کارتریج HP 56 نمایندگی اچ پی | کارتریج ها به عنوان اصلی ترین قطعات مصرفی هر چاپگری به حساب می آیند. از این رو با توجه به ویژگی و خصوصیات این قطعه ، کاربران و مصرف کنندگان باید توجه ویژه ای نسبت به هشدار های لازم مربوط به  زمان شارژ و یا تعویض آنها داشته باشید . کارتریج جوهرافشان HP 56 نیز یکی از همان قطعات مصرفی مهم برای پرینتر های جوهری می باشد. که دارای کیفیت و دقت چاپ بسیار بالایی می باشد.

با توجه به استاندارد های لازم و دستورالعمل کمپانی ، همواره توصیه می شود. تا در صورت خالی شدن کارتریج های جوهری آنها را تعویض نموده و از کارتریج های اورجینال برای جایگزینی آنها استفاده کنید. در همین راستا تصمیم داریم تا در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی ، نحوه ی تشخیص کارتریج و پرینتر های سازگار با HP 56 جوهر اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم و همچنین در ارتباط با نحوه ی کار inkjet نیز توضیحات لازم را خدمتتان ارائه دهیم.  با ما همراه باشید.

کارتریج HP 56

کارتریج اچ پی HP 56 از سری کارتریج های جوهری Black می باشد این کارتریج سازگار با مدل های محبوب و پر فروش نسل Deskjet ، officeJet و photosmart ها می باشد. از سری مهمترین پرینتر های دسکتاپ سازگار با 56 می توانیم. به HP DeskJet 450 – 5150 – 5550 -5650 و خیلی از دستگاه های دیگر اشاره کنیم. موضوع سازگاری کارتریج HP 56 فقط شامل حال پرینتر های رومیزی نمی شود. زیرا که این دستگاه با نسل های پر فروش و محبوب HP OfficeJet 4110- 5110 – 5610  و …نیز سازگاری دارد. همچنین در پرینتر های HP photosmart ما شاهد سازگاری این کارتریج با مدل های آشنا HP Photo 2457 – 2510 – 7260  و خیلی دیگر از پرینتر های جوهری می باشیم.

 

 

کارتریج HP 56

 

 

 

سوالی که در این بخش پیش می آید مربوط به دلیل سازگاری HP 56 با این همه دستگاه در دسته های متفاوت می باشد. در نظر داشته باشید که کارتریج HP 56 به دلیل ارائه ی کیفیتی مناسب و قدرتمند می تواند. در دستگاه های مهم جوهری وظیفه ی چاپ خود را به خوبی انجام دهد. طبق گزارشات ارسالی توسط کاربران اچ پی بسیاری از کاربران سوال در ارتباط با کیفیت متفاوت HP 56 در پرینتر های آفیس و فوتو کرده اند . در نظر داشته باشید که ما می توانیم. به صورت مختصر در بخش بعدی در ارتباط با این موضوع اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

جوهر اصلی

یکی از اصلی ترین دلیل تفاوت چاپ در پرینتر های فوتو و آفیس می تواند مربوط به تنظیمات پرینتر و تنظیمات سیستمی باشد. این کارتریج توانایی چاپ تا 4800 Dpi  را به کاربران خود ارائه می دهد. حال ممکن است که کاربران برای بهینه سازی مصرف خود رد پرینتر های office حجم کیفیتی کارتریج 56 مشکی را کاهش داده باشند. پس با توجه به ین توضیحات شما می توانید از طریق بخش control center با توجه به توانایی پرینتر خود ، کیفیت چاپتان را به حداکثر برسانید.

همچنین در نظر داشته باشید که به طور کلی چاپ در پرینتر های فوتو اسمارت با کیفیت و رزولوشن بالاتری انجام می شود. دلیل این موضوع مربوط به کاغذ های روغنی و مخصوص عکس می شود که قادر اند. کیفیت را چاپ را تا حد چشمگیری نسبت به کاغذ های معمولی افزایش دهند. همچنین عامل دوم مربوط به توانایی بالای دستگاه های فوتو و دقت بسیار بالای آنها در چاپ می شود. که می توانند تصاویر و خروجی هیجان انگیز تری به ما بدهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با استعلام کارتریج های اچ پی وارد فرم قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

جوهر اصلی

 

مشخصات فنی HP 56

همانطور که به آن اشاره کردیم این کارتریج به عنوان یک قطعه ی مصرفی با کیفیت و مناسب طراحی و به بازار عرضه شده است. و در مقایسه با سایر کارتریج های هم رده ی خود دارای کاست بزرگ تری بوده و به ما اجازه ی چاپ تا 520 برگ را می دهد. البته در نظر داشته باشید. که تعداد محاسبه شده توسط کمپانی مربوط به چاپ استاندارد می شود و ممکن است که کاربران بتوانند تعداد کمتر یا بیشتری را بچاپ برسانند. همچنین نکته ی مهم دیگری که در ارتباط با این کارتریج وجود دارد ، بخش رنگی آن می باشد. در نظر داشته باشید. که کیت این سری از کارتریج های مشکی با یک HP 57 رنگی کامل می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و کسب آگاهی در ارتباط با این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

 

مشخصات فنی HP 56