پلاتر T630 36 اینچ HP | در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با سری پلاترهای سایز. متوسط اچ پی یعنی سری .36 اینچ اطلاعات کاملی را بررسی کنیم. سپس با در نظر داشتن اطلاعات این محصول می توانیم اچ پی. 630 را در جایگاه معرفی و مقایسه با سایر پلاتر های 36 اینچ قرار بدیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ماشین های اداری و رایانه‌ای اچ پی با ما در این بخش همراه بمانید.

شما می توانید با توجه به تمامی ویژگی های پلاتر های اچ پی ، محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس از قابلیت های آن در زمینه ی ماشین های ادارای بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های اچ پی با ما همراه باشید.

 

پلاتر T630 36

ما در ادامه ، تصمیم داریم تا در ارتباط با قابلیت ها و نقش اساسی. این دستگاه در فضاهای متفاوت کاری بررسی های لازم را داشته باشیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در ارتباط با مشخصات و نحوه ی کار این محصول اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. همچنین شما می‌توانید برای سفارش این محصول به صورت شرکتی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. دیزاین جت سری T630 به عنوان یک دستگاه بی سیم در ابعاد 36 اینچ می باشد.

 

پلاتر T630 36
پلاتر T630 36

 

همچنین این دستگاه به جز قابلیت اتصال از طریق وایرلس ، قابلیت اتصال از طریق اترنت و کابل USB را برای کاربران محیا می‌کند. از این‌رو شما می‌توانید به راحتی با هر نوع شیوه ی اتصال به پلاتر خود دستور چاپ را بدهید.شما می‌توانید با این حجم بسیاری از دیتا های خود را ذخیره نمایید.

 

HP smart plotter

با استفاده از پلاتر سری 630 معنی کیفیت را تجربه کنید و با چاپ اسناد ، اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید.چاپ های داخلی با کیفیت بالا و بی عیب و نقص از طریق برنامه های ویرایشی و قطعات جانبی پلاتر .T630 ، هر نوع دستورالعمل های لازم را در چاپ خود رعایت فرمایید. همچنین با توجه به تمامی ویژگی های این دستگاه ، از یک سینی ، یک رول چاپ ، پایه ، هد و کارتریج تشکیل شده است. رنگ اصلی این دستگاه در دو کیف مشکی و ارغوانی  آماده به فروش می باشد.

 

مواد مصرفی T630 اچ پی

پلاتر اچ پی T630 از یک کارتریج مشکی 38 میلی لیتری و سه عدد کارتریج رنگی 29 میلی لیتری تشکیل شده است. این قطعات مصرفی به ما کمک می کنند. تا بتوانیم به آسانی بدون هیچگونه دغدغه ای اسنادمان را به چاپ برسانیم. همچنین کیفیت و دقت بالای این دستگاه به همراه فناوری به روز آن باعث شده. تا کاربران بدون هیچ گونه مشکلی با توجه به دستورالعمل های لازم‌ ، اسناد را به چاپ برسانند.

نوع کاربری این دستگاه برای کاربران به صورت اداری و سازمانی بوده و همین موضوع باعث می شود. تا پلاتر 36 اینچ ‌اچ‌پی طرفداران زیادی در حوزه ی ماشین های اداری داشته باشید. همچنین شما می توانید جهت سفارش این محصول با کارشناسان پلاتر HP همراه شوید .

 

 

مواد مصرفی T630 اچ پی

 

در کارگاه HP آنچه برای پلاتر T630 36 میتوانید ثبت سفارش کنید

تسمه کریج فابریک پلاتر T630 36 / کابل تریلینگ پلاتر T630 36 / بوش کریج پلاتر T630 36 / چیپ کارتریج پلاتر T630 36 / برای ثبت سفارش از اتوماسیون اچ پی استفاده کنید.