تقابل HP MFP 428 و 479 fdw در چندکاره های اچ پی | بیایید تا دو سری از پرینتر های قدرتمند و چندکاره ی اچ پی را در تقابل با یکدیگر قرار دهیم . تا بتوانیم از نظر قدرت در پردازش و کیفیت این دو دستگاه را در جایگاع مقایسه قرار دهیم . همچنین لازم به کر است که شما می توانید برای تهیه و یا تعمیر پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. در ادامه در ارتباط با معرفی و مشخصات فنی این دو دستگاه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

 

 

تقابل HP MFP 428 و 479 fdw

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی چاپگر محبوب اچ‌پی یعنی 428 اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ابتدا بهتر است بدانید که اچ پی با طراحی و ارائه ی چاپگر 428 در دو دسته در دو دسته ی سه کاره و چهار کاره باعث شده تا ما بتوانیم به راحتی این دستگاه را با قابلیت های دلخواه خود ، در سید خرید مان انتخاب کنیم. 428 از سری چاپگر های تک رنگ به صورت سیاه و سفید می باشد. که توانایی های زیادی در حوزه ی چاپ به ما می دهد.

پس از جعبه گشایی این چاپگر ، متوجه ی عظمت و مدرنی این دستگاه می شویم. این چاپگر بنا به امکانات خود یک دستگاه اداری و سازمانی می‌باشد. چاپ لیزری با حداکثر سایز چاپ A4 ، اچ پی 428 را به یک دستگاه محبوب تبدیل کرده است . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینترهای فرمت بزرگ با کارشناسان ما در نمایندگی همراه باشید.

 

 

تقابل HP MFP 428 و 479 fdw
تقابل HP MFP 428 و 479 fdw

 

اچ پی در طراحی و تولید این دستگاه قابلیت های زیادی چون چاپ به صورت دورو ، چاپ از طریق وای فای به صورت بی سیم ، چاپ از طریق شبکه و … استفاده کرده است. شما می توانید بنا به نوع خواسته ی خود این دستگاه را در سری های متفاوتی خریداری نمایید. یکی از محبوب‌ترین ویژگی های این دستگاه مربوط به کیفیت بالای آن در چاپ می شود. کیفیت بالای خروجی اسناد و رزولوشن این دستگاه توسط کمپانی اچ‌پی 1200 نقطه در اینچ محاسبه شده است. در ادامه توضیحات بیشتری در ارتباط با قابلیت های سری 428 ارائه خواهیم کرد.

 

آشنایی بیشتر با سه کاره های اچ پی | تقابل HP MFP 428 و 479 fdw

اچ پی با بررسی و ارائه ی محصولات خود در زمینه ها و سبک ها متفاوت در نظر دارد تا با معرفی محصولات جدید، در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ای شگفتی ساز باشد. لازم به ذکر است که این کمپانی در حوزه ی ماشین های اداری عملکرد مناسب و خوبی داشته و از این رو مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این پست ما در ارتباط با چاپگر های نسل چهار کاره ی اچ پی بررسی های لازم را انجام می دهیم. دو دستگاه پر طرفدار یعنی 428 و 479 را در جایگاه مقایسه قرار دادیم تا بتوانیم به راحتی با توجه به مقیاس اداری و سازمانی این دستگاه ها ویژگی این دستگاه ها را محک بزنیم.

 

تقابل HP MFP 428 و 479 fdw در چندکاره های اچ پی
تقابل HP MFP 428 و 479 fdw

 

عموما پرینتر های چهار کاره ی اداری و سازمانی ابعاد بزرگی دارند. حجم کار و پردازنده ی آنها به شدت قابل توجه و مناسب می باشد. پرینتر های چهارکاره ی اچ پی قابلیت های چون پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را به کاربران خود ارائه می دهند. شما می توانید با خرید یک پرینتر چهار کاره ی اچ پی از سایر ماشین های اداری دیگر به صورت جداگانه بی نیاز شوید. با ما همراه باشید.

 

479 fdw را بیشتر بشناسیم | تقابل HP MFP 428 و 479 fdw

پس از مشاهده ی پرینتر های لیزری 479 و 428 در تقابل HP MFP 428 و 479 fdw به این نتیجه میرسیم که طراحی ظاهری این دو چاپگر بسیار نزدیک به هم می باشد. اما تفاوت های زیادی ما بین این دو دستگاه وجود دارد که در بخش اخر در ارتباط با آن توضیحات تکمیلی بیشتری ارائه می دهیم. اچ پی لیزر جت 479 از سری چاپگر های چهار کاره ی کمپانی اچ‌ پی می باشد که در دسته پرینتر های لیزری رنگی قرار گرفته. برخلاف اچ پی 428 این دستگاه سری سه کاره ندارد و تنها در سری کاره به کاربران ارائه داده می شود. کیفیت و سرعت بالای این دستگاه باعث شده تا بسیاری از کاربران که نیاز زیادی به چاپگر رنگی دارند از این دستگاه در محل کار و فعالیت خود استفاده نمایند.

 

 

 

نسل جدید چندکاره های اچ پی
479 fdw را بیشتر بشناسیم

 

مهیج ترین بخش در ارتباط با این دستگاه مربوط به مشخصات فنی 479 می شود. این چاپگر لیزری رنگی از چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز در ترکیبات خود استفاده می نمایند. رزولوشن چاپ این دستگاه 600 تا 2400 نقطه در اینچ توسط کمپانی محاسبه شده است. این حجم از کیفیت خروجی جالب و چالش بر انگیز به نظر می رسد. هم‌چنین این دستگاه دارای یک حافظه ی پشتیان برای نگهداری اسناد شما ( در صورت دلخواه ) می باشد.

 

جمع بندی  چاپگرهای اچ پی HP

تقابل HP MFP 428 و 479 fdw |  در ارتباط با پرینتر های چهار کاره ی اچ پی برسیم. هدف از معرفی این دو دستگاه تنها بررسی دو چاپگر همسان در زمینه ی لیزری مشکی و رنگی بود. با توجه به درخواست‌های زیاد کاربران ما تصمیم گرفتیم. تا در این بخش دو دستگاه هم رده با تکنولوژی های چاپ متفاوت به شما کاربران گرامی معرفی نماییم. اگر بخواهیم این دو دستگاه را در مشخصات فنی با هم مقایسه نماییم . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگان اچ پی در تهران وارد صفحه قرار گرفته شده شوید.

باید بگویم که از نظر ابعادی و وزن تقریبا هر دو چاپگر چهار کاره ی ما با همدیگر برابر هستند. البته از نظر وزنی به کف وزنه به سوت 479 سنگینی می کند. زیرا این دستگاه با توجه به استفاده از تکنولوژی لیزری رنگی وزن بیشتری دارد. کیفیت و سرعت پردازش این دستگاه ها نیز تفاوت آنچنانی با هم دیگر نداشته. و از هر نظر این دو پرینتر در یک سطح با هم در حال تقابل می باشند. شما می توانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های لیزری رنگی و چاپگرهای لیزری سیاه و سفید با کارشناسان ما در نمایندگی. رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.