پرینتر 506dn لیزری مشکی HP | در این بخش شاهد رویارویی با سری پرینتر های Enterprise اچ پی 506DN را داریم. همانطور که در ابتدا مشاهده می کنید این دستگاه چاپگر توسط کمپانی اچ پی ساخته شده و همچنین با تکنولوژی چاپ سیاه و سفید به بازار عرضه شده است.

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی ، مشخصات ظاهری و مشخصات قطعات مصرفی این دستگاه بررسی های لازم را به عمل آوریم.

از ان رو پیشنهاد می شود. تا در ادامه با ما همراه شده و از توضیحات بخش فنی نهایت استفاده را ببرید. همچنین اگر به دنبال خرید یک چاپگر با کیفیت برای فضای اداری و یا سازمانی می باشید. می توانید خیلی راحت و بدون هیچگونه دشواری از HP 506DN در فضای کاری خود بهره مند شوید.

 

پرینتر 506dn

پرینتری پر کار ، با کیفیت و با سرعتی بالا به نام 506DN . این محصول که با نام تجاری HP طراحی و به بازار عرضه شده ، سالیان زیادی است که هدف افراد ، سازمان و ادارات به عنوان ابزار مهم چاپ می باشد. کیفیت ساخت و کیفیت کارکرد بالای این دستگاه می تواند پاسخگوی تمامی نیاز های یک مجموعه ی پر کار و پر تلاش باشد.

بی دریغ اچ پی در دسته پرینتر های Enterprise و سازمانی محصولات با کیفیت و محبوب بسیاری دارد. اما سری 506DN بنا به ویژگی های کارایی بالای خود و ابعاد و وزنی سبک تر ، همواره مورد توجه کاربران کمپانی اچ پی قرار گرفته اند. در نظر داشته باشید که شما می توانید در ادامه ارتباط با این دستگاه اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

 

HP 506DN از سری چاپگر های تک کاره ی کمپانی اچ پی می باشد. که به صورت تخصصی در مبحث چاپ فعالیت می کند. از سوی دیگر شکل ظاهری این دستگاه همچنین همانند اکثر لیزرجت های هم رده از عنصر و تریم رنگی سفید و خاکستری استفاده شده است. اچ پی با استفاده از این شکل ظاهری توانسته تا به دستگاه های خود جلوه و زیبایی بسیاری را اهدا نماید.

پرینتر لیزری اچ پی 506 با وزن 11 کیلوگرم ( 11.9 کیلوگرم با احتساب کارتریج ) از سری پرینتر های تک کاره ی اچ پی با قابلیت چاپ ماهانه 150000 برگ می باشد. وزن و ابعاد استاندارد این دستگاه به ما این امکان را می دهد. تا بتوانیم از آن در هر فضایی استفاده نماییم.

 

پرینتر 506dn
پرینتر 506dn

 

تک کاره ی سیاه و سفید

طبق نظر سنجی که با کارشناسان و کاربران این دستگاه داشتیم. توانستیم تا بخشی از توانایی های این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.  در ارتباط با کیفیت چاپ عمومی و رزولوشن تصویر ، این دستگاه توانست تا 93 درصد از رضایت کاربران خود را جلب نماید.

لازم به ذکر است که سرعت پرینتر لیزری HP 506DN نیز موضوع دیگری است که مورد نظر سنجی ما قرار گرفته است. سرعت این دستگاه در طی این نظر سنجی انجام شده مورد قبول بیش از 98 درصد مصرف کنندگان اچ پی قرار گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

امکانات پرینتر HP 506DN ، موضوع دیگری است که اشاره کردن به آن خالی از لطف نمی باشد. در نظر داشته باشید که این دستگاه با استفاده از تکنولوژی  بروز ، چاپ را برای شما و اطرافیانتان بسیار آسان و کاربردی کرده است.

از طرفی دیگر HP 506DN دارای قابلیت D ، یعنی چاپ خودکار به صورت دورو و قابلیت N چاپ و اتصال در شبکه می باشد. از این رو و با در نظر گرفتن این امکانات شما کاربران گرامی می توانید. به راحتی از امکانات این دستگاه در محل کار بهره لازم را ببرید.

 

 

تک کاره ی سیاه و سفید
تک کاره ی سیاه و سفید

 

مشخصات مصرفی HP 506DN

همانطور که در بخش های ابتدایی ذکر شد. اچ پی 506DN به عنوان یک چاپگر با کیفیت در دسته ماشین های اداری تک کاره قرار گرفته است. اما موضوع مهم دیگری که در این بخش با آن رو به رو هستیم. بحث قطعات مصرفی و کارتریج این دستگاه می باشد. HP 506DN با بهره مندی از کارتریج لیزری  87A با حجم چاپ استاندارد 9000 برگ این امکان را به ما می دهد.

تا بتوانیم اسنادمان را در هر تعداد و هر نوع کیفیتی به چاپ برسانیم. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. همچنین جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با مشکلات رایج پرینتر های HP  وارد صفحه ی مورد نظر شوید. چه خدماتی برای پرینتر 506dn در HPaba دریافت خواهید کرد | ریپیر فیوزینگ پرینتر 506dn/بلت پرینتر 506dn/فیلمپرینتر 506dn/شارژ پرینتر 506dn/نصب پرینتر 506dn/درایور پرینتر 506dn.

 

تصویر مرتبط با پرینتر 506dn لیزری مشکی HP - hp 506DN support

 

درایور این محصول را در لینک بالای صفحه در زیر تصویر شاخص دانلود کنید | اگر امکان نصب ندارید کارشناسان ما به محل شما اعزام خواهند شد.