نمایندگی پلاتر HP در تهران | سفارش قطعات مورد نیاز دیزاین جت های اچ پی از 24 اینچ تا 60 اینچ در نمایندگی تهران hp-plotter.ir . اعزام تکنسین تعمیرات پلاتر به تمام نقاط ایران و خدمات پشتیبانی چاپگرهای عریض در واحد مرکزی فنی اچ پی. بررسی مدل های موجود در دسته بندی های مختلف که شامل :

  • http://hp-plotter.ir/category/hp-24-inches-plotter/
  • http://hp-plotter.ir/category/hp-36-inches-plotter/
  • http://hp-plotter.ir/category/hp-42-inches-plotter/
  • http://hp-plotter.ir/category/hp-44-inches-plotter/
  • http://hp-plotter.ir/category/hp-60-inches-plotter/

درباره پلاترهای اچ پی چه میدانید ؟ | نمایندگی پلاتر HP

نمونه های موجود در ایران جوهر افشان هستند که با هد و جوهر بصورت پک جداگانه ارائه میشوند. عرض 60 . 90 . 105 . 110 و 150 سانتیمتر که در آدرس های بالا بصورت اینچ درج شده همگی دارای مدل های مختلفی هستند. که در ایران بصورت استوک موجود میباشند. شارژ کارتریج ها در دسته چاپگرهای جوهرافشان بالاخص در پلاترها به دلیل افت شدید کیفیت و مشکلات مربوطه در نمایندگی امکان پذیر نیست و البته توصیه هم نمیشود. تانکی کردن دستگاه به دلیل خارج شدن دستگاه از حالت استاندارد گارانتی پلاتر را لغو خواهد کرد. مکانیزم شرکتی این دستگاهها بدون تانک طراحی شده پس این عمل از جانب کاربران و در مراکز غیر شرکتی و متفرقه موجب بروز ایراداتی در چاپگر میشود که دستگاه را فاقد گارانتی خواهد کرد.

مدل های موجود در ایران که در حال حاضر بصورت استوک به فروش میرسند عبارتند از :. hp desighnjet های سری 500 و سری 800 که شامل مدل های 500ps . 510 . 820mfp . 815 mfp . سری T که شامل T1200 . T1200ps . T100 . T1100ps . T1120 . T1300 . T2300 . T610 . T620 . T7100 . T770 . T790 . T790ps و سری Z که شامل : Z2300 . Z3100 . Z2100 . Z6100 . Z6200 میشوند. که کاربردی ترین آنها سری T , سری Z هستند که محبوبترین مدل های آنها را میتوان z6100 z6200 t770 و t790 دانست.

تنها مدل موجود نو در لیست نمایندگی پلاترهای اچ پی مدل T1700 است که به دلیل درخواست های بیشتر نسبت به نمونه های دیگر در سال های اخیر تکرار شده. لازم به ذکرست مدل های دست دوم و یا استوک موجود در نمایندگی همگی با گارانتی 3 ماهه و 6 ماهه شرکتی بسته به مدل درخواست کاربر ارائه میگردد. دلیل عدم موجودی دستگاه های مذکور و فروش آن ها بصورت استوگ توقف تولید بسیاری از نمونه های ذکر شده است که در سال های گذشته مصرف بالایی در ایران داشته اما در خط تولید اچ پی تکرار نشده. از اینرو نمونه های موجود بصورت استوک در حد نو و با کارکرد بسیار پایین و البته مواد مصرفی نو شامل هد و کارتریج ارائه میگردد.

نمایندگی پلاتر HP در تهران

دسته بندی اصلی پلاترهای اچ پی

دسته بندی اصلی پلاترهای اچ پی را در سایت شرکت اچ پی آبا در لینک موجود میتوانید مشاهده کنید. این دسته بندی اصلی شامل زیر دسته هاییست که مدل های مختص به اینچ های مختلف در آن موجود و قابل یررسی و مطالعه است. نمونه ای موجود را در صفحه نهایی محصول مشاهده کنید ، از مشخصات فنی و ویدئوهای موجود در انتخاب آن استفاده کنید ، موارد مصرفی و کاربری دستگاهها را مقایسه و نهایتا با مشاورین ما در مرکز امور مشتریان در تماس باشید.

  • hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp24-inch-plotter
  • hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp36-inch-plotter
  • hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp42-inch-plotter
  • hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp44-inch-plotter
  • hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp60-inch-plotter

دسته بندی اصلی پلاترهای اچ پی | نمایندگی پلاتر HP

لینک های درج شده در بالا که حاوی دسته بندی های مختلف پلاتر است با جداسازی براساس نوع کاربری در سایت قابل مشاهده است. این کاربری ها که به اقتضای نیاز کاربران طراحی و توصیه میشود شامل : پلاترهای 6 رنگ پلاترهای 8. رنگ پلاترهای دسکتاپ یا همان رومیزی و وایدپلاترها میشوند.

در این میان کاربری های دسکتاپ یا همان رومیزی شامل دستگاههای 24. اینچ و وایدپلاترها شامل دستگاه های 60 اینچ میگردند.

پلاترهای 24 اینچ در اچ پی آبا.

پلاترهای 24 اینچ در اچ پی آبا

پلاتر های 36 اینچ در اچ پی آبا.

پلاتر های 36 اینچ در اچ پی آبا

پلاترهای 42 اینچ در اچ پی آبا.

پلاترهای 42 اینچ در اچ پی آبا

پلاتر های 44 اینچ در اچ پی آبا.

پلاتر های 44 اینچ در اچ پی آبا
نمایندگی پلاتر HP

پلاترهای 60 اینچ در اچ پی آبا

پلاترهای 60 اینچ در اچ پی آبا | نمایندگی پلاتر HP
نمایندگی پلاتر HP

برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش جهت خرید پلاتر و یا هماهنگی جهت اعزام تکنسین در محل جهت تعمیرات ، نصب و پشتیبانی با مرکز امور مشتریان HP. تماس حاصل فرمایید. کلیه کاربرانی که ثبت سفارش جوهر و هد پلاتر های 24. اینچ تا 60. اینچ HP. را دارند در تهران و تمام نقاط ایران میتوانند از سرویس رایگان ارسال بهره مند شوند.

لازم به ذکر است تمامی هد و جوهرهای اصلی ارائه شده شرکتی در اچ پی آبا دارای تاریخ مصرف معتبر و بصورت پک شرکتی ارائه میگردد. به همین دلیل امکان مرجوعی کالا در دسته مواد مصرفی جوهری چاپگرها وجود ندارد. از کلیه کاربرانی که ایرادات نرم افزاری مربوط به نصب دستگاه و یا راه اندازی آن دارند دعوت میشود تا با عضویت در باشگاه مشتریان اچ پی و ثبت مشخصات در قسمت پشتیبانی HP. درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند.