سه کاره ی دورو زن 236DW | در این بخش تصمیم داریم تا معرفی و نقد بررسی خود را با پرینتر لیزری مشکی پر طرفدار و البته تازه کار 236DW شروع کنیم. این دستگاه همانند نسل های پیشین خود در دسته ی سه کاره قرار گرفته است. بسیاری از کاربران این دستگاه را در دسته ماشین های اداری مقرون به صرفه می دانند . زیرا که کیفیت بالایی را در مقابل هزینه ی پایینی به مصرف کنندگان ارائه می دهد. همین موضوع باعث شد تا ما در جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه ، شروع به معرفی آن و اشاره به مزایا و معایبش  داشته باشیم. پس پیشنهاد می شود اگر قصد خرید چاپگر 236 را دارید . در این بخش همراه ما در نمایندگی HP باشید.

 

سه کاره ی دورو زن

پیش از اشاره به هر موضوعی ، لازم به ذکر است که پرینتر های سه کاره ، محبوبیت بالای را در بین کاربران اچ پی دارند. زیرا که این دستگاه ها در دسته پرینتر های مناسب برای ادارات ، منزل ، سازمانها و … قرار گرفته اند. از این رو کاربران حساب ویژه ای بروی محصولات سه کاره ی اچ پی باز نموده اند. طبق روال همیشگی از ظاهر این دستگاه بررسی خود را انجام می دهیم. هنگامی که شما سری 236 را آنباکس می نمایید. شاید این دستگاه از انتظاراتتان کمی کوچکتر باشد اما خوب طبق استاندارد های لازم ما شاهد یک دستگاه سه کاره هستیم.

 

 

سه کاره ی دورو زن

 

 

نکته ی مثبتی که در این بخش با آن رو به رو شدیم مربوط به تریم رنگی دستگاه 236 می شود. این دستگاه بر خلاف عموم دستگاه های اچ پی تنها به رنگ سفید نبوده و در ساختار آن ما شاهد طیف رنگی مشکی و استخوانی رنگ می باشیم. کیفیت ساخت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های پیشین سه کاره ی مشکی اچ پی ضعیف تر بوده. و همین موضوع باعث آسیب پذیر بودن این دستگاه هنگام برخورد با موانع شده است. در سری 236 شما شاهد حضور صفحه نمایش لمسی و برگ نخواهید بود که البته امری طبیعی در این بازه ی قیمتی به حساب می آید.

 

لیزری مشکی

همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره کردیم پرینتر لیزری HP 236dw در دسته چاپگر های لیزری مشکی قرار گرفته است. اما ماجرا به این جا ختم نمی وشد و ما تصمیم داریم تا با بررسی کلی این دستگاه نکات مهمی را در ارتباط با عملکرد HP 236DW خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم . با ما در ادامه همراه باشید. این چاپگر در دسته چاپگر های A4 کمپانی اچ پی قرار گرفته است که به صورت سه کاره با قابلیت های ، پرینت ، کپی ، اسکن به بازار عرضه شده است. وزن تقریبی این دستگاه با توجه به کارتریج درون آن بین 7 الی 8 کیلوگرم اندازه گیری شده است.

 

لیزری مشکی

 

کارتریج 136A مورد مهم دیگری است که تصمیم داشتیم تا در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه سه کاره ی دورو زن به آن اشاره کنیم. ترکیب این دستگاه با کیفیت با کارتریج HP 136A  باعث شده تا این دستگاه علاوه بر هزینه های مقرون به صرفه و اقتصادی خود ، کیفیت بسیار بالایی را در چاپ به کاربران ارائه نماید. وزن کاغذ استاندارد این دستگاه 80 گرم می باشد . اما سه کاره ی دورو زن HP 236DW توانایی استفاده از کاغذ های 60 تا 163 گرم را به کاربران می دهد. به عنوان یک پرینتر لیزری مشکی قابلیت چاپ را بروی کاغذ های معمولی داشته و پیشنهاد می شود. تا در جهت چاپ اسناد خود به هیچ عنوان از کاغذ های روغنی استفاده نکنید.

 

سایر مشخصات HP 236DW | سه کاره ی دورو زن

سه کاره ی دررو زن ! این دستگاه به دلیل ساپورت نمودن تکنولوژی D یا همان چاپ به صورت دابلکس ، توانسته ، بازار خوبی را در جهت خرید و فروش برای خود مهیا نماید. بسیاری از کاربران به خصوص کاربران اداری همانند سازمان ها ، مدارس ، آموزشگاه ها در جهت چاپ اسناد خود نیاز به آپشن هایی چون چاپ دورو داشته. و به آن توجه زیادی می کنند. از این رو سه کاره ی دورو زن 236DW که علاوه بر قابلیت چاپ دورو ، امکان چاپ بی سیم را دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ پرینتر های سه کاره HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

می تواند گزینه ی مناسبی برای این افراد باشد. در آخر نیز لازم است بدانید. که این دستگاه ( HP 236DW ) توانایی چاپ 20.000 برگ را در ماه به کاربران ارائه می دهد که عدد قابل توجه و مناسبی به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  small business چاپگرهای با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

سایر مشخصات HP 236DW | سه کاره ی دورو زن

 

 

سه کاره دورو زن در HPAba را میتوانید اتوماسیونی ثبت کنید و پشتیبانی آنلاین بگیرید در واحد امور مشتریان با تکنسین های ما در این ارتباط تماس بگیرید.