کارتریج HP21 جوهری مشکی | پرینتر های جوهرافشان ، همواره  از سری چاپگر های پر طرفدار و پر مصرف در سراسر جهان می باشند. کیفیت و قابلیت های مهیج این دستگاه ها باعث شده تا بسیاری از افراد همچنان این سری از چاپگر ها را برای کار چاپ خود انتخاب نمایند. از طرفی دیگر قابلیت چاپ اسناد و تصاویر با بالاترین کیفیت موجب شده. تا این سری از محصولات اچ پی همچنان به عنوان مدعی چاپ با کیفیت برروی گلاسه های روغنی به شمار بیایند. موضوع مهمی که قصد اشاره به آن را داریم ، بحث قطعات مصرفی می باشد. قطعاتی که عمری مشخص داشته و پس از مدتی نیاز به تعویض دارند. ما در این بخش همراه شما کاربران گرامی هستیم تا در ارتباط با کارتریج HP21 بررسی های خود را انجام داده. و راه های تشخیص اصالت ایم کارتریج را به شما آموزش دهیم.

 

کارتریج HP21

اصالت کارتریج HP21 را میتوان با اسکن کد QR برریو جعبه مطابقت سریال روی بدنه با سریال ثبت شده برروی کارتن و هولوگرام سه بعدی کارتریج HP21 در ابتدای کار تشخیص داد. اما نکته مهم در طول مصرف کوالیتی و تعداد چاپ 200 برگی با تلفیق رنگ تا 1200 DPI هست که در نمونه های غیر اصل دیده نخواهد شد. همچنین برای تشخیص اصالت کارتریج HP21 میتوانید با کارشناسان | hpaba.com در بخش مشاوره تماس گرفته و از سلامت کارتریج خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

 

کارتریج HP21

 

 

و اما مشخصات کارتریج مشکی اچ پی HP 21 Ink ، کارتریج HP21 از سری کارتریج های جوهری مشکی و سازگار با پرینتر های Photo ، Desk ، Smart و … جوهرافشان می باشد. به صورت استاندارد ای کارتریج توانایی چاپ 190 تا 200 برگ را به کاربران می دهد. در نهایت اگر شما از کاربران و مصرف کنندگان چاپگر هایی چون 2360 ، 4185 ، 2120 ، 1410 و … می باشید. قطعا با عملکرد و کیفیت چاپ سری کارتریج 21 آشنایی کامل را دارید. و نسبت به کیفیت و خروجی آن آگاه می باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعویض کارتریج های جوهرافشان اچ پی با وارد صفحه ی مورد نظر شده. و از شرایط تعویض کارتریج HP با خبر شوید.

 

نمایندگی کارتریج HP

همه ی ما در ارتباط با گرید های کیفیتی کارتریج ها در بازار مطلع هستیم. لذا در همین راستا باید افزود که پرینتر های جوهری حساسیت بسیار بالایی نسبت به کیفیت کارتریج مصرفی دارند. استفاده از کارتریج های غیر استاندارد و نامناسب در محفظه ی خود باعث می شود تا دستگاه با ایرادات احتمالی بسیاری رو به رو شود. لذا در همین راستا ما طبق گفته ی اولیه ی خود تصمیم داریم. تا در ارتباط با راه های شناسایی اصالت کارتریج ها مواردی مهم را در دسترس شما قرار دهیم. همچنین در نظر داشته باشید که بهترین راه برای خرید کارتریج هی اورجینال و شرکتی اچ پی. خرید از مرکز های معتبر و شناخته شده از جمله نمایندگی های فعال می باشد.

یکی از کاربردی ترین راه ها در جهت خرید کارتریج های با اصالت توجه به شناسه ی تولید ، کد QR ، سال ساخت  تاریخ انقضای آنها می باشد. با توجه به چنین مواردی شما می توانید با توجه به استعلام آنلاین از سوی سایت رسمی ، اصالت کارتریج خود را تشخیص دهید. همچنین در نظر داشته باشید که پس از باز کردن محصول نیز لازم است در ارتباط با کیفیت بدنه ، نوع جوهر به کار رفته و … نیز مطمئن شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

نمایندگی کارتریج HP

 

شارژ کارتریج های جوهری ! کارتریج HP21

شارژ کارتریج های جوهری یکی از مخرب ترین موضوعات برای دستگاه و کاربران به حساب می آید. در نظر داشته باشید که شما با شارژ کارتریج های جوهری عملا می توانید آسیب های بسیاری را به دستگاه خود وارد کنید. حساسیت بالای کارتریج و هد درون این دسته از چاپگر ها موجب می شود. تا در صورت ناسازگاری مخزن با جوهر ، قطعاتی مهم همچون هد و سایر قطعات اصلی با مشکلاتی جدی رو به رو شوند. در نهایت امر هم دستگاه قابلیت خود را برای چاپ مجدد از دست می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با ارور کارتریج در پرینتر های HP با ما همراه باشید.

 

شارژ کارتریج های جوهری ! کارتریج HP21