خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP | نمایندگی اچ پی در تهران آماده ی ارائه خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی است.

نمایندگی اچ پی با سابقه ای درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای HP و لوازم جانبی این پرینترها، علاوه بر سایر محصولات اچ پی فعالیت دارد.در میان خدمات پس از فروش، این نمایندگی با تکیه بر متخصصین توانمند، تعمیرات پرینتر و اسکنر را علاوه بر تعمیرات لپ تاپ در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد | 50% صرفه جویی با اچ پی پلاس

همین امر موجبات خوشحالی و رضایتمندی بسیاری از مشتریان را به ارمغان آورده است.تعمیرات چاپگرهای اچ پی با دستگاه های مخصوص و حرفه ای و توسط کارشناسان باتجربه و دارای دانش کافی انجام می شود.

 

پرینترهای اچ پی

پرینترهای hp

پرینترهای شرکت اچ پی براساس نوع کاربری به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • دستگاههای جوهرافشان یا inkjet: در این پرینترها از جوهر برای چاپ استفاده می شود. سرعت چاپ متوسط دارند. برای چاپ تصاویر مناسب هستند و دارای قیمت مناسبی هستند.
  • دستگاههای لیزری رنگی و سیاه و سفید یا monochrome printer & Laser color: این پرینترها با سرعت بیشتری فرایند چاپ را انجام می دهند. برای چاپ صفحات با تعداد بسیار زیاد مناسب هستند.
  • چاپگرهای چند کاره یا Multifunction: علاوه بر چاپ، برای اسکن و فکس نیز از این پرینترها استفاده می شوند.
  • پرینترهای قابل حمل یا Portable Printer: این پرینترهای سبک و کم حجم، برای افرادی مناسب هستند که دائما نقل مکان می کنند.

فروش پرینترهای اچ پی

می توانید  پرینترها و سایر محصولات اچ پی را با خیالی آسوده به همراه گارانتی اصلی و قطعات اورجینال از این نمایندگی ها خریداری کنید. مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ پی آبا/ماشین های اداری و رایانه اچ پی آفیس/فروش و خدمات پس از فروش اچ پی نیک/

 

 

خدمات فروش و پس از فروش پرینترهای اچ پی
پرینترهای اچ پی

HP support center

مهمترین پشتیبانی  چاپگرهای HP ، عیب یابی و تعمیرات محصولات این شرکت است. واضح است که بهترین اقدام پس از خراب شدن تجهیزات الکترونیکی، مراجعه به نمایندگی برند مربوطه به آن است. درصورت مشاهده مشکل، ابهام یا سوالی درمورد پرینترهای اچ پی، می توانید با نمایندگی محصولات اچ پی تماس برقرار کنید. کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند.درصورت عدم رفع مشکل از راه دور و پس از مکالمات لازم با کارشناسان ما، نیروی متخصص به محل اعزام می گردد.

تعمیرات چاپگرهای hp

به منظور تعمیر چاپگرهای اچ پی، کارشناسان با تجربه تعمیرات در نمایندگی، آماده ارائه خدمات هستند. قطعات و امکانات موردنیاز برای انجام تعمیرات بطورکامل در اختیار متخصصین نمایندگی قرار دارد. قطعا هیچ نوع قطعه دست دوم یا متعلق به سایر برندها، در تعمیرات محصولات اچ پی استفاده نخواهد شد.تعمیرات پرینترها و دستگاه های اچ پی با نازل ترین قیمت و با استفاده از بهترین قطعات و دستگاه ها توسط کارشناسان انجام می شود.این تعمیرات با سرعت و دقت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. استفاده از قطعات اصلی و شرکتی با پارتنامبر شرکتی اچ پی از الزامات و در دستور العمل کارگاههای اچ پی در اولویت اول میباشد.

تعمیر کارتریج های اچ پی

درمیان تعمیرات پرینترهای hp ممکن است نیاز به تعمیر کارتریج های اچ پی وجود داشته باشد.خدمات شارژ و تعمیر کارتریج های hp با بهترین پودر کارتریج و بهترین قطعات کارتریج در این نمایندگی انجام میشود. شارژ کارتریج برای نمونه های لزری رنگی با پک 4 تایی تونر اچ پی مشکی ، آبی قرمز و زرد و چیپ های قابل تعویض و در نمونه های جوهری توسط پک شارژ جوهر که شامل 4 رنگ اصلی و ابزار مخصوص هواگیری است ارائه میگردد. عملیات شارژ در محل نمایندگی بدون دخالت دست و با دستگاه مخصوص به این موضوع و هواگیری غیر دستی انجام میپذیرد.

تعمیر برد و قطعات HP

تعمیر برد در پرینترهای اچ پی شامل تعمیرات فرمتر و DC یا همان برد پاور دستگاه میشود. این نوع تعمیرات میبایست الزاما در واحد فنی HP و توسط ابزار مختص به این امر انجام شود. از مهم ترین ابزار تعمیر برد در نمایندگی میتوان به دستگاه BGA ماشین اشاره کرد. این دستگاه بدون دخالت دست عملیات ریبا را در قسمت های معیوب با حرارت و پردازش مناسب انجام خواهد داد. | پرینترهای اچ پی