چاپگر لیزری مشکی 607DN | چاپگر های لیزری ، در بازار امروزی ، طرفداران بسیاری دارند و همین موضوع باعث شده تا اچ پی به ساختار و ویژگی های این دستگاه ها توجه ویژه ای داشته باشد. در این بخش ما شاهد یکی از دستگاه های مناسب و با کیفیت اچ پی یعنی سری 607 می باشیم. اما پیش از معرفی لازم است بدانید که 607 به عنوان یک چاپگر سازمانی توسط کمپانی اچ پی طراحی شده و سپس با تایید مهندسین این کمپانی ، این دستگاه به بازار عرضه شده است.

جثه و شکل ساختار این دستگاه ، پیش از هر موردی سازمانی بودند و توانایی زیاد این دستگاه را در زمینه چاپ به شما نشان می دهد. پس با توجه به این موضوع سری چاپگر لیزری مشکی ۶۰۷ نمی‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی که در خانه عملیات چاپ را انجام میدهند باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با این سری از پرینتر سازمانی hp  و بررسی نمایندگی رسمی محصولات اچ پی اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

چاپگر لیزری مشکی

همانطور که گفته شد چاپگر های لیزری مشکی در بازار امروز ، مصرف بیشتری نسبت به چاپگر های لیزری رنگی دارند. دلیل این موضوع هم کاملا به چاپ افراد و نوع کاربری دستگاه مربوط می باشد. عموما بخش زیادی از ادارت و ارگان ها به دنبال چاپ اسناد و مدارک خود به صورت سیاه و سفید هستند. پس برای اینکه بتوانند دستگاه با نوع نیاز خود انتخاب کنند ، به سراغ چاپگر های لیزری مشکی می روند. حال ممکن است دلیل آن را بپرسید که باید به شما بگویم که به طور کلی نگهداری و مخارج دوره ای چاپگر های لیزری مشکی مقرون به صرفه تر و بهتر از چاپگر های رنگی می باشد. مخصوصا در زمینه ی چاپگر های سازمانی ، که استفاده ی کاربران از این دستگاه ها بیشتر می باشد.

 

چاپگر لیزری مشکی

 

حال در ارتباط با چاپگر لیزری مشکی 607DN به چه نکات ، مزایا و معایبی می توانی اشاره داشته باشیم. با ما در ادامه همراه شوید. به طور کلی این دستگاه به عنوان یک Enterprise به بازار معرفی شده است. تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت A4 بوده و ما توانایی بهره مندی از قابلیت های این دستگاه در این سایز را داریم. تک کاره و سیاه و سفید بودن این دستگاه به ما این امکان را می دهد تا تنها از قابلیت پرینت بهرمند شویم. اما همان قابلیت پرینت را در ابعادی بزرگ و با کیفیت داشته باشیم.

 

پرینتر های سازمانی HP

طراحی این دستگاه همانند سایر دستگاه های سازمانی در ابعاد بزرگ و شکل و شمایل همیشگی می باشد. برای کنترل هر چه بهتر این دستگاه شما می توانید از صفحه نمایش آن بهره ببرید که به ما این امکان را می دهد تا ویژگی و خصوصیات سری چاپگر لیزری مشکی 607 را بررسی نماییم. برای اتصال به سیستم شما قادر اید. تا از پورت Network و شبکه ی این دستگاه استفاده کنید. وزن این دستگاه تقریبا از سایر هم رده های خود بیشتر بوده اما کیفیت ساخت بدنه ی این دستگاه هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته. و ما همچنان شاهد کیفیت مناسب و کوالیتی  بالا در اجزای تشکیل دهنده ی سری 607 می باشیم. وزن این دستگاه به صورت تقریبی 22 کیلوگرم محاسبه شده است . البته این وزن برای یک دستگاه اداری و سازمانی ، وزنی عجیب و غیر قابل تصور به نظر نمی رسد.

 

پرینتر های سازمانی HP

 

در این بخش می رسی به نکته ی اساسی در ارتباط با این دستگاه که مربوط به کیفیت چاپ تاین دستگاه می شود. 607DN توانایی چاپ اسناد و مدارک کاربران را تا 1200 نقطه در اینچ دارد که شما می توانید حساب ویژه ای بروی آن باز نمایید. توان کار این دستگاه به صورت ماهانه نیز از سری مسائلی است که کاربران به آن اشاره دارند. این دستگاه توانایی چاپ تا 20000 برگ را به صورت ماهیانه به کاربران ارائه می دهد.

 

کارتریچ HP 607DN

مطمئنا دستگاهی که طی محاسبات کمپانی ، توانایی چاپ اسناد تا 20000 برگ در ماه را دارد . باید از کارتریج قدرتمندی بهره مند باشد. البته که همین طور است. اچ پی با استفاده از کارتریج لیزری مشکی قدرتمند سری ، 37A این تضمین را به کاربارن می دهد. که بدون نیاز به هیچگونه قطعات مصرفی دیگر اسنادشان را به چاپ برسانند. لازم به ذکر است که سری کارتریج های  37A با کد CF237A نیز شناخته می شوند. و توانایی چاپ تا 11000 برگ را به صورت دوره ای به کاربران ارائه می دهند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تونر اچ پی 37A وارد لینک قرار گرفته شده شوید. پ

 

 

کارتریچ HP 607DN
کارتریج چاپگر لیزری مشکی