شرکت اچ پی توانسته مدل های مختلف پرینترها را تولید و به بازار عرضه کند. پرینتر آفیس جت اچ پی از جمله پرینترهای اچ پی است که برای کارهای اداری طراحی و روانه بازار شده است.این پرینترها هم از لحاظ کارایی، کیفیت و ظاهر با هم متفاوت هستند.

این پرینترها دارای سرعت چاپ بالا بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند. برای راهنمایی و مشاوره در مورد این پرینترها می توانید با نمایندگی اچ پی آبا تماس حاصل فرمایید.

معرفی کلی مشخصات پرینتر آفیس جت اچ پی

پرینترهای آفیس جت اچ پی در دو نوع تک کاره و چندکاره در بازار موجود است.در پرینترهای آفیس جت چندکاره، علاوه بر پرینت، کارهای دیگری مانند اسکن، فکس و کپی انجام می شود.این پرینترها ازلحاظ تکنولوژی چاپ، در دسته ی پرینترهای جوهرافشان قرار می گیرند.

این پرینترهای جوهرافشان با وضوح چاپ بالا قادرند رنگ های بهتری را حین چاپ تولید کنند.این پرینترها برای چاپ تصاویر و عکس ها مناسب تر هستند.اما پرینترهای لیزری برای چاپ متن بهتر بوده و با سرعت بالاتری چاپ می کنند.

پرینتر آفیس جت اچ پی
پرینترهای آفیس جت اچ پی در نمایندگی اچ پی آبا

مشخصات آفیس جت اچ پی

این پرینترهای اچ پی در مدل های مختلف و متنوعی ساخته شده اند.برخی از مدل ها عبارتند از HP Officejet 2620 Multifunction، HP Officejet 6000 Inkjet ، HP Officejet 7000 Inkjet و بسیاری مدل های دیگر که توسط شرکت اچ پی به بازار عرضه شده است.هریک از مدل های آفیس جت، مشخصات  خاص خود را دارد.

اما بطور کلی دارای 1200×1200 dpi تا 1200×4800 dpi باشند.حافظه این  پرینترها معمولا 32 یا 64 مگابایت است. ظرف کاغذ این مدل پرینتر معمولا 250 برگ است.

هرچند در برخی مدل های قدیمی تر، 60 برگ  نیز وجود دارد. سایز کاغذ در برخی مدل ها A4 بوده و در برخی مدل ها A3 استفاده می شود.پرینتر آفیس جت اچ پی معمولا توانایی اتصال بی سیم و همچنین قابلیت پرینت دو طرفه را دارد که این ویژگی ها در مدل های دسک جت وجود ندارد.

 

نوع کاربری پرینتر آفیس جت اچ پی

آفیس جت اچ پی به گونه ای طراحی شده است که می توان از تمام کارکرد دستگاه استفاده کرد. بخصوص در مدل های چندکاره آفیس جت که علاوه بر پرینتر دارای اسکنر، فکس نیز هست.این پرینتر بعنوان دستگاه کارامد است که می تواند نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده سازد. می توان از این پرینتر هم در منازل و هم در ادارات استفاده نمود.

اما همانگونه که از نام آنها پیداست، به منظور انجام کارهای اداری ساخته شده اند و همانطور که اشاره کردیم، قابلیت هایی دارد که دسک جت ندارد. به همین دلیل قیمت آنها معمولا از پرینترهای دسک جت یا سایر مدل هایی که فاقد این قابلیتها هستند، بیشتر است.