آداپتور دسکجت اچ پی 640C  | همانطور که می دانید ، آداپتور ها نقش پر رنگ و اساسی در ساختار پرینتر های اچ پی دارند. تمامی این آداپتور ها با توجه به عملکرد ، قدرت و سری پرینتر های DeskJet اچ پی‌ دارای ولتاژ و آمپر های متفاوتی می باشند. در این بخش ما تصمیم داریم تا با بررسی آداپتور های HP deskjet 640c توضیحات و بررسی های لازم‌ را در ارتباط با این قطعه ی مهم پرینتر ، خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

پیشنهاد می‌شود تا در صورت نیاز به آداپتور‌ های پرینتر HP حتما با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش قطعات و لوازم های جانبی اچ پی در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که اهمیت استفاده از آداپتور های سازگار و هم مدل با پرینتر ها ، امری مهم و قابل توجه می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا ، به هیچ عنوان از قطعات جانبی غیر اورجینال استفاده نکنید.

 

آداپتور دسکجت اچ پی

آداپتور های دسکجت نقش اساسی در سیستم برق رسانی و‌ راه اندازی این دستگاه ها ایفا می کنند. با توجه به نقش پر‌رنگ این قطعات همواره دیده می شود که بسیاری از کاربران بدون هیچگونه توجه ، از قطعات فیک ، نا سازگار و حتی نا مربوط برای روشن نمودن پرینتر های دسکجت استفاده می کنند. در همین‌ راستا لازم است بدانید که آداپتور های نا سازگار چه آسیب هایی به دسکجت های اچ پی می رسانند.!

در وهله ی اول تمامی آداپتور ها به صورت مشخص یک دستورالعمل و اطلاعات راجب عملکرد خود بروی بروشور و یا پشت محصول خود دارند. بسیاری از مواقع افراد برای صرف هزینه های کمتر شروع به گشتن آداپتور های هم رده در بخش ولتاژ و آمپر می کنند. در نظر داشته باشید. که بسیاری از این افراد موفق به یافتن این قطعات جانبی می‌شوند اما در ادامه با مشکلاتی رو‌ به رو هستند. ابتدا اولین ایراد مربوط به ناسازگاری می شود.

 

 

 

 

آداپتور دسکجت اچ پی

لوازم جانبی پرینتر های HP

آداپتور های هم رده پس از اتصال به پرینتر هایی نظیر 640c توانایی روشن‌ نمودن دستگاه را دارند. اما این روند خیلی سریع از کار می افتد. زیرا که آداپتور فیک توانایی انتقال قدرت را به صورت یکنواخت نداشته و همین موضوع باعث می‌شود تا زود تر از موعد از کار بایستد.آداپتور‌ های ناسازگار : در بخش بعدی ما با آداپتور های نا سازگار رو‌به رو‌ هستیم. این قطعات جانبی خود به دو‌دسته تقسیم می شوند. آداپتور های ناسازگار هم ولتاژ و آداپتور‌های ناسازگار متفرقه.

آداپتور‌ های هم ولتاژ همانند دسته ی اول از این قطعات جانبی توانایی روشن نمودن دستگاه را دارد. اما در خوشبینانه ترین حالت پس از گذشت عمر کوتاه خود خراب می شود. اما آداپتور های متفرقه پس از روشن نمودن دستگاه در بخش برد و فرمتر دستگاه اتصال نموده و آسیب قابل توجه ای را به دستگاه می زنند. در راستای همین موضوع خسارات بسیاری نیز به مصرف کنندگان وارد می شود. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با آداپتور های پرینتر های جوهری وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

لوازم جانبی پرینتر های HP

 

بررسی آداپتور HP 640C | آداپتور دسکجت اچ پی

اهمیت استفاده از قطعات مصرفی اورجینال در پرینتر های اچ پی موضوعی است که بار ها و بار ها کمپانی آن را به خریداران خود تاکید نموده. در پرینتر های دسکجت اچ پی ما شاهد تنوع بسیاری از قطعات جانبی می باشیم. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین قطعات در این دستگاه ها آداپتور ها می باشند. عملکرد آداپتور‌ در دسکجت ۶۴۰ به چه صورتی می‌ باشد. ابتدا ما جهت راه اندازی پرینتر نیاز داریم تا آداپتور را به برق متصل نماییم. سپس برق به صورت استاندارد وارد آداپتور‌ می شود. عملیات اصلی هنگامی صورت می گیرد که آداپتور برق مستقیم‌ را اصلاح نموده و‌ برق مورد نیاز پرینتر را جهت کار و چاپ اسناد به دستگاه منتقل می کند. حال اگر آداپتور HP 640c ولتاژ پایینی داشته باشد دستگاه قادر به روشن شدن نیست.

 

 

 

بررسی آداپتور HP 640C

 

 

ولتاژ آداپتور دسکجت اچ پی

از طرفی دیگر اگر ولتاژ بیش از حد مشخص شده باشد برد پرینتر دچار آسیب و حتی سوختگی‌ می شود. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به این قطعات پس از مطالعه ی دستورالعمل های لازم ، نسبت به خرید یک آداپتور سازگار با پرینتر های خود اقدامات لازمه را انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است. که کمپانی اچ پی آداپتور‌ پرینتر های خود را در دو دسته ی سوکت طوسی و سوکت بنفش تقسیم نموده. لذا با توجه به این موضوع شما می توانید مراحل آسان تری را برای خرید آداپتور‌ سازگار با HP 640c پیش ببرید. با ما در خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP همراه شوید.