

تونر های اچ پی اما تنوع کمی نسبت به دسته بندی پرینتر دارند که شامل : کارتریج جوهری به آدرس hpaba.com/category/كارتريج-های-اچ-پی/ink-cartridge. کارتریج های لیزری رنگی به آدرس hpaba.com/category/كارتريج-های-اچ-پی/color-laser-cartridge. کارتریجهای لیزری مشکی hpaba.com/category/كارتريج-های-اچ-پی/black-laser-cartridge. و کارتریج های مخصوص پلاتر با لینک hpaba.com/category/كارتريج-های-اچ-پی/special-plotter-cartridge. هستند. اگرچه تمامی اسن آدرس ها در منوی محصولات در هدر سایت موجود است اما این نوشته جهت جمع آوری کلی آدرس ها در منو و آشنایی بیتر کاربران منتشر شده است.

 

كارتريج های اچ پی | تفاوت کاربری کارتریج های اچ پی سوال مهم کاربران

كارتريج های اچ پی | جوهری یا لیزری ،، مشکی یا رنگی ؟؟؟ سوال همیشگی کاربران محصولات اچ پی در سرتاسر دنیا ،،کارشناسان ما میگویند بیشترین گزارشات از نارضایتی کاربران پرینترهای اچ پی زمانیست که کاشف به عمل میآید هنگام خرید محصولات HP به نوع کاربری دستگاه ها دقت نمیشود. کاربران هنگام خرید قیمت را ملاک قرار میدهند. در صورتیکه چه بسا برخی از پرینترهای به ظاهر ارزان هزینه بسیار .زیادی در طول مدت مصرف به بار آورند .و برعکس این مسئله مستقیما به کارتریج درون پرینترها مربوط میشود.

 

کاربری مرتبط

تفاوت کاربری كارتريج های اچ پی کارتریج های جوهری که تعداد کمتری نسبت به کارتریج های لیزری میزنند و به لحاظ نوع مواد مصرفی که دارند ( جوهر ) مناسب برای پرینت برروی کاغذهای ضخیم فوتوگلاسه روغنی و چاپ عکس میباشند. در صورتیکه نوع لیزری آنها که تعداد بیشتری چاپ میکند و از تونر بهره میبرد برای مصارف تعداد بالا و روی کاغذهای معمولی 80 گرم و مصارف اداری مناسب است.

که شاید در ابتدا در ظاهر گرانتر باشند. ولی در طول مدت مصرف به لحاظ تعداد.. پرینت بالا و قابل شارژ بودن هزینه نگهداری. کمتری را به کاربر تحمیل میکنند. کارتریج های اصلی یا طرح اصلی سوال مهم دیگر اینکه آیا کارتریج های. طرح اصلی به پرینتر آسیب میزنند .؟ خیر چون کارتریج به لحاظ مکانیزم قطعه ای. مجزا از پرینتر است که هروقت از داخل پرینتر بیرون آورده شود. دیگر متعلقاتی داخل پرینتر ندارد که سبب آسیب .به قطعات داخلی پرینتر شود لذا استفاده. از کارتریج های غیر اصلی به هیچ عنوان. آسیبی به ذستگاه نخواهد زد. اما در طول مصرف با پرینت های بی کیفیت .و تونر ریزری و در نوع چیپست. دار کارتریج ها بعضا ارور غیر اصل بودن کارتریج را در پرینتر. و کامپیوتر خواهید دید که کاربر را کلافه میکند.

 

"</p

 

 

لپ تاپ اچ پی | hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی

لپ تاپ های اچ پی خانواده بزرگی از محصولات متنوع هستند که بر اساس نوع کاربری دسته بندی شده اند. این دسته ها شامل : لپ تاپ های کروم بوک hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-chromebook-laptops. لپ تاپ های الایت بوک اچ پی hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-elite-laptops. لپتاپهای سری انوی hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-envy-laptops. خانواده محبوب اومن hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-oman-laptops. دسته پرطرفدار پاویلیون hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-pavilion-laptops. سری محصولات پروبوک hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-probook-laptops. سری لاکچری های HP اسپکتر hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-specter-laptops. و در آخر زدبوک های دوست داشتنی hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی/hp-zedbook-laptops میشود. کاربری ها بسیار متفاوت و هر دسته بندی متناسب با طیف خاصی از کاربران از وب گرد تا گیمر طراحی و نام گذاری شده.

 

لپ تاپ های اچ پی | تنوع در پردازش و نسل های مختلف از لپ تاپ های HP

لپ تاپ های اچ پی | کاربری های متفاوت برای استفاده از لپتاپ های اچ پی سبب پیدایش دسته بندی های مختلف و متنوع در لپتاپ های اچ پی در سرتاسر دنیا شد از این رو تولیدات HP را به سمت و سوی جدیدی هدایت کرد. دسته بندی های مختلف لپ تاپ های اچ پی
پیدایش خانواده هایی چون پاویلیون .، پروبوک ، زد بوک ، الایت بوک ، .انوی و اسپکتر در محصولات اچ پی نمونه ای از .این تغییرات هستند. که حاصل تنوع کاربری بازار عرضه و تقاضا گشته اند. لپ تاپ های HP را در دسته بندی های مختلف به جهت کارایی های مختلف برای افراد و کاربری های متنوع تولید و کانفیگ میکنند.

پردازشگرهای متنوع در نسل های مختلف اچ پی در این میان سری اسپکترها که بعنوان سری لاکچری. برای کاربران با توان مالی بالا طراحی. شده از بالاترین قمت بازار دستگاه های اچ پی برخوردار است .پروبوک ها و پاویلیون ها نیز برای مصارف خانگی .و بعضا اداری با توان پردازش متفاوت در انواع .core i 3 core i5 core i7 و … با ورژن های متنوی نسل. 3 نسل 4 و نسل 5 پا به عرصه بازار گذاشته اند. که کاربری های متنوع را پوشش دهند. الایت بوک ها نیز به لحاظ سبکی و نازکی ..نقش نوت بوک ها را برای کاربران. تداعی میکنند برای تفهیم بیشتر در مورد زد بوک ها .و البته سری پرطرفدار انوی نیز در مشخصات. محصولات این شاخه میتوانید با کارشناسان ما همراه شوید.

 

 

لپ تاپ اچ پی | hpaba.com/category/لپ-تاپ-های-اچ-پی

 

 

پلاتر اچ پی | hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی | دسته بندی اچ پی

دیزاین جت ها برخلاف سایر چاپگرها کاربری بسیار محدود و تخصصی دارند. بر همین اساس دسته بندی آنها بیشتر بر مبنای عرض با واحد اینچ و تعداد رنگ صورت میپذیرد که شامل : پلاترهای 24 اینچ به آدرس hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp24-inch-plotter. پلاتر های 36 اینچ با لینک hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp36-inch-plotter. پلاتر های 42 اینچی hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp42-inch-plotter. پلاترهای 44 اینچی hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp44-inch-plotter. و نهایتا ابر پلاترهای 60 اینچی به آدرس hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp60-inch-plotter. هستند.

 

پلاترهای اچ پی | دیزاین جت های محبوب در ایران

پلاترهای اچ پی را در کاربری های مختلف بصورت دیزاین جت های جوهرافشان در عرض های مختلف 42 اینچ 44 اینچ و 60 اینچ میشناسند. اما جالب است بدانید که نوع لیزری این پلاترها. همچنان در حال تولید و استفاده در سراسر جهان بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. ولی به دلیل کم اقبالی در میان کاربران ایرانی متاسفانه وارد. ایران نمیشود چراکه به لحاظ نوع کاربری جایی در میان کاربران ایرانی دستگاه های اچ پی ندارد. انواع دیزاین جت های اچ پی این دستگاه ها را بیشتر با مدلهایی مثل T790 ، T795 ، Z6100. و مدلهای کم عرض مثل HP 500 ، HP 800. که نماینده نسل جوهرافشان پلاترهای اچ پی در ایران است میشناسیم.

 

پلاتر اچ پی | hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی | دسته بندی اچ پی

 

 

اسکنرهای اچ پی | hpaba.com/category/اسكنرهای-اچ-پی

اسکنرها در میان دیگر محصولات از کمترین دسته بندی در اچ پی برخوردار هستند. به دلیل استفاده کمتر بصورت مجزا. ( با توجه به اینکه بیشتر کاربران ترجیح میدهند با تهیه پرینترهای چندکاره ، اسکن کنند ). دسته بندی این محصول بصورت اختصاصی و تخصصی به دو زیر دسته تقسیم میشود که شامل : اسکنرهای خانگی و فلت hpaba.com/category/اسكنرهای-اچ-پی/hp-home-flatbed-scanner. اسکنرهای اداری و فیدر دار hpaba.com/category/اسكنرهای-اچ-پی/hp-office-feeder-scanner.

 

اسكنرهای اچ پی | سری فروشگاهی فلت و اداری فیدردار

اسكنرهای اچ پی را در گذشته بصورت فلت یا همان اسکنرهای تخت میشناختند ، کاربران درب اسکنر را باز میکردند اسناد خود را روی شیشه اسکنر میگذاشتند و دکمه اسکن را میزدند. در مورد اسکنرهای اچ پی چه میدانید؟ کاربران اچ پی همواره به دنبال اسکنرهایی با حجم. اسکن دسته ای اسناد ، بصورت دسته ای .با سرعت بالا و دقت زیاد هستند. دستگاه های چند کاره چگونه فیدر دار شدند ؟

از اینرو خانواده اسکنرهای ADF دار اچ پی. با کارایی بهینه شده و امکان استفاده .از فیدر در قسمت بالای دستگاه های مولتی فاکشن ( چندکاره ) به بازار عرضه شد. ولی این برای کاربران اداری و سازمانی اسكنرهای اچ پی HP با حجم کار بالا و امکان اسکن دسته ای اسناد تعداد زیاد قابل قبول و مورد پسند نبود. ADF های تک کاره در اسکنرهای اداری چگونه شکل گرفت ؟لذا با ساخت سری اسکنرهای تک کاره حرفه ای فیدر .دار اداری و سازمانی اچ پی در طرح ها .و مدل های متنوع ، امکان اسکن پر تعداد .بصورت همزمان با کاغذ کش اتوماتیک .و بدون دخالت کاربر به مدد فیدرهای طراحی شده اتوماتیک. بصورت ADF امروزی درآمد.

 

دسته بندی اچ پی | اسکنرهای اچ پی | hpaba.com/category/اسكنرهای-اچ-پی

 

 

سایت های زیر مجموعه اچ پی در ایران

کاربران گرامی میتوانند برای بررسی کامل تر به وب سایت هایی که برای هر دسته بندی بصورت مجزا طراحی شده مراجعه کنند. سایت های زیر مجموعه شرکت اچ پی که برای هر محصول و دسته بندی بصورت اختصاصی و مجزا طراحی شده اند عبارتند از :hp-printer.ir/hp-cartridge.ir/hp-laptop.ir/hp-plotter.ir در این میان سایت هایی هم هستند که با موضوعیت متفاوت بعنوان زیر مجموعه های hpaba.com | مرکز ماشین های اداری و رایانه شناخته میشوند. مرکز اطلاعات جدید اچ پی hp-nic.com. بررسی و مقالات اچ پی hp-office.ir.

مرکز ماشین های اداری و رایانه | office-machines.center

 

تصویر مرتبط با دسته بندی اچ پی در نمایندگی HP - google map icon 3کاربران گرامی میتوانند با استفاده از google map hpaba در برنامه های نشان ، بلد یا ویز ساعات تردد در طرح ترافیک را جهت سهولت در مراجعه به نمایندگی مدیریت کنند.

همچنین ساعات پذیرش درج شده در لینک گوگل مپ اچ پی آبا در روزهای مختلف برای اطلاع رسانی دقیق تر توسط تیم پشتیبانی بروزرسانی میشود. کاربران گرامی میتوانند با مراجعه به لینک مذکور علاوه بر مدیریت نشان و آدرس از ساعات پذیرش شرکت مطلع شوند.