کارتریج hp 78a لیزری مشکی |  در این پست تصمیم داریم. تا در ارتباط با ویژگی و مشخصات یکی از کارتریج های لیزری مشکی. اچ‌پی به شماره سری  78 بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به کوالیتی و کیفیت موجود .آن را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. چنانچه که شما هم از مصرف کنندگان پرینتر های چون 1536 ، 1606 و … می باشید این پست می‌تواند کمک شایانی در جهت تهیه و خرید قطعات مصرفی پرینتر شما باشد. با ما همراه باشید.

 

 

کارتریج hp 78a

همان‌طور که می‌دانید کمپانی اچ پی یکی از محبوبترین سازنده های قطعات مصرفی و پرینترهای لیزری در دنیا به حساب می آید. این کمپانی در جهت دسته بندی صحیح محصولات خود پرینتر ها و قطعات مصرفی آنها را با نظم و خصوصیت های ویژه تقسیم بندی نموده و از آنها در صنعت چاپ استفاده می کند. نوع و شکل عملکرد هر یک از تونر ها به صورت ویژه با تونر و عملکرد کارتریج دیگر متفاوت می باشد. از این رو به هیچ عنوان نمی توان از این کارتریج ها در دستگاههای غیر مرتبط استفاده نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات فنی این دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

کارتریج hp 78a
کارتریج hp 78a

 

اچ پی 78A از سری قطعات مصرفی پرینتر هایی چون 1536 و 1606 می باشد. این کارتریج با توجه به نوع عملکرد و کاربرد خود توانسته تا مخاطب های زیادی را در زمینه ی چاپ مورد استقبال خود قرار دهد. از سری مشخصات محبوب این دستگاه ، می توان به کیفیت بالای آن در چاپ اشاره نمود. با توجه به نوع عملکرد دستگاه های مرتبط ، شما می‌توانید با استفاده از 78 اچ‌پی ، تمامی اسنادتان را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید.

 

HP 1536 – 1606DN

ما در ابتدای توضیحات خود نسبت به مشخصات کارتریج 78A  نام دو مدل از پرینتر های لیزری را ذکر کردیم. طبیعتاً کارتریجی پرطرفدار چون ‏hp 78A مورد مصرف پرینترهای لیزری دیگری می باشد.

هدف از معرفی این دو به پرینتر لیزری تنها ، آشنایی بیشتر کاربران با Top quality printers کمپانی اچ‌پی می باشد. طبق رده بندی های انجام شده . ما در نمایندگی تصمیم داریم تا از این پس ، پرینتر های با کیفیت کمپانی اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. اما در ارتباط با مشخصات فنی پرینتر لیزری hp 1536 ، باید بگویم که : این دستگاه از سری پرینتر های باکیفیت کمپانی اچ پی در دسته اداری و سازمانی قرار گرفته است.

با توجه به مشخصات آن بهتر است بدانید که 1536 به عنوان یک پرینتر با تکنولوژی تک رنگ از کارتریج‌ HP 78A در چاپ استاد خود استفاده می کند. از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به چهار کاره بودن آن اشاره نمود.از طرفی دیگر نام این دستگاه در کنار پرینتری محبوب‌ چون 1606DN قرار دارد.

این دستگاه با قابلیت پرینت خود نوع کاربری پرینتر خانگی – اداری HP  را به کاربران ارائه می دهد. خیلی طول نکشید که اچ پی 1606DN با قابلیت اتصال از طریق اترنت و چاپ دوروی اتوماتیک  مورد استقبال بسیاری از افراد در زمینه‌ی چاپ قرار گرفت. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

HP 1536 - 1606DN

 

مشخصات فنی کارتریج‌ 78A

در بخش قبلی در ارتباط با پرینتر های مربوط به کارتریج 78 توضیحات مختصر را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم.ابتدا لازم است بدانید که یکی از شعار های اچ دی در خصوص کارتریج ۷۸a ، کوالیتی و کیفیت بالای این دستگاه در چاپ می باشد. از این نظر مشخص است که هیچ حساب زیادی را بر روی این کارتریج باز کرده و نسبت به عملکرد آن خیلی مطمئن است. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های سرنگی HP ، وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

78A اینجاست تا شما را با کمترین هزینه به بالاترین درجات در چاپ متصل کند. با توجه به تمامی این مشخصه ها ، لازم است بدانید که کارتریج اچ پی ، 78A با شناسه ی CE278A توسط کمپانی اچ پی تولید می شود. این کمپانی بازده ی تقریبی چاپ بین 2000 تا 2200 برگ را برای کارتریج 78 در نظر گرفته است. همچنین این کارتریج در جهت ارائه خدمات مناسب خود ، پس از اتمام به صورت کلی قابلیت بازیافت را دارد. پیشنهاد می‌شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.