پلاتر Z6800 60 اینچی اچ پی | در این بخش شاهد حضور پلاتر فرمت یزرگ اچ پی در ابعاد 60 اینچی عریض می باشیم. نکات بسیاری در ارتباط با این دستگاه و نحوه ی عملکرد آن در نمایندگی رسمی وجود دارد. چنانچه که قصد خرید یک پلاتر صنعتی با نوع کارایی سنگین و مناسب برای فضا های اداری ، سازمانی و … را دارید می توانید در ادامه با ما همواره  باشید. پلاتر 6800 از سری پلاتر های Z به عنوان یکی از پر طرفدارترین پلاتر های عریض کمپانی اچ پی می باشد که طی سالهای گذشته مورد تشویق و انتقادات بسیاری توسط کاربران قرار گرفته است . از این رو تصمیم داریم تا با نقد این دستگاه نکات مهم را در ارتباط با عملکرد آن بیان نماییم.

 

پلاتر Z6800

با استفاده از سری Z6800 شما قادر خواهید بود تا سانادتان را در سریعترین زمان ممکن در کلاس چاپگر عریض 60 سانتی متری به چاپ برسانید. به طور استاندارد HP Z6800  با سرعت چاپ تا 140 متر مربع در ساعت، خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان خود را برآورده خواهد کرد.قابلیت های هوشمند این دستگاه در کنار سرعت و کیفیت مناسب او باعث شده تا کاربران توجه ویژه ای به این دستگاه با حجم کاری بالا داشته باشند. همچنین شما می توانید با بارگذاری خودکار و ارگونومیک رسانه های خود، بهره وری و راحتی بیشتری را با سری Z6800 تجربه کنید.

احساس تفاوت بیش از اندازه و طیف وسیع رنگ در سری 6800..! در نظر داشته باشید که شما میتوانید  با جوهرهای عکس جدید HP Vivid طیف های متنوعی ایجاد نمایید. همچنین با بکار بردن ایده های خود خروجی منحصر به فردی را با Z6800 انجام دهید. از این رو اسناد شما همیشه در دسترس و دست اول از نظر سرعت و کیفیت به دست مشتریان می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر جوهرافشان سری Z6800 با ما در نمایندگی پلاتر های عریض در ادامه همراه شوید.

 

پلاتر Z6800

 

نمایندگی HP

در نظر داشته باشید که پلاتر سری 6800 به دلیل قابلیت های مثبت خود در زمینه ی چاپ در دسته پلاتر های محبوب این کمپانی در ابعاد 60 اینچ قرار گرفته است. بسیاری از کاربران در ارتباط با قیمت اولیه ی بالای این دستگاه گزارشاتی را ارسال نموده اند. در نظر داشته باشید که پک شرکتی این سری از پلاتر ها به دلیل کیفیت و کارایی بالا ممکن است دارای قیمت بالایی باشد . اما در نظر داشته باشید که شما می توانید پس از خرید به راحتی تفاوت بین 6800 و سایر پلاتر های متفرقه را احساس نمایید. در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه در ابتدا لازم است.

بدانید که این دستگاه در ابعاد 60 اینچ با استفاده از 8 کارتریج طراحی و به بازار عرضه شده است. نوع چاپ اسن دستگاه جوهری بوده و همچنین با توجه به چاپ دقیق آن مورد مناسبی برای چاپ عکس و تصویر های با جزئیات به حساب می آید. همانطور که گفته شد کارتریج های این پلاتر در هست رنگ قرمز کروم ، سرخابی ، مشکی مات ، مشکی فوتو ، زرد ، آبی فیروزه ای ، خاکستری و قرمز روشن می باشد. همچنین حداکثر طول چاپ این دستگاه 175 سانتی متر تخمین خورده است. از نظر پردازش این سری از پلاتر های اچ پی دارای قدرت مناسب و قابل توجه ای می باشند. در نظر داشته باشید که در این دستگاه ما شاهد یک حافظه ی پردازشی به حجم 32GB و یک هارد دیسک به حجم 160 گیگابایت می باشیم.

 

تصویر مرتبط با پلاتر Z6800 60 اینچی اچ پی - HP 6800 60inch

 

مشخصات ظاهری HP Z6800

همانطور که از تصاویر این دستگاه مشخص می باشد . 6800 دارای ابعاد بزرگی می باشد. همین موضوع باعث شده تا از این دستگاه در سازمان و ارگانها استفاده شود. در نظر داشته باشید که وزن حدودی این دستگاه با احتساب کارتریج ها 190 کیلوگرم اعلام شده است. رنگ بدنه ی این سری از پلاتر های اچ پی مشکی می باشد. از هیچ گونه ال سی دی و صفحه نمایشی در این سری از پلاتر ها خبری نیست . اما نمایشگر کوچکی در سمت راست این دستگاه قرار دارد که به ما هشدار های اولیه را اطلاع می دهد. به طور کلی ارزش خرید این دستگاه نسبت با توجه به استفاده از فناوری های. هوشمند و کیفیت بالا بین هم رده های خود بسیار بیشتر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در مرکز خدمات پلاتر HP همراه شوید.

 

مشخصات ظاهری HP Z6800

 

مواردی که پلاتر Z6800 60 از پروسه گارانتی خارج میکند | hpaba.com

جوهر غیر اصلی پلاتر Z6800 60 / هد تاریخ گذشته پلاتر Z6800 60 / کاغذ خارج از توصیه کاربری پلاتر Z6800 60 / نصب تانک برای پلاتر Z6800 60 / استفاده از قطعات بدون پارت نامبر پلاتر Z6800 60 /