چهارکاره 480F اچ پی لیزری رنگی | بسیاری از افراد به عنوان صاحبین شغل ، مسئول خرید ، مسئول یا مدیر فروش و … برای پیشبرد اهداف خود در زمینه ی کاری نیازمند تهیه یک دستگاه لیزری رنگی می باشند.

با توجه به شرایط و هدف افراد در زمینه ی کار های اداری و سازمانی ، باید در نظر داشت که کاربران حداقل به دستگاه هایی چندکاره پرینتر ، دستگاه کپی ، تلفن فکس و یک اسکنر نیاز دارند. لازم است.

بداند که خرید هر یک از این دستگاه ها به صورت جداگانه می تواند هزینه ی مضاعف و سنگینی برای کاربران همراه داشته باشد. اما به لازم است تا به این نکته توجه داشته باشیم. که شما کاربران گرام می توانید با خرید پرینتر های Multifunction همزمان از تمامی این دستگاه ها در فضایی بهینه تر و با مبلغی اقتصادی تر  استفاده کنید. جهت آشنایی بیشتر با پرینترهای فرمت بزرگ همراه ما باشید.

چهارکاره 480F

پرینتر هی چهارکاره نمونه ای مناسب از سری چاپگر های همه کاره با قابلیت پرینت ، کپی ، اسکن و فکس می باشند. این دستگاه ها به طور کلی توسط اچ پی برای فضا های اداری و سازمانی طراحی شده اند. از این رو کاربران می توانند از قابیلت ها این دستگاه ها در فضا های متفاوت کاری استفاده های بسیاری ببرند. HP 480F به عنوان یک چاپگر Multifunction این قابلیت را به ما می دهد. تا در سریعترین زمان به تمامی کار های اداری خود برسیم.

این دستگاه لیزر رنگی با قابلیت چهار کاره مناسب برای چاپ به صورت A4 – A5 – B5 می باشد. علیرغم تمامی قابلیت های این دستگاه در حوزه ی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس باید بگویم که 480F علاوه بر کیفیت مناسب در چاپ ، سرعت عملکرد بی نظیری را نیز به کاربران خود ارائه می دهد.

چهارکاره 480F

اگر بخواهیم این دستگاه را از نظر ظاهری با سایر پرینتر های اچ پی مقایسه کنیم باید بگوییم که 480F تا حد قابل توجه ای شبیه به سایر نسل پرینتر های سری 400 نمی باشد. این دستگاه در مقیاس با نسل های Multifunction همانند 425 کمی بزرگتر و با طراحی جذاب تری به بازار عرضه شده است. بالاخره پس از مدت ها در طراح دستگاه ها ا سوی کمپانی ، شاهد استفاده از یک ال سی دی. بزرگتر جهت کنترل و دسترسی به بخش های مختلف دستگاه در سری HP 480F می باشیم.

480F با وزن تقریبی 24 کیلوگرم به عنوان یک پرینتر رومیزی سنگین به حساب می آید. در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای یک پورت USB و حافظه ی 2GB می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی با ما همراه شوید.

مرکز HP

مشخصات فنی به عنوان یکی از مهمترین بخش ها برا هر یک از کاربران به حساب می آید. از ان رو ما تصمیم داریم تا به صورت کامل در این بخش مشخصات ، نکات مثبت و منفی پرینتر لیزری رنگی HP 480F را مورد بررسی قرار دهیم. در مرحله ی اول تا به این جای کار متوجه شدیم. که HP 480F از سری پرینتر های چهار کاره ی لیزری رنگی می باشد. توانایی های این چاپگر Multifunction در چاپ باعث شده. تا کاربران بتوانند بدون هیچ دردسری از ویژگی های این دستگاه در زمینه ی اداری استفاده های لازم را ببرند.

در ابتدا به قابلی اسکنر این دستگاه اشاره خواهیم نمود. این پرینتر با رزولوشن اپتیکال اسکن تا 600 DPi و رزولوشن دیجیتال 1200 به عنوان یکی از برترین دستگاه ها در بخش اسکن می باشد.

همچنین در نظر داشته باشید. که سرعت اسکن این دستگاه به صورت سیاه و سفید 30 و به صورت رنگی 20 برگ در دقیقه می باشد. بخش کپی ، به عنوان یکی از مهمترین و پر طرفدارترین قابلیت در دستگاه ها چهارکاره به حساب می آید. در نظر داشته باشید که عملکرد کپی در این دستگاه 27 برگ به صورت تک رو و 20 برگ به صورت دورو در دقیقه می باشد.

اما در ارتباط با مبحث مهم چاپ ، در این بخش باید بگویم که این دستگاه با توانای چاپ 55000 برگ در ماه به عنوان یکی از پر کار ترین دستگاه های اداری 1200 DPI به حساب می آید. در نظر داشته باشید که کارتریج این سری از محصولات اچ پی سری 415A – 416A می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی  رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

چهارکاره 480Fمرکز HP | چهارکاره 480F

 

 

برای چهارکاره 480F آنچه در مرکز اچ پی آبا خدمات دریافت خواهید کرد | رفع ایرادات نرم افزاری چهارکاره 480F در محل/تنظیمات اولیه دیفالت دستگاه چهارکاره 480F/ثبت سفارش استوک اروپایی چهارکاره 480F/ارسال قاب جلو و سینی چهارکاره 480F | همچنین امکان ثبت سفارش اتوماسیونی برای همکاران شهرهای غیر تهران جهت دریافت قطعه برای این دستگاه امکان پذیر است.