مشخصات فنی پرینتر لیزری مشکی اچ پی  hp M12a

این پرینتر دارای ابعاد 196 × 238 × 349  میلی‌متر و وزن 5.20 کیلوگرم است. به همین دلیل برای منازل و ادارات کوچک مناسب است و براحتی می توان آن را حمل و جابجا نمود.از حافظه 8 مگابایت و پردازنده 266 مگاهرتزی در پرینتر hp M12a استفاده شده است. پرینتر لیزری مشکی اچ پی  hp M12a در میان مدل های رده معمولی شرکت اچ پی و در دسته ی پرینترهای لیزری و سیاه و سفید قرار دارد. این مدل پرینتر به عنوان جایگزینی برای مدل های HP LaserJet P1102W و HP LaserJet Pro P1109w به شمار می آید. پرینترهای لیزری برای چاپ متون بسیار مناسب هستند و کیفیت و سرعت مناسبی را ارائه می دهند.

 

 

 

پرینتر لیزری

 

 

 

 

مشخصات چاپ | مشخصات کاغذ

نوع چاپ پرینتر لیزری اچ پی M12a تک رنگ و سرعت چاپ سیاه و سفید، 18 برگ در دقیقه است. رزولوشن چاپ برابر با 600 × 600 dpi  است. دارای توان کار ماهیانه 5000 برگ است اما میزان توصیه شده 100 تا 1000 برگ است. می توان از کاغذهای با سایز A4، A5، C5 و B5 و کارت پستال ها استفاده کرد. انواع کاغذ از جمله ساده، عکس، لیزری، پاکت نامه، لیبل، شفاف برای این پرینتر اچ پی قابل استفاده است. ظرف سینی کاغذ در آن، گنجایش 150 برگ کاغذ را دارد.

 

تونر مصرفی پرینتر لیزری مشکی اچ پی  hp M12a

با کارتریج تونر اورجینال از پیش نصب شده در این دستگاه می توانید چاپ مطلوبی را داشته باشید. سعی کنید از کارتریج های اورجینال و سازگار با این پرینترها استفاده کنید. برای تهیه کارتریج های اورجینال سازگار با هر پرینتر می توانید با نمایندگی اچ پی آبا تماس برقرار نمایید. HP 79A کارتریج تونر سازگار با پرینتر اچ پی M12a است. این کارتریج با کد کارتریج CF279A قابل شناسایی است. حتی الامکان از استفاده از کارتریج های طرح در دستگاه پرینتر اورجینال خود پرهیز نمایید.

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp M12a - HP printer12W

 

 

 

 

نوع کاربری

برای استفاده در منازل و همچنین محیط های اداری کوچک قابل استفاده است. زیرا بصورت گروهی بیش از سه رایانه نمی توانند از این پرینتر استفاده کنند. این بیشتر بدلیل این است که دارای اتصال بی سیم نیست. در هنگام استفاده از پرینتر اچ پی M12a، باید حتما با اتصال کابل USB بطور مستقیم به سیستم، از آن استفاده کرد. اما با درنظر گرفتن کیفیت ساخت و عملکرد قابل قبول آن، با خرید این پرینتر لیزری، در فضا و بودجه خود صرفه جویی می کنید. دستگاه هایی که با عنوان پرینتر لیزری اما کاربری های متفاوت ارائه میشوند در نمایندگی اچ پی | پرینتر لیزری تک کاره / پرینتر لیزری سه کاره / پرینتر لیزری چهارکاره / پرینتر لیزری مشکی / پرینتر لیزری رنگی

 

نمایندگی اچ پی ارائه دهنده پرینتر لیزری برند HP

انواع پرینترهای لیزری شرکت اچ پی را می توانید با اطمینان از نمایندگی اچ پی خریداری نمایید. می توانید برای خرید محصول مناسب با توجه به نیاز خود از همکاران ما مشاوره دریافت نمایید. همچنین برای استعلام قیمت و آگاهی از محصولات جدید برند اچ پی موجود در بازار ایران، با اچ پی آبا در ارتباط باشید. پرینتر اچ پی M12a با پشتیبانی از تکنولوژی HP Auto-On / Auto-Off، امکان صرفه جویی در مصرف برق را برای مصرف کننده فراهم می کند. با این امکان، هنگامی که پرینتر بی کار مانده و از آن استفاده نمی شود، بطور خودکار خاموش می گردد.