دانلود درایور پرینترهای اچ پی HP | نمایندگی رسمی اچ پی | در این مقاله قصد داریم به دانلود و نصب درایور پرینترهای اچ پی بپردازیم. هر پرینتر این شرکت، دارای درایور مختص خود است.به منظور استفاده از هر دستگاه پرینتر، باید قبل از هر چیزی درایور پرینتر را روی رایانه ی متصل به آن، نصب کنید. لازم به ذکر است بعداز نصب و پایان پروسه شناسایی پرینتر عملیتا set as default برروی دستگاه نصب شده در کنترل پنل ویندوز الزامیست. کاربرانیکه بعداز عملیات نصب دستگاه خود را ست نمیکنند در صورت داشتن دیوایس های دیگر برروی ویندوز دچار مشکل خواهند شد. هنگام ارسال دستور پرینت از کامپیوتر فقط دیوایس ست شده در کنترل پنل است که دستور پرینت را اجرا خواهدکرد.

 

دانلود درایور پرینترهای اچ پی

شرکت اچ پی بطور دوره ای درایورهای موجود بر روی وب سایت hp. را برای بسیاری از مدل های پرینتر خود به روزرسانی می کند.مشتریان عزیز می توانند برای بیش از ۷۰. درصد پرینترهای عرضه شده در بازار، نرم افزار و درواقع درایور بروز شده خود را از این سایت به آدرس https://support.hp.com/us-en/drivers/printers. دریافت کنند.علاوه بر این، با مراجعه به سایت نمایندگی اچ پی به نام اچ پی آبا و صفحه دانلود درایور پرینتر HP. وارد شوید.و با جستجو در میان درایورهای آپلود شده می توانید درایور مخصوص پرینتر خود را دانلود کنید.

 

 

دانلود درایور پرینترهای اچ پی

نصب درایور پرینترهای اچ پی

نحوه نصب تمام درایورها تقریبا یکسان است. چیزی که تفاوت دارد، خود فایل نصبی یا همان درایور موردنظر است.قبل از شروع نصب، ابتدا پرینتر را با استفاده از کابل USB. به پورت USB. رایانه متصل کنید.پس از اتصال می توانید با داشتن درایور از قبل دانلود شده بر روی رایانه خود، مراحل لازم را طی نموده و درایور پرینتر را نصب کنید.اگر فرایند نصب موفقیت آمیز باشد، می بایست در قسمت Device Manager. روی کامپیوتر خود، پرینتر نصب شده خود را ببینید. بدین منظور از کنترل پنل سیستم خود، گزینه Device Manager. را انتخاب کنید.در آنجا پرینتر شما با نام و آیکون مشخص قابل مشاهده است.به منظور معرفی این پرینتر بعنوان پرینتر پیش فرض رایانه خود، در همین قسمت روی پرینتر خود راست کلیک کرده و گزینه set as default printer. را انتخاب نمایید.

 

 

دانلود درایور پرینترهای

 

 

بروزرسانی درایور پرینترهای اچ پی

در مواقعی ممکن است سخت افزار پرینتر شما بطور کامل یا بدرستی کار نکند.در این مواقع بهتر است درایور آن را بروزرسانی نمایید | بروزرسانی درایور نیازمند اتصال به اینترنت است.برای بروزرسانی درایور پرینتر خود، وارد بخش Device Manager. شوید.در لیست موجود، روی پرینتر موردنظر راست کلیک کرده و گزینه Update Driver Software. کلیک کنید.سپس، کادری باز می شود که دارای دو گزینه است.گزینه Search automatically for updated driver software. را انتخاب کنید.با انتخاب این گزینه، نرم افزار جستجو شده و بطورخودکار بروزرسانی می شود.و سایر دستورالعمل ها برای نصب درایور جدید را دنبال کنید.البته اگر از قبل فایل بروز شده را از سایت اصلی دریافت کرده باشید، می توانید فایل را از سیستم خود اجرا و نصب کنید.برای این کار، در این مرحله، گزینه Search automatically for updated driver software. را انتخاب کنید.

 

 

بروزرسانی درایور پرینترهای اچ پی

 

 

 

دریافت مشاوره از نمایندگی رسمی اچ پی

ممکن است با راهنمایی های فوق نتوانسته باشید درایور پرینترهای اچ پی .خود را نصب کنید.می توانید برای راهنمایی دقیق تر، با نمایندگی اچ پی آبا تماس برقرار کنید.کارشناسان ما برای نصب راحت تر درایور، شما را راهنمایی می کنند.همچنین درصورت نیاز و وجود مشکل در روند نصب یا بروزرسانی، برای اعزام کارشناس به محل، می توانید هماهنگی های لازم را با نمایندگی داشته باشید.