پرینتر 5225n لیزری رنگی HP | در این بخش قصد معرفی پرینتری پر طرفدار ، سازگار با محیط های اداری ، سرعت چاپ بالا به همراه کیفیت بی نظیری را داریم. اچ پی 5225n لیزری رنگی ، دستگاهی است که همواره پس از گذشت چندین سال از تولید آن ، همچنان پر فروش و پر طرفدار می باشد. لذا در همین راستا ما نیز تصمیم داریم تا شما کاربران گرامی را با این محصول پر طرفدار آشنا کینم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سه نکته ی اصلی که باید در ابتدا در ارتباط با این دستگاه به آن شاره کنیم. بحث ، لیزری رنگی بودن این دستگاه ، تک کاره و چاپ به صورت برگه ی A3 می باشد. پس در همین راستا اگر به دنبال محصولی مناسب با قیمتی اقتصادی در حوزه ماشین های اداری A3 لیزری رنگی می باشید. قطعات HP 5225n color می تواند گزینه ی هوشمندانه و مناسبی برای شما باشد.

 

پرینتر 5225n

در قدم اول پیش از خرید یک ماشین اداری ، شما کاربران گرامی باید مشخص نمایید. که به دنبال چه محصول با چه ویژگی هایی می باشید. در نهایت پس از اینکه فاکتور های لازم خود را مبنی بر خرید دستگاه لیزری بدست آوردید می توانید انتخاب راحت و هوشمندانه تری را تجربه کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که شما کاربران و خریداران عزی می توانید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ویژگی دستگاه ها و هموار ساختن راه خود، با کارشناسان مرکز فروش HP  با ما در ارتباط باشید. و اما ر ارتباط ا دستگاه لیزری رنگی HP 5225n . این دستگاه لیزری رنگی با قابلیت N و توانایی اتصال شبکه ، برای شما امکانات بسیاری را در فضای اداری فراهم می کند.

 

A3 زن رنگی

در ابتدا 5225 به دلیل طراحی و تولید در سالیان اخیر ، همانند پرینتر های امروزی دارای طراحی جدید و خیره کننده نمی باشد. از طرفی دیگر به دلیل توانایی این دستگاه در حوزه ی چاپ A3 ، 5225  از ابعاد و وزن تقریبا بالایی برخوردار می باشد. البته وزن و ابعاد این دستگاه مانعی مبنی بر رومیزی بودن آن نیست و شما می توانید. در هر فضایی این دستگاه را بروی استند و یا میز کار خود قرار دهید.

عناصر تشکیل دنده ی رنگ این دستگاه طبق معمول رنگ روشن سفید و رنگ خاکستری تیره می باشد. البته اچ پی برای جذاب نمودن این دستگاه ، بخش کوچکی را با تریم آبی رنگ آمیزی نموده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مرکز تعمیرات پرینتر های لیزری رنگی با ما در ارتباط باشید.

 

 

پرینتر 5225n
پرینتر 5225n

 

تک کاره رنگی A3 | پرینتر 5225n

اما پس از بررسی شکل ظاهری این دستگاه ، بد نیست تا در ارتباط با مشخصات فنی HP 5225n نیز سوالات را مطرح نماییم . طبق گزارش های ارسال شده توسط مصرف کنندگان ، به این نتیجه رسیدیم که 5225n مورد حمایت و استقبال بسیاری از کاربران HP در آمده است. قطعات به صرفه و اقتصادی ، کارایی و کیفیت بالای چاپ همگی موجب شده تا کابران همچنان در مارکت به دنبال خرید HP 5225n باشند.

در ارتباط با فعالیت این دستگاه لازم است بدانید که HP LaserJet color 5225 توانای چاپ 75000 برگ A3 را به صورت استاندارد به شما می دهد. از طرفی دیگر بهره مندی از کیت HP 307A در چهار رنگ این محصول را تا حد قابل توجه ای جذاب تر نموده است. کیفیت بالای کارتریج های  کیفیت بالای کارتریج های  کیفیت بالای کارتریج های  307a موضوع دیگری است که ما تصمیم داریم تا آن را بررسی نماییم.

 

HP 307A

HP 307A ، این ست از کارتریج های اچ پی به عنوان یکی از محبوب ترین کارتریج ها در دسته قطعات مصرفی ماشین های اداری A3 به حساب می آیند. این دسته از کارتریج های اچ پی با شماره ی فنی های CE740A برای رنگ مشکی ، CE741A برای رنگ آبی ، CE742A برای رنگ قرمز و CE743A برای رنگ زرد طراحی و به بازار عرضه شده اند.

همچنین لازم به ذکر است که HP 307A توانایی چاپ بیش از 7000 برگ را به کاربران خود ارائه می دهد. در همین راستا شما می توانید با استفاده از این دستگاه 40 کیلوگرمی ، اسناد خود را با درج اصلی ترین جزئیات در فضا های اداری و سازمانی چاپ نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

تک کاره رنگی A3 | پرینتر 5225n