کارتریج hp 38a لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا با یکی از مهمترین کارتریج‌ های لیزری اچ پی یعنی سری 38A آشنا بشویم. این کارتریج لیزری در دسته کارتریج های لیزری مشکی قرار گرفته است. همچنین کاست بزرگ و توانایی بالای آن در چاپ باعث شده تا این کارتریج‌ به عنوان یک دستگاه اداری با خصوصیات جالبی در حوزه ی ماشین اداری و رایانه ای به حساب بیاید. چنانچه که تصمیم خرید یک پرینتر لیزری 4200 اچ پی را دارید . و یا از این دستگاه استفاده میکنید. با ما در ادامه همراه شوید. ما با بررسی این کارتریج ها تصمیم داریم تا جزئیات بیشتر را برای شما کاربران گرامی به نمایش بگذاریم.

 

کارتریج hp 38a

هنگامی که شما با کارتریج لیزری مشکی اچ پی 38 رو به رو می شوید متوجه ی کاست بزرگ آن خواهید شد. این کارتریج با توجه به پرینترهای مرتبط با خود ، مقدار تونر زیادی را در خود جای می دهد. اولین نکته در ارتباط با حجم این کارتریج‌ مربوط به ، پرینتر های اداری می باشد. پرینتر 4200 سری A و 4200 سری L دو سری از دستگاه های هستند که از کارتریج 38A استفاده می کنند.

 

 

کارتریج hp 38a
کارتریج hp 38a

 

این دستگاه ها تماما در زمینه ی ماشین های اداری و سازمانی توسط اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند . از این رو کارتریج آنها باید توانایی بالایی در حوزه ی چاپ داشته باشد. HP black laserjet 38A توانایی چاپ تا 12000 برگه ی A4 را با حداکثر کیفیت به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین این دستگاه با شماره سری Q1338A توسط کمپانی اچ پی طراحی و به ساخت می رسد. هنگامی که این دستگاه توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه می گردد. دارای پوشش های متفاوتی در کارتریج به نام پلمپ می باشد. لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی حتماً باید پیچ است استفاده از این دستگاه تمامی پلمپ های کارتریج را باز نموده و سپس آن را وارد دستگاه نمایید.

 

 

HP laserjet 4200

در ابتدای این پست اشاره کوچکی به پرینتر های مورد مصرف کارتریج 38A کردیم. در این بخش از این دوری تا آشنایی بیشتر نسبت به این دستگاه‌ها به سراغ مشخصات فنی پرینترهای 4200 و کارتریج های مرتبط با آن یعنی 38A برویم . با ما در ادامه همراه شوید. چاپگر های لیزری اچ‌پی 4200 به عنوان یکی از چاپگر های سازمانی اچ پی به حساب می آیند.

 

HP laserjet 4200
HP laserjet 4200

 

اما همچنان بازار خرید و فروش ایم دستگاه بسیار جنجالی و داغ می باشد. اچ پی سری 4200 را با آپشن های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه نموده. این دستگاه ها با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود ، در ادارات و سازمان ها مورد مصرف‌ کاربران قرار می گیرند. از نظر ظاهری این دستگاه ها در دسته پرینتر های سایز بزرگ و سنگین وزن اچ پی قرار می گیرند. تکنولوژی چاپ آنها به صورت لیزری بوده و سرعت عملکرد بالایی را در چاپ به کاربران خود ارائه می دهند.  ابعاد این دستگاه 24*22*21 اینچ محاسبه شده و از کارتریج لیزری HP black 38A در چاپ بهره می برند.

 

 

 

تصویر مرتبط با کارتریج hp 38a لیزری مشکی - HP38A hpaba

 

 

 

 

مشخصات فنی اچ پی 38A

اچ پی 38A همچنان با شماره ی سریال Q1338A توسط کمپانی اچ پی تولید می شوند. علیرغم توقف تولید دستگاه 4200 ، قطعات مصرفی این دستگاه به دلیل محبوبیت بالا و همچنین کارکرد مناسب این دستگاه تولید می شود. اچ پی بازدهی تقریبی 12000 برگ را برای کارتریج 38 اعلام نموده است. اما به دلیل خاصیت اداری این دستگاه ، ممکن است بسیاری از کاربران بیشتر و یا کمتر از مقدار تعیین شده ی اچ‌پی چاپ نمایند.

درون جعبه ی این کارتریج ، تنها بک کاست تونر لیزری 38A قرار گرفته است. این کارتریج از سری کارتریج های با درام کمپانی می باشد. نوع طراحی این دستگاه به گونه ایست که شما می توانید پس از اتمام تونر موجود درون کاست، آن را مجددا شارژ نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شارژ کارتریج پرینتر لیزری اچ پی 38A با ما همراه باشید.