کاربری های اداری و خانگی پرینترها HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با چاپگر های اچ پی در حوزه ی اداری و رایانه ای بررسی های بیشتری را انجام دهیم و سپس با بررسی هر یک از این دستگاه ها ، توانایی انتخاب و خریداری یک دستگاه مناسب برای یک فضای مناسب را داشته باشیم. پس پیشنهاد می شود تا پیش از خرید هر یک از پرینتر های اچ پی حتما با نمایندگان در سراسر ایران در ارتباط باشید. کارشناسان اچ‌پی در ایران مفتخر اند تا شما را در زمینه‌ی خرید ماشین های اداری همراهی کنند.

 

 

کاربری های اداری و خانگی

کاربری اداری و خانگی ، همانطور که می دانید اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود ، پرینتر های خود را در دسته های متفاوتی طراحی و به تولید می رساند. در نظر داشته باشید که کاربری پرینتر های اچ پی در دسته های متفاوتی طراحی می شود. زیرا ممکن است بسیاری از افراد به هیچ عنوان به دستگاه های اداری نیاز نداشته باشند.

در نهایت نیاز به خرید یک چاپگر داشته باشند. قابلیت های زیادی باعث می شود تا یک دستگاه از حالت خانگی به اداری تغییر پیدا کند. به طور مثال چاپ از طریق شبکه از طریق قابلیت N (Network) یک قابلیت اداری به حساب می آید که در پرینتر های خانگی کارایی ندارد.

همچنین دستگاه های اداری باید سرعت عملکرد بالایی داشته باشند. که کاربران بتوانند در سریعترین زمان ممکن به چاپ مورد نظر خود برسند. از طرفی دیگر چاپگر های اداری به دلیل فشار بیشتری که بروی آنها می باشد باید سخت افزار قوی تری داشته باشند تا بتوانند از پس درخواست های یک شرکت ، اداره ، سازمان یا … را داشته باشند.

اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود مدلهای زیادی را در دسته بندی خانگی پ و اداری طراحی نموده که شما می توانید در ارتباط با مشخصات فنی آنها از طریق وبسایت رسمی اطلاعات لازم‌ را کسب نمایید.

 

کاربری های اداری و خانگی
کاربری های اداری و خانگی

 

عمدتا چاپگر های خانگی ، ابعاد کوچکتری نسبت به پرینتر های اداری دارند. همین موضوع باعث شده تا ما بتوانیم از این دستگاه ها در هر فضای استفاده کنیم. البته لازم به ذکر است که پرینتر های اداری و خانگی اچ پی از نظر هوشمندی قابلیت های مشابه به همدیگر دارند. شما می توانید با توجه به قابلیت های که اچ‌پی برای رفاه کاربران طراحی نموده نهایت بهره را ببرید.

از این سری قابلیت ها می توان به چاپ از طریق راه دور با استفاده از پنل های مدیریتی اشاره کرد . پنل های مدیریتی اچ پی توسط اپلیکیشن و یا وبسایت به کاربران ارائه داده می شود که باعث می شود تا کاربران بتوانند تا حد زیادی دستگاه خود را شخصی سازی کنند .

 

 

توان چاپ

توان چاپ دستگاه های اچ پی از سری موضوعاتی است که توسط کاربران اداری و خانگی بسیار بررسی و مقایسه می شود. مطمئنا یکی از اصلی ترین نیاز کاربران پیش از خرید چاپگر ، بررسی مشخصات فنی و توانایی چاپ چاپگر می باشد.

به طور میانگین می توان تعداد مورد نیاز و دلخواه کاربران خانگی را در ماه تا 5000 برگ دانست. اما کاربران اداری بنا به نوع مصرف و عملکرد دستگاه خود ممکن است ماهیانه بین 5000 تا 100.000 برگ نیاز به چاپ داشته باشند. حال بهتر است بدانید که چاپگر های اچ پی در دو دسته ی پرینتر های لیزری و جوهر افشان در حوزه ی ماشین های اداری و خانگی طراحی و تولید می شوند که در ادامه در ارتباط با آنها توضیحات بیشتری خواهیم داد.

 

 

توان چاپ
کاربری های اداری

 

عموما لیزر جت ها بنا به نوع عملکرد و کوالیتی کار خود در دفاتر کار و مراکز اداری قرار می گیرند. زیرا که این دستگاه ها توانایی بالا و سرعت مناسبی در جهت تولید محتوا و چاپ دارند . که این موضوع مورد قبول و رضایت کاربران اداری قرار می گیرد. البته لازم له ذکر است که اچ پی در جهت بهره ی کاربران خود در زمینه ی ماشین های اداری ، لیررجت ها را نیز ، در دسته ی خانگی طراحی و تولید نموده . از سری این دستگاه ها می‌توان به M1102 ، M12 ، M404 و … اشاره نمود. جهت آشنایی بیشتر با پرینتر جوهرافشان HP 7612 بروی لینک قرار گرفته کلیک نمایید.

 

همچنین دستگاه های جوهرافشان نیز همانند پرینتر های لیزری طراحی و تولید شده اند. یکی از اصلی ترین قابلیت چاپگر های جوهرافشان کوالیتی بالای اسناد به صورت رنگی می باشد. چاپگر های جوهرافشان بنا به استفاده از قطعات مصرفی جوهری ، توانایی بالاتری در تفکیک و به نقش کشیدن عکس ها دارند. شما می‌توانید با ما در ادامه همراه شوید.

 

کارتریج های پرینترها HP

چاپگر های اچ پی از مواد مصرفی متفاوتی در زمینه ی چاپ استفاده می کنند. به طور مثال می توانیم به کارتریج های لیزری اشاره کنیم.‌ این کارتریج ها توانایی بالاتری نسبت جوهر افشان ها در چاپ اسناد دارند. دلیل عملکرد بالاتر این دستگاه ها مربوط به تکنولوژی ساخت دستگاه و تونر موجود در کارتریج لیزری می شود. پرینتر های لیزری از تکنولوژی به روز تری برخورد دارند .

 

اما در ارتباط با نحوه ی عملکرد کارتریج های جوهر افشان باید بگویم اکه یکی از مزیت خوب این دستگاه ها نسبت به سایر ماشین های اداری مربوط به دقت بالای چاپ در رنگ ها می شود‌. پیشنهاد می شود برای چاپ عکس ، چاپ تصاویر گرافیکی ، چاپ نقشه و اسنادی که نیاز به دقت بالایی در رنگ‌بندی ها دارند . از سری جوهر افشان های اچ پی استفاده نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تنظیمات و اچ پی سرویس منوآل می توانید از طریق لینک قرار گرفته به تمامی دستور العملها برسید.