نمایندگی پرینترهای چندکاره اچ پی HP

نمایندگی پرینترهای چندکاره | پرینترهای چندکاره یا MultiFunction، علاوه بر پرینت، برخی قابلیتهای دیگر مانند کپی، اسکن و فکس را نیز باتوجه به مدل خود، ارائه می دهند.اچ پی آبا، علاوه بر سایر محصولات برند اچ پی، پرینترهای چندکاره را به همراه گارانتی معتبر ارائه می نماید.

نمایندگی فروش پرینترهای multifunction

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی، خدمات فروش و پس از فروش پرینترهای چندکاره اچ پی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.خدمات تخصصی تعمیر و رفع مشکلات پرینترهای چندکاره اچ پی توسط متخصصین کاربلد و دوره دیده نمایندگی اچ پی انجام می شود.این خدمات از تماس تلفنی و رفع مشکل از راه دور تا اعزام متخصص در محل را شامل می شود.

 

 

 

نمایندگی پرینترهای چندکاره

مدل های پرینترهای چندکاره اچ پی | نمایندگی پرینترهای چندکاره

شرکت اچ پی، مدلهای پرینتر چندکاره جوهری و لیزری بسیاری را ارائه داده است که در این مقاله تنها تعداد اندکی را معرفی می کنیم.درمورد سایر مدل های پرینترهای multifunction اچ پی، برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر مدل، می توانید به سایت hpaba.com مراجعه نمایید یا با نمایندگی تماس بگیرید.

پرینترهای لیزری اچ پی | نمایندگی پرینترهای چندکاره

برخی از مدل ها و ویژگیهای پرینترهای multifunction لیزری اچ پی عبارتند از:پرینتر لیزری HP 426FDN | برخی از مهمترین ویژگی های این پرینتر 4 کاره:

صفحه نمایش چاپی رنگی و لمسی، اشتراک گذاری منابع با شبکه اترنت و بی سیم، وضوح بالا، فکس بدون اشکال و غیره هستند.دارای رزولوشن 1200 dpi و توان کار این دستگاه 80 هزار برگ و سرعت کپی 40 برگ در دقیقه است.

پرینتر لیزری رنگی HP MFP 177:

ویژگیهای مهم این پرینتر عبارتند از: رزولوشن پرینت آن 600 در 600 dpi است، رزولوشن اسکن آن 1200 dpi و رزولوشن کپی حدودا 300 در 300 dpi است.این مدل، جزو پرینترهای پرکار برای ادارات به شمار می رود. توان کار ماهیانه این دستگاه، 20000 برگ A4 است.

پرینترهای جوهرافشان اچ پی

برخی از مدل ها و ویژگیهای پرینترهای multifunction جوهرافشان اچ پی عبارتند از:

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP 2131:

این پرینتر سه کار پرینت، کپی و فاکس را انجام می دهد.دارای سینی کاغذ ۶۰ برگی است و توان کار حدودا 1000 برگ دارد.رزولوشن 1200 dpi و سرعت کپی در آن، ۵ برگ در دقیقه برای تک رنگ و برای رنگی 3 برگ در دقیقه دارد.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP Officejet 150:

این پرینتر سه کاره نیز دارای رزولوشن 1200 dpi است.سینی کاغذ 50 برگ دارد. توان کار این مدل 500 الی 1000 برگ در ماه است.

 

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی پرینترهای چندکاره اچ پی HP - Deskjet MultifunctionPrinter
نمایندگی پرینترهای چندکاره

مزایای پرینترهای چندکاره اچ پی

یکی از مهمترین مزایای استفاده از پرینترهای چندکاره، صرفه جویی در هزینه است.شخصی که هم نیاز به پرینتر و هم نیاز به اسکنر و فکس و کپی دارد، مجبور به صرف هزینه بیشتری است.مزیت دیگر، صرفه جویی در فضای اشغال شده است.کاملا واضح است که یک دستگاه، فضای بسیار کمتری را نسبت به ۳-۴ دستگاه اشغال می کند. | نمایندگی پرینترهای چندکاره

بنابراین با استفاده از پرینترهای چندکاره، در فضا صرفه جویی شده و باعث افزایش نظم دهی می شود.به این دلیل که بجای تعدادی سیم، فقط یک سیم باید به برق وصل شود و این امر موجب مصرف برق کمتری نیز می گردد. خرابی پرینترهای خود را در این صفحه : تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی  از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید و با تکنسین تعمیرات پرینترهای HP مستقیما در تماس باشید.