Search
Close this search box.
021-89392
اچ پی پلاس

اچ پی پلاس

اچ پی پلاس | خدماتی متمایز و جذاب برای کاربران در نمایندگی اچ پی ،، پرینترها ، پلاترها و لپ تاپ های اچ پی را پس از خرید با سرویس hp plus مقرون به صرفه تر استفاده کنید

تصویر مرتبط با اچ پی پلاس - pay bill
hp plus

دریافت مواد مصرفی و ارسال رایگان در تهران | خدمات برگزیده hp

اچ پی پلاس رو در این فرم درخواست کنید

اگر از کاربران جدید اچ پی هستید برای دستگاه های خریداری شده | پرینتر ، پلاتر و لپ تاپ های hp | اچ پی پلاس رو اینجا فعال کنید

اچ پی پلاس چیست ؟

یک سرویس اضافه بر خدمات پس از فروش دستگاه ها برای کاربرانی که میخواهد در طول مصرف هزینه های جانبی کمتری داشته باشند

اچ پی پلاس برای پرینترها

با خرید پرینتر از نمایندگی اچ پی با پرداخت 50% مبلغ تونر ،، کارتریج اضافه دریافت کنید | تا دوسال

اچ پی پلاس برای لپ تاپ ها

با خرید لپ تاپ از نمایندگی اچ پی با پرداخت 50% مبلغ ،، آداپتور و باطری اضافه دریافت کنید | تا یکسال

اچ پی پلاس برای پلاترها

با خرید پلاتر از نمایندگی اچ پی با نصب تانک از جوهر رایگان استفاده کنید | تا یکسال

اچ پی پلاس برای کارتریج ها

با خرید کارتریج از نمایندگی اچ پی ،، 2 بار شارژ رایگان استفاده کنید | تا یکسال

برای دریافت اچ پی پلاس لازم به پرداخت هیچ مبلغی نیست | فقط کافیت هنگام خرید محصولات دستگاه خود را در فرم بالا ثبت کنید »»»»
تصویر مرتبط با اچ پی پلاس - pay bill
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دریافت اچ پی پلاس نامحدود

با هر بار خرید از نمایندگی اچ پی | hp plus را بدون محدودیت در تمام ایران دریافت کنید

سوال کاربران در مورد اچ پی پلاس

بله | تمامی دستگاه های خریداری شده بصورت دیفالت اچ پی پلاس را دارا هستند

خیر | اچ پی پلاس فقط برای دستگاه هایی فعال میشود که از نمایندگی hpaba خریداری شده اند

فقط کافیست پس از خرید ،، دستگاه را در فرم بالا ثبت کنید تا در باز ه های زمانی اعلام شده از این سرویس بهرمند شوید

مدت هاست که اچ پی برای خدمات خود بصورت یکپارچه در تمام ایران ثبت اتوماسیونی میشود فقط کافیست شماره فاکتور خود را به اوپراتور اعلام کنید

از زمان خرید بازه زمانی شروع شده و طبق جدول هایی که در بالا آمده اعتبار خواهد داشت

HP PLUS
laptop hp plus
Read More
از هر 10 لپ تاپ فروخته شده 6 نفر اچ پی پلاس را درخواست کرده اند
printer hp plus
Read More
از هر 10 پرینتر فروخته شده در 8 نفر اچ پی پلاس را درخواست کرده اند.
plotter hp plus
Read More
از هر 10 پلاتر فروخته شده 9 نفر اچ پی پلاس را درخواست کرده اند
Previous
Next

نمایندگی اچ پی برای اولین بار در ایران | برای بهرمندی کاربران از خدمات بهتر و هزینه های جانبی مقرون به صرفه تر بصورت نامحدود برای تمام دستگاه ها و در تمام شهرها طرح مورد نظر اچ پی پلاس را با استفاده از طراحی تخصصی کارشناسان و نظر سنجی از کاربران پیش نویس و اجرایی کرده است | در همین راستا فرم درخواست این سرویس برای تمامی کاربران hp تحت وب در تمام ایران قابل ثبت اتوماسیونی و ایندکس خواهد بود. بدیهی ست سوابق از طریق کارتابل قابل پیگیری و شماره اتوماسیون اعلام شده توسط سایت کد کاربری این سرویس میباشد. اچ پی را در تمام ایران با سرویس اچ پی پلاس تهیه کنید | برای اطلاع از آخرین تغییرات در سرویس های مورد نظر دستگاه های خریداری شده با کارشناسان ما در بخش تماس سایت ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است کلیه دستگاه های خریداری شده از سراسر ایران فقط در صورتی شامل سرویس فوق خواهد شد که از نمایندگی اچ پی آبا خریداری شده باشد بدیهی ست این مرکز در خصوص دستگاه ها یا مواد مصرفی که کاربران از مراکز دیگر تهیه میکنند سرویس مذکور را ارائه نخواهد کرد ،، لذا کاربران گرامی میبایست فاکتور هایی را در اتوماسیون بالای صفحه ثبت کنند که صادر کننده آن شرکت اچ پی آبا باشد.

شارژ کارتریج های اچ پی شامل سرویس فوق نخواهد شد و سرویس hp plus فقط شامل کارتریج های خریداری شده میباشد. همچنین کلیه پرینترهای لیزری مشکی و رنگی تک کاره و چندکاره فقط با فاکتور خرید شامل سرویس های hp plus خواهند شد و پرینترهای تعمیری از این سرویس مستثنا هستند. لپ تاپ های فروخته شده در اچ پی آبا هم بصورت نو و هم بصورت استوک شامل سرویس hp plus میشوند.

پلاترهایی که در این مرکز خریداری شده اند فقط در صورت نصب تانک شامل جوهر رایگان و خدمات مذکور میباشند و بازه زمانی تعیین شده برای بهرمندی از این خدمات در توضیحات بالای هر محصول در همین صفحه درج شد ،، نتیجتا ارائه فاکتورهایی که بازه زمانی آنها گذشته باشد در اتوماسیون پردازش نخواهند شد. پلاترهای اچ پی از جمله دستگاه هایی هستند که برای بهرمندی از hp plus هم برای دستگاه های خریداری شده از اچ پی آبا و هم برای دستگاه هایی که از مراکز دیگر خریداری شده اند امکان نصب تانک و جوهر رایگان را دارا هستند.

hp plus را چگون در شهرهای دیگر استفاده کنم؟

hp plus در تمام شهرهای ایران بصورت اتوماسیونی ثبت سیستمی تحت وب را پردازش خواهد کرد. فقط کافیست در همین صفحه در فرم درخواست در هرکجای ایران که هستید سوابق مورد نظر را ثبت و آیتم های hp plus که مرتبط با دستگاه شما هستند را در محل کار و یا منزل خود تحویل بگیرید. در رابطه با دستگاه های دیزاین جت و الزام نصب تانک برای برخورداری کاربران از سرویس hp plus مستلزم ارسال دستگاه به واحد فنی شرکت در تهران خواهند بود. چنانچه در شهرهای به جز تهران مایل به دریافت این سرویس هستید جهت اعزام تکنسین پلاتر لازم به تامین امکان رفت و برگشت تکنسین به شهر مورد نظر و پرداخت هزینه های آن به شهر خود جهت نصب تانک میباشید.

برای محصولات دیگر همچون کارتریج ، لپتاپ و پرینتر فقط ثبت درخواست سیستمی یا تماس تلفنی با کارشناس کافیست تا هم محصول مورد نظر و هم خدمات آنرا در شهر خود بدون هزینه های ارسال دریافت کنید. در رابطه با کارتریج های خریداری شده نیز جهت شارژ رایگان در بازه زمان یاعلام شده لازم است کارتریج خود را به نمایندگی اچ پی در تهران hpaba.com واحد فنی شرکت ارسال نمایید. 

آیا hp plus قابل انتقال هست ؟

خیر | کلیه مواردی که شامل این سرویس میشود فقط برای کاربران همان محصول با شماره سریال درج شده در اتوماسیون قابل استفاده هست. این به این معنی نیست که مثلا اگر پرینتری خریداری شد یا پلاتری رو برای نصب تانک ارسال کردید از مواد مصرفی که با این طرح دریافت میکنید نمیشه برای دستگاه دیگه استفاده کرد این به این معناست که فقط خود کاربر میتونه با شماره موبایلی که محصول رو خریداری کرده اقدام به تحویل این سرویس بکنه حالا اگه میخواد در اختیار شخص دیگه قرار بده مشکلی نداره ،، اما کاربران دیگه نمیتونن با استفاده از فاکتور شخص دیگه با نام و شماره موبایل خودشون اقدام به دریافت این خدمات بکنن | اتوماسیون اچ پی حق استفاده از این تسهیلات رو برای مشتریان وفادار و همراه با اچ پی در نظر گرفته و در واحد پردازش سعی شده تا جلوی سوئ استفاده های احتمالی از این طرح گرفته بشه.

چرا hp plus قابل انتقال به غیر نیست ؟

چرا hp plus قابل انتقال به غیر نیست ؟ چون اگه فاکتور مربوطه توسط شخص دیگری که از خدمات hp plus مطلع هست استفاده بشه برای این طرح فرد اصلی امکان استفاده از این سرویس رو از دست میده چون بازه های زمانی برای برخورداری از این تسهیلات محدود هست و در حق خریدار واقعی اجهاف خواهد شد.

5/5 - (5 امتیاز)

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج