Search
Close this search box.
021-89392

تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی

شرکت اچ پی آبا با شماره مجوز 4210 دارای تعمیرگاه مجاز hp و خدمات مرتبط با نمایندگی اچ پی در سراسر ایران

تصویر مرتبط با تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی - pay bill
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی

تعمیر پلاتر اچ پی | فرم زیر را کامل کنید و ثبت درخواست را بزنید. کارشناسان ما در واحد فنی با شما تماس گرفته و در صورت نیاز تکنسین به محل شما اعزام میشود

برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟

تعمیر پلاتر اچ پی را زیر نظر تکنسین و در نمایندگی HP انجام دهید تا از قطعات اصلی شرکتی با پارت نامبر معتبر و تعمیر نخصصی بهرمند شوید | پلاترهایی که در مراکز غیر معتبر تعمیر میشوند و از قطعاتت غیر اورجینال استفاده میکنند از پروسه گارانتی شرکت خارج میشوند

پیدا کردن مدل پلاتر برای تعمیر

برای تعمیر عجله دارید؟

اگر بعد از بررسی 2 روش پیشنهادی نتوانستید مدل پلاتر خود را پیدا کنید می توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره تماس زیر تماس بگیرید.

نصب نرم افزار

2,800 هزار تومان
Consider the most economical mode for HP laser cartridges

تعویض چیپ با هر بار شارژ

از 38 تا 1,380 هزار تومان
Replacing the chip with each charge is only cost-effective for old cartridges and is not recommended for new cartridges
تصویر مرتبط با تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی - pay bill
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

چرا نمایندگی HP تهران

نمایندگی HP تهران همراه با جواز و مدارک رسمی از شرکت HP در تهران ارائه دهنده بهترین خدمات و محصولات برند HP به شما می باشد

سوالات پر تکرار مشتریان HP

تمامی خدمات مرتبط با پلاتر 10 روز مهلت تست و تمامی پلاترهای نو دارای یکسال گارانتی خدمات و پشتیبانی هستند. این گارانتی در اتوماسیون مربوطه از تارخ صدور فاکتور برای کاربران در تمام ایران فعال است.

از هرجای ایران میتوانید با شماره ویژه امور مشتریان در خصوص پلاترهای اچ پی با شماره 89392-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شما عزیزان در ساعات اداری شرکت هستند.

راه اندازی پلاترهای اسمارت اینستالر با اتصال کابل usb و پلاترهای قدیمی تر با نصب درایور متناسب با ویندوز که در سایت HP موجود است انجام میشود. در صورت عدم امکان نصب تیم فنی با اعزام تکنسین مشکل شما را رسیدگی خواهد کرد.

شما می‌توانید درایورهای مورد نیاز خود را از طریق این لینک : دانلود درایور HP دانلود کنید.

رفع مشکلات نرم افزاری و نصب و راه اندازی کارتریج و هد پلاترهای اچ پی بصورت تلفنی امکان پشتیبانی دارند. با کارشناسان ما در تماس باشید. ایراداتی که بصورت تلفنی قابل رسیدگی نیست و مستلزم اعزام تکنسین میشود.

نظر برخی از مشتریان مــا
مرجان فام
Read More
پلاتری که من استفاده میکنم متاسفانه کارتریجش خیلی بد گیر میااد و زود هم تموم میشه و گرون هم هست خواستم تانک نصب کنم روش با شرکت تماس گرفتم ، گفتن اینکار استاندارد دستگاه های اچ پی نیست و به دستگاه آسیب میزنه و دستگاه رو از گارانتی خارج میکنه. با این وضعیت قیمت ها نمیدونم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی بفرمایید تا در صورت امکان رسیدگی بشه.
مهر تجارت فربار
Read More
برای نصب پلاتر در شهرستان تماس گرفتم همکاران در واحد پشتیبانی گفتند باید شرایط ایاب ذهاب تکنسین به کرمان مهیا بشه از جانب مشتری تا تعمیرکار اعزام بشه و با این هزینه های بالا هرجوری حساب میکنم نمیصرفه بهتر بود در هر شهری یه مرکز پشتیبانی میذاشتید تا از تهران تکنسین نیااد تا اینجا.
مهندسی تکناب
Read More
ممنون از تیم اچ پی برای ارسال کارتریج و هد پلاتر T795 اچ پی که به بهترین شکل پشتیبانی و نصب کردند و خداروشکر با بهترین کیفیت هم کارمون داره انجام میشه. قبلا از چندجای دیگه متفرقه خریده بودم راضی نبودم و متاسفانه همچنان پاسخگو هم نیستند و متضرر شدم ولی در نمایندگی انجام شد و پیگیری هم شد تا لحظه مصرف دستگاه و خیلی عاالی بود ، ممنون از خدمات خوبتون
Previous
Next

دانلود درایور محصولات HP

برای دانلود درایور هرکدام از محصولات HP بر روی لینک های زیر بزنید تا وارد صفحه مخصوص آن شوید و سپس با توجه به دستورالعمل ارائه شده درایور مخصوص مدل دستگاه خود را پیدا و دانلود نمایید

تعمیر پلاتر اچ پی

تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی اچ پی رسمی تهران، بدون محدودیت در موقعیت مکانی شما

برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟ »»»»

تعمیر پلاتر اچ پی | اعزام تکنسین در محل

 

کلیه پلاترهای اچ پی در ایران شامل خدمات و پشتیبانی مرکز ماشین های اداری و رایانه HPaba میشود. این خدمات از راه اندازی و نصب تا اتمام مواد مصرفی جوهر و هد را شامل خواهد شد. کارشناسان ما در واحد فنی شرکت در کنار کاربران پلاترهای اچ پی خواهند بود تا بهترین تجربه از استفاده این دستگاهها را برایتان تداعی کنند.کلیه مواد مصرفی پلاترهای اچ پی مانندانواع کاغذ و موارد مصرفی دیگر همچون هد و کارتریج ها متناسب با مدل و سایز دستگاه بصورت اورجینال و شرکتی موجود و قابل ارسال به تمام نقاط ایران است | با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

تعمیر پلاتر اچ پی 

 

تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی | آنچه در رابطه با تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی دریافت خواهید کرد ،، خدمات کارگاهی استاندارد پلاترهای اچ پی زیر نظر تعمیرکار پلاترهای اچ پی که دوره دیده مرکز ماشین هاست و همچنین خدمات کارشناسی پلاتر بصورت تخصصی برای کلیه دیزاین جت های HP بصورت رومیزی ،، 24 اینچ تا واید پلاترهای 60 اینچ هشت رنگ خواهد بود. برای اطلاع از آخرین بروزرسانی ها در حوزه پلاترهای اچ پی میتوانید از آدرس تخصصی شرکت برای پلاترها | hp-plotter.ir دیدن کنید. 

 

آنچه لازم است در سرچ عمومی سایت برای رسیدن به درخواست خود ثبت کنید میتواند شامل این عبارت ها باشد : تعمیرکار پلاترهای اچ پی در تهران / تعمیرکار پلاترهای اچ پی 24 اینچ / تعمیرکار پلاترهای اچ پی 36 اینچ / تعمیرکار پلاترهای اچ پی 42 اینچ / تعمیرکار پلاترهای اچ پی 44 اینچ / تعمیرکار پلاترهای اچ پی 60 اینچ / کارشناسی پلاتر 4 رنگ / کارشناسی پلاتر 6 رنگ / کارشناسی پلاتر 8 رنگ / کارشناسی پلاتر در تهران / کارشناسی پلاتر در شهرستان

 

نمایندگی پلاتر HP

برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش جهت خرید پلاتر و یا هماهنگی جهت اعزام تکنسین در محل جهت تعمیرات ، نصب و پشتیبانی با مرکز امور مشتریان HP. تماس حاصل فرمایید. کلیه کاربرانی که ثبت سفارش جوهر و هد پلاتر های 24. اینچ تا 60. اینچ HP. را دارند در تهران و تمام نقاط ایران میتوانند از سرویس رایگان ارسال بهره مند شوند.

لازم به ذکر است تمامی هد و جوهرهای اصلی ارائه شده شرکتی در اچ پی آبا دارای تاریخ مصرف معتبر و بصورت پک شرکتی ارائه میگردد. به همین دلیل امکان مرجوعی کالا در دسته مواد مصرفی جوهری چاپگرها وجود ندارد. از کلیه کاربرانی که ایرادات نرم افزاری مربوط به نصب دستگاه و یا راه اندازی آن دارند دعوت میشود تا با عضویت در باشگاه مشتریان اچ پی و ثبت مشخصات در قسمت پشتیبانی HP. درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند.

 

دسته بندی اصلی پلاترهای اچ پی

دسته بندی اصلی پلاترهای اچ پی را در سایت شرکت اچ پی آبا در لینک موجود میتوانید مشاهده کنید. این دسته بندی اصلی شامل زیر دسته هاییست که مدل های مختص به اینچ های مختلف در آن موجود و قابل یررسی و مطالعه است. نمونه ای موجود را در صفحه نهایی محصول مشاهده کنید ، از مشخصات فنی و ویدئوهای موجود در انتخاب آن استفاده کنید ، موارد مصرفی و کاربری دستگاهها را مقایسه و نهایتا با مشاورین ما در مرکز امور مشتریان در تماس باشید.

 

hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp24-inch-plotter
hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp36-inch-plotter
hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp42-inch-plotter
hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp44-inch-plotter
hpaba.com/category/پلاترهای-اچ-پی/hp60-inch-plotter

 

موجودی پلاترهای استوک در نمایندگی اچ پی

مدل های موجود در ایران که در حال حاضر بصورت استوک به فروش میرسند عبارتند از :. hp desighnjet های سری 500 و سری 800 که شامل مدل های 500ps . 510 . 820mfp . 815 mfp . سری T که شامل T1200 . T1200ps . T100 . T1100ps . T1120 . T1300 . T2300 . T610 . T620 . T7100 . T770 . T790 . T790ps و سری Z که شامل : Z2300 . Z3100 . Z2100 . Z6100 . Z6200 میشوند. که کاربردی ترین آنها سری T , سری Z هستند که محبوبترین مدل های آنها را میتوان z6100 z6200 t770 و t790 دانست.

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج