پلاتر های 6 رنگ | با توجه به  تمامی ویژگیهای پلاتر های اچ پی و نحوه ی عملکرد آنها در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای در این بخش تصمیم گرفتیم تا با معرفی سری شش رنگ های این دستگاه ها همراه شما کاربران گرامی باشیم. در بسیاری از گزارش ها دیده می شود که کاربران خواهان خرید و جع آوری اطلاعات بیشتر نسبت به این دستگاه ها می باشند. از این رو کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از در تلاش اند تا با معرفی این سری از پلاتر ها ، راهنمای شما در زمینه ی ماشین های اداری باشند. با ما همراه باشید تا بتوانید در ارتباط با سایر پلاتر های پر فروش اچ پی همچون پلاتر T630 36 اینچ HP در ارتباط باشید.

 

 

پلاتر های 6 رنگ

همانطور که می دانید پلاتر های اچ پی در طرح ها و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید شده اند. اصلی ترین نکته تا اینجای کار مربوط به نوع عملکرد آنها می شود. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که اصلی ترین دلیل تنوع سایز و محصول در پلاتر های اچ پی در چی می باشد؟. اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود ، تصمیم به گسترده نمودن محصولات خود می کند. یعنی این کمپانی با توجه به تمامی سلیقه ها و البته نوع کار کاربران دستگاه های شش رنگ خود را از کوچک ترین سایز یعنی 24 تا بزرگترین سایز یعنی پلاتر های 60 اینچ عریض تولید می نماید.

 

پلاتر های 6 رنگ
پلاتر های 6 رنگ

 

HP six colors plotter

پلاتر های HP DesignJet اچ پی همراه با جوهر شش رنگ و کیفیت بالای خود ، توانایی رسم و چاپ اسناد را با بیشترین جزئیات به کاربران ارائه می دهد. جوهر ها و کیت شش رنگ کارتریج پلاترهای اچ پی به گونه ای طراحش شده تا طیف وسیعی از اسناد ، را به شما کاربران ارائه دهد. همچنین شما می توانید با استفاده از تکنولوژی چاپ این دستگاه در زمان و هزینه های خود تا مقدار بسیار قابل توجه ایی صرفه جویی نمایید.

اصلی ترین تفاوت این کارتریج ها در چیست  ؟ تمامی مواردی که باعث می شد شما چاپ نامطلوب ، همراه با جزئیات کم داشته باشید. توسط پلاتر های اچ پی از بین می رود. به این معنی که شما می توانید از کوچکترین تا بزرگترین سایز پلاتر های اچ پی را استفاده نموده بدون اینکه احساس بدی در زمینه ی چاپ اسنادتان داشته باشید. همچنین جوهر کارتریج های 6 رنگ اچ پی با توجه به تکنولوژی بروز این کمپانی توانایی ترکیب و ساختن طیف های جدید را به کاربران می دهد . شما نیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

ویژگی های جوهر پلاتر های شش رنگ

 

بسیاری از افراد ، برای رفع احتیاج های خود در زمینه چاپ در ابعاد بزرگ ، رو به پلاتر ها می آورند. همانطور که می دانید پلاتر های اچ پی از سایز کوچک و اصطلاحا پلاتر های Desktop تا پلاتر های سازمانی و Wide توسط کمپانی اچ پی طراحی می شوند.  همین موضوع باعث پر طرفدار شدن و استقبال ، کاربران از محصولات این کمپانی می شود. اما نکته اصلی در انتخاب این دستگاه ها مربوط به کیفیت می شود. بسیاری از کاربران به دنبال چاپ با کیفیت می باشند. این موضوع باعث شده تا HP نیز در جهت کسب رضایت کاربران خود تمامی ویژگی های مد نظر کاربران را  دستگاه های خود جای دهد.

 

ویژگی های جوهر پلاتر های شش رنگ

 

اما تکنولوژی جدید که در بسیاری از پلاتر های اچ پی دیده می شود مربوط به تغییرات رنگ جوهر کارتریج های پلاتر می شود. اچ پی در جهت چاپ اسناد با کیفیت بالاتر از رنگ های با دوام و اصلی در جهت چاپ اسناد استفاده می نماید. تغییرات این رنگ ها باعث شده تا ، کاربران کیفیت بالاتری در چاپ عکس ، نقشه ، اسناد گرافیکی و … داشته باشند. البته هزینه ی پایین تر خرید و شارژ این کارتریج ها نیز نکته ی مهم و قابل توجه ای می باشد. که باید حتما به آن اشاره داشته باشیم .

 

تفاوت جوهر اصلی و تقلبی در پلاترHP

هنگامی که شما یک پلاتر اچ پی را خریداری می کنید. این دستگاه به صورت شرکتی دارای اقلامی چون ، پایه ، کابل های رابط ، کارتریج ، سی دی نصب و … می باشد. اصلی ترین قطعه در بین این قطعات مربوط به کارتریج های پلاتر ها می شود. این کارتریج ها به صورت اورجینال توسط کمپانی اچ پی در جهت تست ، در دستگاه قرار گرفته است. پس از اینکه شما اسنادتان را چاپ نمودید ، متوجه ی کیفیت بالای این کارتریج ها خواهید شد. اما نکته ایی که در این بخش ما تصمیم داریم تا به ان اشاره داشته باشیم مربوط به کیفیت چاپ کارتریج های تقلبی و اورجینال می شود.

کیفیت چاپ از اصلی ترین اولویت های هر فرد پیش از خرید پلاتر های اچ پی می باشد. اما بسیاری از کاربران در جهت کاهش هزینه های خود برای شارژ و یا خرید مجدد کارتریج از اجناس غیر شرکتی استفاده می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از کارتریج های غیر شرکتی و فیک علاوه بر کاهش ، کیفیت چاپ ، تاثیرات بسزایی در نوع عملکرد و پردازنده ی دستگاه های ما دارد. یعنی شما با استفاده از قطعات مصرفی نا مرغوب می توانید آسیب های جدی به پردازنده و نوع عملکرد دستگاه خود وارد نمایید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات و نحوه ی عملکرد برد پلاتر اچ پی با کارشناسان ما همراه باشید.

 

 

تفاوت جوهر اصلی و تقلبی در پلاترHP