پلاتر Z6200 42 اینچ اچ پی | محبوبیت و قابلیت های چاپگر های اداری عریض ، برای تمامی مصرف کنندگان و کاربران پلاتر های اچ پی امری ثابت شده می باشد. پلاتر های اچ پی با استفاده از قطعات مصرفی جوهرافشان خود توانایی چاپ هر نوع اسناد در ساختار و طیف های رنگی متفاوت را به کاربران ارائه می دهند. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا رد این بخش به سراغ یکی از مهمترین و محبوب ترین سری دستگاه های 42 اینچ اچ پی یعنی z6200 برویم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی ماشین های اداری همراه شوید.

پلاتر Z6200

در این بخش شاهد یکی از پلاتر های پر فروش اچ پی یعنی اچ پی Z6200 هستیم. در قدم اول لازم است بدانید که z6200 علاوه بر سایز 42 اینچی ، مدلی مشابه در ابعاد 60 اینچی دارد. علیرغم کیفیت و سرعت مناسب ، این دستگاه توسط کمپانی اچ پی نوع کاربری اداری و سازمانی را از آن خود نموده است . شما می توانید به راحتی و بدون کوچکترین ضعف از این دستگاه 42 اینچی در ادارات و ارگان ها استفاده نماید. نوع اتصال این دستگاه از دو طریق برای کاربران مهیا شده است .

اصلی ترین راه اتصال به سری Z6200 اتصال از طریق کابل Lan و ویژگی Ethernet می باشد. اما برای دسترسی بهتر ، کمپانی اچ پی از چند پورت USB نیز درون این دستگاه استفاده نموده است . در وهله ی اول ، می توانیم با بررسی کیفیت این دستگاه به نکات مهمی در ارتباط با شیوه ی چاپ 6200 برسیم. این دستگاه با بهره مندی از تکنولوژی جوهرافشان ، توانایی وضوح و کیفیت چاپ را در مقیاس 2400*1200 DPI یا همان نقطه در اینچ می دهد.

قطعا پلاتر های با کیفیت تری از کمپانی اچ پی در سایز 42 اینچ دیده ایم . اما لازم به ذکر است که کیفیت 6200 نیز با استفاده از تکنولوژی هوشمند تفکیک جوهر ، کمی از دستگاه های دیگر نداشته و همچنین این موضوع را باید در نظر بگیریم که Z6200 به عنوان دستگاه های میان رده ی با کیفیت اچ پی به حساب می آید . از این رو بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید به سراغ اپ بنر های گرافیکی ، عکس های با کیفیت ، نقشه و … بروید .

پلاتر Z6200

نمایندگی پلاتر های HP

از نظر ظاهری ، شکل و شمایل این سری از دستگاه های اچ پی کمی قدیمی شده است. اما این موضوع برای بسیاری از مصرف کنندگان به عنوان دغدغه و یا ویژگی در خرید به حساب نمی آید . اما به طور کلی در سری 6200 ما شاهد هیچگونه طراحی و استفاده از ویژگی های smart مفیدی نخواهیم بود . به طور کلی سری Z6200 به عنوان یک دستگاه سخت کار و پر تلاش به حساب می آید. نمایشگر تقریبا کوچک و جزئی در بخش کناری این دستگاه قرار گرفته که شما می توانید با استفاده از آن تمامی هشدار ها و سیستم دستگاه را کنترل نمایید.

 

 

نمایندگی پلاتر های HP

 

 

بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان ، گزارشاتی را در جهت معرفی سری Z6200 و خدمات مربوط به این دستگاه را برای ما ارسال می کردند . این موضوع نشان می دهد که چقدر از کاربران نیاز جدی به استفاده از دستگاه های چاپگر عریض در محیط های متفاوت کاری خود دارند . این دستگاه نیز همانند سایر پلاتر و چاپگر های دیگر دارای نقاط قوت و ضعف می باشد. پس بهتر است تا با آنها بیشتر آشنا شویم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع پلاتر HP با ما در نمایندگی همراه شوید.

بررسی HP Z6200 42 inch | پلاتر Z6200

از سری نکات مثبت این دستگاه می توانیم به سرعت چاپ بالا (چاپ رسانه ی A1 در 17 ثانیه ) و کیفیت تفکیک رنگ خوب آن اشاره داشته باشیم. همچنین یکی از مهمترین نکاتی که در ارتباط با سری 4200 42 اینچ با آن رو به رو هستیم کارتریج های آن می باشد . این دستگاه از یک کیت کارتریج 8 رنگ در ارتباط با چاپ استفاده می کند که شما می توانید با استفاده از آن کوچکترین جزئیات را هم در تصاویر و یا اسناد خود به نقش بکشید .

ظاهر قدیمی این دستگاه ، وزن بالا و همچنین عدم بهره مندی z6200 از امکانات هوشمند همانند چاپ از طریق وایرلس و کنترل آن توسط افزونه های هوشمند را می توان به عنوان اصلی ترین نقص در این دستگاه ها به حساب آورد. همچنین اچ پی می توانست برای کاربرد و دسترسی بهتر کاربران از پلاتر عریض Z6200 ، این دستگاه را با نمایشگر های بزرگ و با امکانات رفاهی بیشتری تجهیز نماید.

مشخصات مربوط به چاپ HP 6200

از مهمترین مشخصات این دستگاه در ارتباط با چاپ می توانیم به کارتریج 8 رنگ آن اشاره داشته باشیم. HP 6200 از کیت جوهرافشان HP 771 در انجام چاپ های خود استفاده می کند. اچ پی Z6200 در ابعاد 42 اینچ توانایی چاپ در رسانه های 65 گرم ( حداقل ( تا 460  گرم ) حداکثر ) را دارد. همچنین حداقل توان چاپ در ارتباط با ساز چاپ این دستگاه 216*280 تا حداکثر 1115*1670 سانتی متر محاسبه شده است. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  کارتریج HP771 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. برای بررسی تخصصی پلاترهای اچ پی میتوانید به سایت رسمی نمایندگی پلاترهای اچ پی در ایران مراجعه کنید.

 

 

مشخصات مربوط به چاپ HP 6200

 

پلاتر Z6200 اقلام موجود در شرکت

استند یا پایه پلاتر Z6200 / کاغذ مخصوص رولی پلاتر Z6200 / سری کامل هد پلاتر Z6200 / سری کامل جوهر پلاتر Z6200 / تسمه کریج پلاتر Z6200 / هاب اسپیندل پلاتر Z6200 / سنسور شیت پلاتر Z6200