پرینترهای فرمت بزرگ ، در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با پرینتر های سایز بزرگ و به اصطلاح Large format اطلاعات مهمی را خدمت شما کاربران و مصرف کنندگان عزیز ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که پرینتر های فرمت بزرگ کاربری سازمانی و اداری را به کاربران ارائه می دهد و شما می توانید با توجه به سطح نیاز خود از این دستگاه ها در محل اداری خود استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که اچ پی همواره از فناوری های جدید در ساختار محصولات خود استفاده می نماید. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران در ارتباط باشید.

پرینترهای فرمت

شاید برای شما سوال باشد که از پرینتر های فرمت بزرگ چه عملکرد و چه کاربری به کاربران می دهد. پرینتر های فرمتر بزرگ توانایی بالایی در چاپ اسناد با کیفیت و وضوح بالا در ابعاد بزرگ دارند. از این رو از آنها در امر نقشه کشی ، چاپ عکس ، چاپ اسناد در ابعاد بزرگ و … استفاده می شود. چاپگر های فرمت بزرگ توانایی عملکرد بالایی را در سازمان و ارگانها به کاربران ارائه می دهد. در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی و نوع دسته بندی پرینتر های فرمت بزرگ خدمت شما کاربران گرامی ارائه می دهیم.

 

پرینترهای فرمت
پرینترهای فرمت

 

پرینتر های فرمت بزرگ در چندین دسته تقسیم می شوند. اولین نمونه ی آن مربوط به چاپگر های HP DesignJet می شود. دیزاین جت های اچ پی ، چاپگرها و پلاترهای با فرمت بزرگ که برای نقشه ها، اشکال فنی، تصاویر و گرافیک های با تاثیر بالا و چاپ های حرفه ای با کیفیت عکس توسط کمپانی اچ پی طراحی شده و به بازار عرضه شده اند. لازم به ذکر است که این سری از پلاتر های اچ پی در ابعاد متفاوتی طراحی و به بازار عرضه می شوند.

 

 

Large format

پرینترهای HP Latex سری بعدی از پرینتر های اچ پی می باشد که کارایی مختص به خود را دارد. این دستگاه ها عموما دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر چاپگر ها هستند و توانایی ایجاد علائم، روکش های خودرو، تزئینات، برچسب ها، پوسترها و موارد دیگری را به کاربران ارائه می دهند. وقتی مشتریان شما با چالش‌های منحصربه ‌فرد و فرصت‌های نوآورانه به مرکز شما وارد می‌شوند. می توانید بدون هیچ نگرانی پاسخگوی تمامی درخواست های آنها باشید. با استفاده از پلاتر و فناوری HP Latex چاپ خود را بروی هر سطحی انجام دهید.

 

Large format
پرینترهای فرمت

 

چاپگرهای HP Stitch ، این سری از چاپگر های اچ پی نیز ابعاد بزرگی دارند و کیفیت بسیار بالایی را در چاپ به کاربران ارائه می دهند. HP Stitch راه حل مناسبی برای چاپ منسوجات با فرمت بزرگ هستند که رنگ های زنده و دقیق را در سراسر ناوگان و در طول زمان ارائه می دهند. شما می توانید برای چاپ اسناد خود به صورت دقیق و با جزئیات بالا از پلاتر های Stitch استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی ارسال HP در تهران در ارتباط باشید. همچنین جهت سفارش و خرید پرینترهای فرمت بزرگ با ما همراه شوید.

 

تصویر مرتبط با پرینترهای فرمت بزرگ - HP Stitch
پرینترهای فرمت

 

سری پرینترهای HP PageWide XL ، این دستگاه ها چاپگرهای با فرمت بزرگ می باشند که توسط کمپانی اچ پی طراحی و تولید شده اند. کارایی این دستگاه ها نزدیک به DesignJet ها می باشد با این تفاوت که این دستگاه ها به بخش‌های سازمانی و خانگی نیز اجازه ی تولید و چاپ اسناد را به کاربران می دهند.شما می توانید اسنادتان را با کیفیت بالا به سرعت تولید نمایید. با استفاده از فناوری چشمگیر چاپگرهای HP PageWide XL چاپ اسنادتان را سریعتر انجام دهید. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید هر پوستر گرافیکی را در زمان کوتاهی چاپ نمایید.