.چهارکاره 227 fdw اچ پی لیزری مشکی | پرینتر چندکاره‌ی کمپانی اچ پی با شماره ی فنی. HP MFP 227 FDW با فناوری چاپ لیزری و نوع تکنولوژی چاپ تک‌رنگ ( مشکی ) می باشد. طبق گفته ی اچ پی پرینتر لیزری 227 از سری چاپگر های مناسب برای مصارف اداری – سازمانی و کارایی سخت بوده و در این زمینه دستگاهی مناسب می باشد. از آنجایی که چاپگر 227  از سری Multifunction می باشد. پس می توان آن را در دسته ی چاپگر های چهار کاره با قابلیت هایی چون پرینت، اسکن، کپی و فکس قرار دارد. عموما کاربران از این سری از پرینترهای لیزری مشکی برای برای چاپ اسناد در فضا های بزرگ استفاده می کنند.

زیرا که این دستگاه در کنار کیفیت عالی چاپ اسناد، توانایی مناسبی در راستای سرعت و عملکرد خوبی در زمینه ی دقت چاپ دارد. از سری مشخصات فنی اولیه ی این دستگاه می توان به سینی کاغذ این پرینتر به حجم (حدودا) 200  برگ ، توان چاپ 30 برگ در دقیقه و کیفیت چاپ 1200 DPI اشاره نمود. از سری مشخصات کاربردی و مهم درون این دستگاه می توان به ا ADF و ظرفیت کاغذ 35 برگی آن اشاره داشت. با ما در ادامه همراه باشید تا در ارتباط با سایر مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه بررسی های لازم را انجام دهیم.

 

چهارکاره 227 fdw

با توجه به پسوند FDW درون این دستگاه ما متوجه خواهیم شد. که نسل HP 227 از سری پرینتر های دارای قابلیت وایرلس و دابلکس می باشد. از این رو شما می توانید اسناد خود را تحت شبکه ی بیسیم و به صورت دورو چاپ نموده و از قابلیت های بی نظیر و هوشمند. این دستگاه بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که نسل HP 227 از سری چاپگر های هوشمند بوده و در مصرف انرژی و سایر موارد مشابه عملکردی بی نظیر به کاربران می دهد. صرفه جویی در انرژی و خاموش و روشن شدن این دستگاه به صورت اتوماتیک و هوشمند باعث شده تا این چاپگر مصرف بهینه ای داشته باشد.

پرینتر سری HP 227 مجهز به یک صفحه نمایش 6.9 سانتی متری می باشد. که، شما کاربران گرامی می توانید مدیریت کاملی نسبت به تمامی بخش های این دستگاه با استفاده از این صفحه نمایش داشته باشید. به طور کلی اگر بخواهیم استاندارد های این دستگاه را در نظر داشته باشیم. باید بگوییم که نسل HP 227 به عنوان پرینتری برتر در زمینه ی ماشین های اداری و سازمانی می باشد. از این رو شما می توانید به کمک این دستگاه اسناد خود را با کیفیت بالایی چاپ نمایید.

 

 

چهارکاره 227 fdw

 

نمایندگی HP

نمایندگی اچ پی به عنوان مرکزی و بستری مطمئن. همواره در راستای فروش و ارائه ی خدمات به مشتریان خود حساسیت ها بالایی دارد. نمایندگی رسمی HP  طبق دستورالعمل ها موجود این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند. به صورت تلفنی ، اینترنتی 0 آنلاین) و حضوری محصولات اچ پی را بررسی و دستگاه مد نظر خود را در سبد خرید قرار دهند. در ارتباط با پرینتر لیزری اچ پی 227 نیز باید اضافه کنیم. که این دستگاه از سری پرینتر های لیزری چهار کاره ی اچ پی می باشد که مورد استقبال و استفاده ی بسیاری از کاربران اداری و سازمانی قرار گرفته است.  جهت کسب اطلاعت بیشتر در ارتباط با ارسال و دریافت فکس در چهارکاره های اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

نمایندگی HP

 

مشخصات HP 227 لیزری | چهارکاره 227 fdw

از سری مشخصات سخت افزاری این دستگاه 10 کیلوگرمی اچ پی می توان به ظرفیت ADF 35 برگی ، قابلیت چاپ به صورت دورو اتوماتیک و چاپ به صورت بی سیم تحت شبکه ی Wi-Fi ، توان کار 30000 برگی در ماه و … اشاره نمود. پیشنهاد می شود اگر به عنوان یک کاربر اداری نیاز به تهیه ی یک دستگاه خوش ساخت با متریال بالا را دارید حتما مشخصات سری HP 227 را مشاهده نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید که به سری HP 227Fdw نمی توان به عنوان یک پرینتر سازمانی پیشرفته نگاه کرد. در همین راستا اگر به عنوان یک کاربر سازمانی می باشید تعداد بالایی را در روز به چاپ می رسانید. گزینه ی 227 می تواند کمی برای شما اذیت کننده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. به طور کلی پیشنهاد می شود تا پیش از خرید هر یک از ماشین ها اداری و رایانه ای اچ پی با کارشناسان مربوطه در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

چهارکاره 227 fdwمشخصات HP 227 لیزری 

 

 

لازم به ذکرست کلیه لیزری های چندکاره اچ پی فقط در صورتی شامل پشتیبانی و خدمات شرکتی قرارمیگیرند که از قطعات استاندارد شرکتی در نمایندگی اچ پی استفاده کنند. چنانچه دستگاه توسط مراکز غیر مجاز تعمیر و از قطعات غیر اصلی استفاده شده باشد کلیه خدمات در این دسته بندی لغو و کنسل میگردد. ارسال قطعات اورجینال HP نیز به کلیه شهراهای ایران فقط از طریق نمایندگی امکان پذیر خواهدبود. ضمنا شارز تونر دستگاههای لیزری نیز فقط از طریق نمایندگی تهران امکان پذیر خواهد بود. جهت شارژ در شهرهای دیگر فقط از طریق ارسال به مرکز خدمات تهران امکان پذیر میباشد.

آنچه برای راه اندازی دستگاه چهارکاره 227 fdw در ابتدا لازم دارید | دانلود درایور چهارکاره 227 fdw بر اساس بین ویندوز در لینک زیر تصویر شاخص بالای صفحه/ بررسی اتصالات و usb چهارکاره 227 fdw/ست کردن چهارکاره 227 fdw در کنترل پنل بخش دیوایس/تست ویندوز در قسمت پروپرتیس چهارکاره 227 fdw/ارسال دستور پرینت برای چهارکاره 227 fdw/