اچ پی نوراستوپ در تقابل با photosmart | می توانید از وظایف و اهداف  هوشمندی که درزمینه ی چاپ، قبلا تنظیم کرده اید استفاده کنید. و یا حتی مستقیماً پرونده های خود را به طرز دلخواه ویرایش کنید. وقتی صحبت از چاپ با office jet pro می شود شما قابلیت های بسیاری در جهت تنظیم و شخصی سازی اسناد خود خواهید داشت  .ماجرا بسیار ساده است .اگر سند خاصی دارید که می خواهید ان را چاپ کنید .کافی ست در برنامه هوشمند HP  روی چاپ کلیک کنید .به شما گزینه هایی می دهد و شما قادرید به هر دلیلی که نیاز دارید ، اندازه چاپ را تغییر دهید ، سپس فقط کلید چاپ را فشار دهید .

 

اچ پی نوراستوپ

اچ پی با تولید پرینتر های never stop  توانست تا پرینتر های اچ پی را به شکلی متفاوت و کاربردی تر به بازار معرفی نماید. از این رو می توان سری نور استاپ اچ‌پی را نسلی مهیج نسبت به چاپگر های اچ پی معرفی نماییم. زیرا که قابلیت های این دستگاه به شکل مختصری با دستگاه های لیزری و جوهر افشان متفاوت می باشد. ما در این پست تصمیم داریم تا کمی در ارتباط با چاپگر نور استاپ HP 1000w بررسی های لازم‌ را انجام داده و سپس کمی از مزایا و معایب این دستگاه‌ها اطلاعات مناسبی بدست آوریم. اولین موضوعی که در این سری از never stop  به چشم می‌خورد کیفیت و سرعت عملکرد آنها می‌باشد.

این دستگاه به عنوان یک چاپگر سیاه و سفید ، کیفیت بالایی در چاپ اسناد به کاربران ارائه می دهد. اما از سوی دیگر نمی توان سر سرعت عملکرد آن تعریف زیادی کرد. زیرا که این سری از دستگاه ها برای نوع کاربری خاص خانگی – اداری طراحی و تولید شدند. البته در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد این دستگاه را به عنوان یک چاپگر خانگی به حساب می آورند.

 

اچ پی نوراستوپ
اچ پی نوراستوپ

 

شروع به فعالیت این دستگاه از زمان دستور تا پرینت حدودا 7 ثانیه می باشد. همچنین قابلیت چاپ تا 20 برگه A4 را به صورت سیاه و سفید در دقیقه به شما می دهد. ابعاد کوچک این دستگاه باعث شده تا کاربران بتوانند از HP 1000W بدون هیچ موردی در هر فضایی استفاده کنند. در نظر داشته باشید که قابلیت w این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق بی سیم به صورت کامل به دستگاه خود دسترسی داشته باشید و اسنادتان را چاپ نمایید.

 

 

نوراستوپ در تقابل پرینتر های لیزری

اچ پی سری 1000 که به عنوان پرینتر های نور استاپ معرفی و به بازار عرضه شدند را می توان یک نسل مقاوم و هوشمند معرفی نمود. زیرا که این دستگاه ها کاملا به صورت هوشمند تمامی اسناد و دستورات شما را به چاپ می رساند. اچ پی 1000 وایرلس ویژگی های جالبی نسبت به پرینتر های لیزری دارد . که می توانید از قابلیت های آن بهرمند شوید. به طور مثال یک از جالبترین ویژگی های این دستگاه مربوط به تونر آن می باشد که به صورت سرنگ از شکاف مخصوص به پرینتر تزریق می شود . یعنی شما می توانید به صورت دستی تونر مورد نیاز خود را به دستگاه وارد نمایید. در ادامه در ارتباط با کارتریج این دستگاه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

 

نوراستوپ در تقابل
اچ پی نوراستوپ

 

به طور کلی اگر مصرف شما در زمینه ی ماشین های اداری به چاپ صورت حساب ، چاپ اسناد روزمره ی سبک ، چاپ فرم های اداری و … ختم می شود . باید بدانید که انتخاب 1000 وایرلس می توانید گزینه ی هوشمندی برای شما باشد. زیرا که این دستگاه ها قابلیت های زیادی در زمینه ی چاپ روزمرگی اسناد به شما میدهند. قابلیت چاپ بین 10 تا 20 هزار برگ A4 را به شما کاربران گرامی می دهند . البته در نظر داشته باشید که مقدار چاپ استاندار این دستگاه ها کمتر از مقدار پیشنهاد شده توسط این مقدار می باشد.

 

تقابل با photosmart

به طور کلی پرینتر های Photosmart به عنوان پرینتر های مناسب چاپ عکس و تصاویر گرافیکی در فضاهای متفاوت به حساب می آیند.‌ قدرت پردازش ، قدرت چاپ و قدرت تفکیک رنگ توسط پرینتر های فوتو اسمارت به طور کلی بسیار بالا می باشد . اما تقابل نور استاپ با فوتو اسمارت ها تقابل برابری نخواد بود. زیرا که این دستگاه ها در زمینه ی چاپ به صورت لیزری و مشکی فعالیت دارند . اما فوتو اسمارت ها عموما به صورت رنگی و جوهری عملکرد خود را بروی کاغذ رسم می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

The Never Stop Laser وThe Office Jet Pro  ازشرکت HP
اچ پی نوراستوپ

 

از نظر هوشمندی ، این دستگاه ها تقریبا با هم یکسان می باشند. زیرا که یک شرایط سخت افزاری را برای کاربران ایجاد می کنند. اما در ارتباط با کیفیت نمی توانند رقیب مناسبی برای همدیگر باشند. از نظر سرعت و توانایی چاپ ، قدرت عملکرد نور استاپ ها بالا تر بوده و از این حیث می توان گفت که دستگاه های سریعتری می باشند. در چاپ به صورت مشکی never stop گزینه ی مناسبی بود و قابلیت این را دارد تا اسنادتان را با بالاترین کیفیت حتی در فضا های اداری به چاپ برساند‌. در ارتباط با چاپ دستگاه به صورت رنگی ، پیشنهاد دستگاه Photosmart می باشد زیرا که این دستگاه‌ها از دقت و DPI بالاتری در چاپ برخوردار می باشند. جهت ثبت سفارش تهران و ثبت سفارش اچ پی در شهرستان ها وارد لینک قرار گرفته شوید.