نمایندگی آفیس لیزر پرینترهای HP |پرینترهای آفیس جت یک گروه از پرینترهای جوهرافشان می باشند. این دسته از پرینتر های اچ پی به طور اصلی برای محیط‌های اداری و تجاری مناسب هستند و در دسته ماشین های رایانه ای Enterprise قرار می گیرند. این سری از دستگاه های اچ پی از تکنولوژی جت جوهری (Inkjet) برای چاپ استفاده می‌کنند و معمولاً برای چاپ اسناد و تصاویر با کیفیت بالا خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از اصلی ترین امتیازات این دستگاه ها مربوط به کیفیت بالای آنها در دسته ماشین های اداری و رایانه ای می شود.

نمایندگی آفیس لیزر پرینترهای HP

 

مشخصات پرینترهای آفیس جت اچ پی ، بنا به مدل و شکل ساختاری آنها ممکن است. بسیار متنوع باشد. این دسته از پرینتر ها دارای مشخصات بسیاری می باشند. از این رو شما می توانید . اما به طور کلی، مشخصات چاپگر های آفیس جت طبق نمودار زیر تشکیل می شوند.

1. رزولوشن چاپ: بر حسب تعداد نقاط در هر اینچ با واحد (DPI).
2. سرعت چاپ: تعداد صفحات چاپی در یک دقیقه.
3. نوع کاغذ قابل استفاده: اندازه‌ها و انواع مختلف کاغذها که پرینتر آفیس جت پشتیبانی می‌کند.
4. پورت‌ها و اتصالات: USB، Wi-Fi، Ethernet و سایر امکانات اتصال.
5. قابلیت‌های چاپ خاص: به طور مثال همانند چاپ دو رو، اسناد بزرگ، و ی تغییر کیفیت عکسها  عکس‌ها.
6. قابلیت‌های اسکن و کپی: برخی از مدل‌ها امکانات اسکن و کپی نیز دارند.
7. سیستم عامل پشتیبانی شده: اینکه پرینتر با سیستم‌عامل‌های مختلف (مانند ویندوز، مک، لینوکس) سازگار است یا خیر.
8. ابعاد و وزن: برای انتخاب مکان مناسب برای نصب.
9. مصرف انرژی: اطلاعاتی در مورد مصرف انرژی و استانداردهای محیطی.

 

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد. مربوط به الگو های خرید یک کالا در دسته ماشین های اداری می باشد. هر کاربر می بایست پیش از خرید دستگاه های خود ، اطلاعات لازم را مبنی بر خرید این دستگاه ها بررسی نماید. سپس با تطابق این ویژگی ها با نوع نیاز خود می تواند نتیجه گیری مثبتی در زمینه ی ماشین های اداری داشته باشد. لذا پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به HP officeJet تمامی مورد های لازم را بررسی نمایید.

 

 

نمایندگی آفیس لیزر HP
نمایندگی آفیس لیزر پرینترهای HP

 

پرینتر های آفیس جت به منزله ی چاپ قدرتمند و با کیفیت خود ، گزینه ی مثبتی برای ادارت به حساب می آیند. بسیاری از ادارت و مراکز موجود ، به دلیل چاپ اسناد با کیفیت بالا، عکس ، لوگو و هر گونه چاپ متمایز با چاپ استاندارد انجام دهید. در نظر داشته باشید که تمامی این سری از ماشین های اداری را می توانید از نمایندگی رسمی تهیه نمایید.

آفیس لیزر پرینترهای HP | نمایندگی آفیس لیزر HP

بسیاری از کاربران پیش از خرید ماشین های آفیس جت به این فکر می کنند که آیا هزینه و خرید این سری از دستگاه ها مقرون به صرفه می باشد؟ در نظر داشته باشید که خرید پرینتر آفیس جت به صرفه است. اگر نیاز شما به چاپ اسناد و تصاویر با کیفیت بالا در محیط اداری یا تجاری می باشد. پس در خرید این پرینتر به هیچ عنوان شک نکنید. این نوع پرینترها به خوبی برای چاپ کارهای روزمره، گزارش‌ها، و اسناد مناسب هستند.

مزایای خرید پرینتر آفیس جت شامل کیفیت چاپ بالا، سرعت چاپ مناسب، قابلیت چاپ دو رو، و پشتیبانی از انواع کاغذها و اتصالات مختلف می‌شود. هرچند که هزینه خرید ابتدایی این دستگاه ها ممکن است بیشتر از برخی پرینترهای دیگر باشد.- اما با توجه به کیفیت و ویژگی‌های ارائه شده، ممکن است این هزینه به صرفه بخورد. همچنین، هزینه چاپ نیز می‌تواند در مدت طولانی کمتر باشد. برای تصمیم گیری بهتر، مواردی مانند نوع کاربری، حجم چاپ مورد نیاز، و ویژگی‌های خاص مدل مورد نظرتان را در نظر بگیرید.

 

 

از چه نوع مواد مصرفی آفیس لیزرها استفاده کنیم ؟

پرینتر های لیزری تماما از تونر و پودر مخصوص به سری پرینتر خود در عملیات چاپ استفاده می کنند. این دستگاه ها با استفاده از سایر قطعات دیگر در حوزه ی چاپ همانند درام ، مگنت ، فوم و … به ما کمک می کنند تا در اسناد خود به نهایت کیفیت برسیم. پرینتر های لیزری با تکنولوژی چاپ خود باعث تغییرات اساسی در چاپ شده اند. زیرا که شما می توانید با استفاده از این دستگاه ها مدیریت بهتر و تسلط بالاتری بر نحوه ی عملکرد خود داشته باشید.

 

از چه نوع مواد مصرفی آفیس لیزرها استفاده کنیم ؟
نمایندگی آفیس لیزر HP

 

همچنین تمامی قطعات مصرفی این دستگاه ها در یک پکیج جدا به نام کارتریج جمع آوری شده اند. کارتریج های پرینتر های لیزری به عنوان یکی از مهم ترین قطعات در پرینتر های اچ پی فعالیت خود را شروع می کنند. همچنین لازم به ذکر است که در صورت وارد شدن هرگونه آسیب به کارتریج پرینتر های لیزری تمامی عملیات مربوط به چاپ ما دچار ایراد می شود. زیرا که پرینتر های HP بدون استفاده از قطعات مصرفی خود توانایی در چاپ اسناد نخواهند داشت.

شناخت و کارشناسی پرینتر های جوهرافشان | نمایندگی آفیس لیزر HP

در مقابل با پرینتر های لیزری ، چاپگر های را با تکنولوژی چاپ جوهر افشان می بینیم. که همچون پرینتر های لیزری تنوع و محبوبیت بسیار بالایی در حوزه ی چاپ دارند. این دستگاه ها هم راستا با پرینتر های لیزری از تکنولوژی بالایی در حوزه ی چاپ برخوردار هستند. اما تفاوت های اساسی مابین این دو دستگاه قرار دارد که ما در این بخش در ارتباط با آنها توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم داد. اولین نکته و تفاوت مابین پرینترهای لیزری و جوهر افشان مربوط به تکنولوژی چاپ می شود. همانطور که از نام دستگاه های جوهرافشان مشخص می باشد . این دستگاه ها توانایی چاپ در زمینه ی رنگی با استفاده از جوهر دارند.

 

شناخت و کارشناسی پرینتر های جوهرافشان
نمایندگی آفیس لیزر HP

 

از اصلی ترین قابلیت های این دستگاه چاپ اسناد و تصاویر با بالاترین کیفیت موجود می باشد. بسیاری از افراد که در زمینه ی های متفاوت نیاز به چاپ تصاویر ، نمودار ، زمینه های گرافیکی و … دارند از پرینتر های جوهرافشان استفاده می کنند.

سری ساخت این دستگاه ها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد. اچ پی برای کاربرد بیشتر این دستگاه ها را با قابلیت و توان کار متفاوتی طراحی نموده است . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های چندکاره ی جوهری اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

قطعات مصرفی پرینتر های جوهری اچ پی

پرینتر های جوهر افشان با تکنولوژی چاپ INK در چهار رنگ تمامی خدمات مربوط به چاپ را بر عهده می گیرند. با توجه به شرایط چاپ در این دستگاه ، شما می‌توانید پس از اتمام جوهر مورد نظر خود ، مجددا کارتریج های جوهری را شارژ نمایید.

یک نکته ی مهم در ساختار این دستگاه ، که کاربران به آن اشاره ی زیادی دارند. نحوه ی شارژ و تانک دار کردن پرینتر های جوهری می‌ باشد. پس از اتمام جوهر کارتریج این دستگاه ها شما مصرف کنندگان گرامی می بایست به سرعت به کارگاه شارژ مراجعه نمایید. تا بتوانید پیش از خشک شدن هد، این کارتریج ها را مجدد شارژ نمایید. در غیر این صورت ممکن است که کارتریج توانایی شارژ شدن را از دست بدهد.

قطعات مصرفی پرینتر های جوهری اچ پی
نمایندگی آفیس لیزر HP

 

مرحله ی بعدی در ارتباط با تانک دار کردن این دستگاه ها می باشد. یکی از قابلیت ها مهم در پرینتر های جوهر افشان مربوط به اتصال تانک به چاپگر می شود. با تانک دار کردن پرینتر های جوهری اچ‌پی ، می توانید تا مقدار قابل توجه ای در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی داشته باشید. همچنین می‌توانید اسناد بیشتری را به چاپ برسانید. در نظر داشته باشید که پرینتر های جوهر افشان اچ پی در حوزه ی قطعات مصرفی حساسیت بسیار بالایی دارند. پس بهتر است تا به صورت استاندارد تمامی خدمات مربوط به این دستگاه ها را انجام داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.