دیزاین جت HP 800 42 اینچ اچ پی | HP DesignJet 800 یک چاپگر قدرتمند و قوی در ابعاد فرمت بزرگ 42 اینچی اچ پی می باشد. به طور کلی این سری از پلاتر های اچ پی برای حرفه ای ها در زمینه ی چاپ طراحی و به بازار عرضه شده است.

طی گفته های اچ پی سری دیزاین جت HP 800 برای استفاده در زمینه های معماری، عمران، ساخت و ساز های فنی و مهندسی و … طراحی و به مارکت های مجاز HP عرضه شده است. در نظر داشته باشید که سیستم های هوشمند و فناوری این پلاتر دارای عملکرد و دقت بسیار بالایی می باشد. از این رو DesignJet اچ پی عملکرد مناسبی را در چاپ به کاربران ارائه می دهد.

دیزاین جت HP 800

با استفاده از پلاتر HP 800 تجربه ی چاپ و کیفیت عکس های خود را با سایه های رنگی و واقعی تجربه خواهید نمود. طیف کاملی و گسترده ای توسط پلاتر 800 با استفاده از کارتریج HP 82 به صورت درخشان به رسانه ها منتقل می شود. همین موضوع باعث شده تا ما کیفیت مناسب و مطلوبی در خروجی کار خود مشاهده نماییم.

با توجه به رنگ های مطلوب کارتریج 82 و یک پردازنده یکپارچه، دقیق و هوشمند، می توانید. لذت استفاده از یک پلاتر 42 اینچی را احساس نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید با برقراری ارتباط بین پلاتر 800 و سیستم خود ، اسنادتان را به صورت مستقیم در مرحله ی چاپ قرار دهید. جهت آشنایی بیشتر با پلاتر های عریض وارد صفحه ی مورد نظر شده و از اطلاعات کارشناسان اچ پی بهرمند شوید.

 

 

دیزاین جت HP 800

 

 

یکی از نقاط قوت و محبوب در عملکرد سری HP Designjet 800 مربوط به دقت چاپ و کیفی مناسب این دستگاه در بخش خروجی می شود. اچ پی 800 با استفاده از فناوری لایه بندی رنگ های خود توانایی چاپ اسناد را با رزولوشن 2400 DPI دارد.

تکنولوژی چاپ این دستگاه جوهرافشان بوده و با استفاده از کارتریج 82 ، جوهری در چهار رنگ مناسب برای چاپ در سازمان ، ادارات و ارگان ها می باشد . شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی مشخصات فنی و خرید پلاتر HP 800 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

نمایندگی HP

طی گزارشات شما کاربران گرامی در ارتباط با پلاتر 800 و بخش پردازنده ی این دستگاه ، تصمیم گرفتیم. تا در ارتباط با مشخصات فنی و پردازنده ی این دستگاه اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که فناری هوشمند سری دیزاین جت 800 دارای یک کامپیوتر مجازی می باشد. با استفاده از این سیستم شما می توانید. اسنادتان را در سیستم بک آپ گرفته و یا از قابلیت های هوشمندی چون ذخیره ی اسناد ، ویرایش و … بهرمند شوید.

پردازنده ی نسل HP-GL/2 با یک رم 62 مگابایتی ( قابل ارتقا تا 160MB ) و یک هارد دیسک 6 گیگابایتی به شما سرعتی مطلوب و مناسبی را ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای چاپ آسان اسناد خود از پورت USB این دستگاه نیز استفاده نمایید.

 

مشخصات ظاهری HP 800

مشخصات ظاهری و قابلیت های آن به عنوان یکی از مهمترین الگو ها پیش از خرید چاپگر های اچ پی به حساب می آید. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی قادر خواهید بود. تا با بررسی مشخصه های فنی و ظاهری در دسته بندی پلاتر های اچ پی ، به پلاتر مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. از این رو تنها کافیست تا با در نظر گرفتن شرایط کاری و محیطی خود وارد دسته بندی و سایزبندی.

انواع پلاتر های اچ پی در وبسایت رسمی نمایندگی شوید. سپس می توانید با خواندن مشخصات فنی و مشاهده ی تصاویر مربوط به دستگاه ، پلاتر مورد نیاز خود را در سبد خرید قرار دهید. در ارتباط با مشخصات ظاهری پلاتر 42 اینچی 800 لازم است بدانید.

که این دستگاه همانند سری های 500 ، از طراحی مشابه ای استفاده شده است. نوع ساخت ساده ی این دستگاه باعث شده تا با هر محیط و دیزاینی جفت و جور شود. البته در نظر داشته باشید که سالهاست که از تولید سری 800 گذشته و اچ پی در حال حاضر به موضوع طراحی و ساخت پلاتر های با دیزاین های متفاوت بیشتر اهمیت می دهد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اصلی پلاتر های اچ پی در نمایندگی با ما همراه شوید.

دیزاین جت HP 800مشخصات ظاهری HP 800

 

دیزاین جت HP 800 با پارتنامبر اصلی | در اچ پی آبا

امکان ثبت سفارش استوک دیزاین جت HP 800 / ارسال قطعات با پارتنامبر دیزاین جت HP 800 / ثبت اتوماسیون پشتیبانی برای دیزاین جت HP 800 / اعزام تکنسین دیزاین جت HP 800 به همه شهرها / نصب و راه اندازی دیزاین جت HP 800 با انی دسک / رفع ایرادات نرم افزاری دیزاین جت HP 800 / فایل فریم ور برای دیزاین جت HP 800 / استارویل موتور برای دیزاین جت HP 800 | با کارشناسان ما در تماس باشید.