پلاتر های عریض | یکی دیگر از پر طرفدار ترین پلاتر های اچ پی مربوط به پلاتر ها سازمانی و یا پلاتر های .Wide در صنعت و تکنولوژی تولید چاپگر های اچ پی می شود. این دستگاه ها تفاوت ها بسیاری با سایر پلاتر های تولید شده در بازار دارند. ما در این پست تصمیم داریم تا این دستگاه ها را با چالش های زیادی رو به رو کنیم. از این رو عملکرد این دستگاه ها در شرایط متفاوت سنجیده می شود. همچنین اگر شما نیز به دنبال خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی عملکرد و پردازش این دستگاه ها هستید ، می توانید. در این پست همراه کارشناسان ما باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ماشین های اداری 60 اینچ و پلاتر z6600 60 اینچ HP  با ما همراه باشید.

 

پلاتر های عریض

شاید برای بسیاری از کاربران سوال پیش بیاید که به چه مدل از چاپگر های اچ پی،  پلاتر های عریض می گویند. و تفاوت اصلی این دستگاه ها با سایر پلاتر ها در چیست ؟.ابتدا اولین موضوعی که هنگام برخورد با پلاتر های wide format متوجه ی آن خواهید شد . ابعاد بزرگ این دستگاه می باشد و نوع تکنولوژی و پردازش این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده تا هیچ یک از کاربران در زمینه ی ماشین های اداری با مشکلی مواجه نشوند . این پلاتر ها عموما برای اداره جات و سازمان های بزرگ طراحی و تولید می شوند. سازمان ها نیز با در نظر گرفتن تمامی ویژگی های مد نظر خود در چاپ می توانند مدلهای متنوع پلاتر های عریض را انتخاب و خریداری نمایند.

 

پلاتر های عریض

 

از سری پلاتر های محبوب عریض اچ پی می توانیم به اچ پی .6810 سایز 60 اینچ که به عنوان یک پلاتر میان رده قابلیت های مناسبی را به ما ارائه می دهد اشاره کنیم. همچنین دستگاه هایی چون 6800 که نسل سایز بزرگ چاپگر های اچ پی می باشد. 5800 نیز در رده ی سوم دستگاهی است که شما می توانید با توجه به قابلیت های آن به تمامی درخواست خود در چاپ برسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی پلاتر های اچ پی می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

HP wide plotters

 

پلاتر های عریض اچ پی با استفاده از فناوری به روز و تکنولوژی بروز خود ، راه های مناسبی را در جهت چاپ اسناد به کاربران خود ارائه می نمایند. عموما از چاپگر های فرمت بزرگ برای چاپ نقشه ها ، تصاویر و … بکار می روند . این دستگاه ها تاثیر بسزایی در کیفیت و چاپ اسناد دارند. HP designJet عموما با توجه به توانایی های خود در سازمان ها و اداره های دولتی و خصوصی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.  دستگاه های عریض اچ پی به شما اجازه می دهد تا در سریعترین زمان اسنادتان را به چاپ برسانید. مواد و پوشش دهی مناسب قطعات مصرفی پلاتر های عریض اچ پی با انعطاف بالای خود  به ما این امکان را می دهند. تا ما به نتایج دلخواه خود در چاپ برسید.

 

امنیت پلاتر های عریض HP

امنیت بالای دستگاه های اچ پی باعث می شود تا کاربران و مصرف کنندگان ، اعتماد به نفس مناسبی در جهت ارائه اسناد خود داشته باشند. اچ پی در جهت حفظ رفاه و تأمین امنیت کاربران خود ، اقدامات مفیدی در زمینه ی امنیت و حفظ اطلاعات کاربران انجام داده است . شما می توانید بدون در نظر گرفتن فیلتر های متفاوت در ارتباط با چاپ اسناد ، در  امنیت بالا اسنادتان را با پلاتر های عریض اچ پی به چاپ برسانید. تیم امنیتی اچ پی با توجه به تمامی ویژگی های پلاتر های اچ پی ، تمامی کوشش خود را در زمینه ی ماشین های اداری عریض بر روی نفوذ ناپذیری این دستگاه ها می نماید.

 

امنیت پلاتر های عریض HP

 

 

یکی از اصلی ترین موارد در ارتباط با ورود و نفوذ به دستگاه های اچ پی ، مربوط به نصب و ارتباط پلاتر ها با دیوایس های ورودی می شود. با توجه به این نکات ، پیشنهاد می شود تا در جهت نگهداری اطلاعات و حفظ اطلاعات دستگاه های اداری خود از لایسنس های شرکتی و قانونی . در جهت نصب و دستور پرینت به دستگاه استفاده نمایید. شما می توانید برای دریافت نرم افزار شرکتی پلاتر های عریض اچ پی ، از طریق صفحه ی نخست ، بروی کلید دریافت درایور کلیک نمایید. با دنبال نمودن دستورالعمل های قرار گرفته می توانید. از کارشناسان ما ، درایور مربوط به پلاتر عریض خود را دریافت نموده و آن را نصب کنید.

 

 

ارتباط کاربران با HP wide plotter

در ارتباط با مشخصات، ویژگی و نحوه ی اتصال از طریق دیوایس های متفاوت گزارش های زیادی را از کاربران در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرده ایم . از این رو تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات اولیه ی ارتباط این دستگاه ها اطلاعاتی را به شما کاربران گرامی ارائه نماییم. در قدم اول تمامی این دستگاه ها با توجه به نوع طراحی کمپانی ، با قابلیت های به خصوصی طراحی و به بازار عرضه می شوند. بسیاری از پلاتر ها یا توجه به تکنولوژی چاپ خود ، از قابلیت های چون چاپ بی سیم ، چاپ از طریق پورت اترنت ، چاپ از طریق کابل و چاپ از طریق اپ های متفاوتی را به کاربران خود ارائه می دهند. اما طریقه ی استفاده از آنها متفاوت می باشد. جهت مشاهده ی مقایسه پلاتر های HP توسط نمایندگی رسمی وارد صفحه ی قرار داده شده ، شوید.

 

ارتباط کاربران با HP wide plotter

 

هنگامی که شما می خواهید از قابلیت وایرلس استفاده کنید. حتما باید پیش از اقدام هر گونه  دستورالعمل در زمینه ی  چاپ ، باید افزونه ی مربوط به دستگاه ها را نصب نمایید. جهت نصب وایرلس دستگاه های اچ پی می توانید ویدیو های مربوط به wireless  را در کانال رسمی اچ پی دنبال کنید. همچنین جهت استفاده از سایر قابلیت های دیگر اچ پی همانند نصب اپلیکیشن های مربوطه می توانید. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.