پرینتر رنگی HP 552DN | نمایندگی فروش لیزری رنگی اچ پی . در این پست تصمیم گرفتیم که در ارتباط با یکی از مهمترین پرینترهای تک کاره لیزری رنگی در دنیای چاپ، ماشینهای اداری و رایانه ای اطلاعات کافی را خدمت شما کاربران عزیز ارائه کنیم. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارشناس های ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش پرینتر لیزری اچ پی تماس برقرار کنید. ما همواره در تلاشیم تا بتوانیم همیار شما در این زمینه باشیم.

 

پرینتر رنگی HP 552DN

در ارتباط با پرینترهای لیزری رنگی تک کاره سری 552 اضافه کنیم که این دستگاه‌ها از جمله پرینتر های پرطرفدار در زمینه ی لیزری رنگی هستند. شما می‌توانید برای چاپ اسناد خود از طریق این دستگاه ، به صورت لیزری رنگی و مشکی هر آنچه مورد نیاز است را به چاپ برسانید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قابلیت های پرینتر لیزری رنگی تک کاره HP 552 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. پرینترهای لیزری رنگی 552 عمدتاً به دلیل حجم بالای چاپ و کیفیت بسیار بالا مورد استفاده ارگان ، سازمان ، اداره جات و فضاهای اداری می باشند. پیشنهاد می شود اگر به دنبال دستگاهی اداری می باشید. حتما اطلاعات پرینتر لیزری رنگی اچ پی 552 را با کمک مشاوران اچ پی بررسی کرده. زیرا که این دستگاه به عنوان یکی از محبوب‌ترین لیزری رنگی های اچ پی  به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شعبه ی HP  ما همراه شوید.

 

 

پرینتر رنگی HP 552DN
پرینتر رنگی HP 552DN

 

مشخصات فنی پرینتر HP 552

همانطور که می دانید پرینترهای اچ پی در دسته چاپگرهای قرار دارند که قابلیت های بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد. وی در نظر دارد تا با ارائه تکنولوژی های روز خود عملیات چاپ و کارهای اداری را برای تمامی مصرف‌کنندگان آسان کند. همچنین لازم به ذکر است پرینتر پرطرفدار و قدرتمند لیزری رنگی 552 برای کاربردی بیشتر و ارائه خدمات گسترده تر به عنوان دستگاهی با قابلیت DN به بازار معرفی شده است. در ادامه با قابلیت DN بیشتر آشنا خواهیم شد.قابلیت محبوب و پرطرفدار DN در پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی 552 این امکان را به کاربران می دهد که اسناد شان را به صورت دورو چاپ نمایند. همچنین قابلیت N به ما می‌گوید که می‌توانیم اسناد خودمان را از طریق شبکه به چاپ برسانیم. اگر می خواهید از سایر امکانات و قابلیت هایی که پرینتر لیزری تک کاره HP 552 سری DN به کاربران خود می دهد. آشنا شوید. با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

 

مشخصات فنی پرینتر HP 552
پرینتر رنگی HP 552DN

 

معرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی  552DN

 

عملکرد سریع ، درست زمانی که به پرینتر لیزری رنگی تک کاره نیاز دارید.

  • چاپ های دو طرفه پرینتر لیزری رنگی 35 برگ در دقیقه می باشد.
  • چاپگر HP 552DN به لطف فناوری سنجش رسانه هوشمند و تونر، انرژی بسیار کمی مصرف می کند.
  • کارها و تنظیمات را با نمایشگر رنگی 4 خطی به سرعت مدیریت کنید و از صفحه 10 کلیدی برای چاپ اسناد استفاده نمایید.
  • چاپ مداوم اسناد با کیفیت بالا در رسانه های مختلف – از جمله A5 – و سایر اندازه های استاندارد

 

 

پرینتر رنگی HP 552DN
پرینتر رنگی HP 552DN

 

همانطور که اضافه کردیم پرینتر لیزری رنگی تک کاره hp سری 552 جزء دستگاه های پر قدرت و پر طرفدار کمپانی اچ پی می باشد. مطمئناً تا به اینجا متوجه شده اید که علت محبوبیت این دستگاه برای چیست. این دستگاه توانایی بسیار بالایی در چاپ را به کاربران خود ارائه می دهد و همچنین با کیفیت بالای چاپ اسناد و خروجی دادن آنها رضایت کامل کاربران را جلب می نماید. شما نیز می‌توانید برای اطلاع از فروش و خدمات پس از فروش این چاپگر لیزری رنگی hp با کارشناس هایما در نمایندگی مجاز با شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید.

 

نکات فنی چاپگر رنگی تک کاره HP 552DN

با استفاده از چاپگر 552 شما می توانید بدون هیچ دغدغه ایی عملیات چاپی دفاتر خود را در سریعترین حالت ممکن به چاپ برسانید . همچنین در نظر داشته باشید که کمپانی پرطرفدار اچ پی ، از کیت پر طرفدار و پر قدرت کمپانی خود جهت چاپ استفاده می کند. در نظر داشته باشید که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید و تعمیرات چاپگر لیزری رنگی تک کاره HP 552DN کارشناس های مادر نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

نکات فنی چاپگر رنگی تک کاره HP 552DN
پرینتر رنگی HP 552DN

 

چاپگر 552 لیزری تک کاره ی اچ پی دستگاهی ایده آل برای تیم های 5 تا 15 نفره که تعداد چاپ بالایی را در ماه چاپ می کنند و همچنین تمامی مواد مصرفی آنها به رنگ های مقرون به صرفه و با کیفیت می باشد. HP Anywhere برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیرات پرینتر لیزری رنگی HP

تعمیرات پرینتر لیزری رنگی اچ پی جز  کارهایی می باشد که در صنعت ماشین های رایانه‌ای و اداری بازخورد بسیار زیادی را دارد. در نظر داشته باشید که پرینترهای لیزری رنگی hp مانند هر ماشین اداری دیگر در دسته چاپگرهای لیزری ممکن است پس از مدتی نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد. پیشنهاد می‌شود اگر شما از مصرف‌کنندگان پرینترهای لیزری رنگی تک کاره اچ پی می باشید. و دستگاهتان دچار ایرادات جزئی یا کلی شده است. حتماً با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی تعمیرات پرینتر لیزری تماس گرفته تا ما بتوانیم در این زمینه همیار شما باشیم.

 

تصویر مرتبط با پرینتر رنگی HP 552DN | نمایندگی فروش لیزری رنگی اچ پی - 1 2
پرینتر رنگی HP 552DN