کارتریج 564 اچ پی جوهرافشان | به طور کلی اگر بخواهیم کارتریج های جوهرافشان را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. باید بگویم که این قطعات به عنوان اصلی ترین جزء سازنده در ماشین های اداری جوهری به حساب می آیند.

حساسیت بالای این کارتریج ها به خصوص کیت چهار رنگ HP 564 به ما این نکته را یادآوری می کند. تا در هنگام نیاز به خرید آن ، تمامی استاندارد های لازم را رعایت نموده و حتما از کارتریج های اورجینال استفاده نماییم.

به طبع خرید کارتریج های اورجینال اچ پی آن هم نسل 564 نیازمند اطلاعات و آگاهی کامل در حوزه ی ماشین های اداری و دستگاه های چاپگر اچ پی می باشد.

از این رو ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات HP در نظر داریم علاوه بر معرفی این دسته از کارتریج ها، نحوه ی تشخیص اصالت آنها را نیز خدمت شما کاربران آموزش دهیم. جهت آشنایی بیشتر فروش هد پرینتر های HP در نمایندگی با ما همراه باشید.

کارتریج 564 اچ پی

کارتریج جوهری اچ پی 564 بر خلاف بسیاری از کارتریج های جوهری ، در یک کیت چهار رنگ ( مشکی ، آبی ، زرد و قرمز ) قرار گرفته اند. هر یک از رنگ های این محصول توانایی چاپ استاندارد 300 برگ A4 را به کاربران می دهد. در نظر داشته باشید که این سری از کارتریج های اچ پی در ساز XL نیز طراحی شده اند.

سایز XL این کارتریج ها به صورت استاندارد توانایی چاپ 550 برگ A4 را به ما می دهد و عموما مقرون به صرفه تر از کارتریج های استاندارد به حساب می آید. بحث مهمی که در زمینه ی خرید این کارتریج ها وجود دارد.

شناسایی و تشخیص اصالت آنها می باشد. متاسفانه از این نوع کارتریج در بازار نمونه های بسیاری وجود دارد.که عمدتا این نمونه ها دارای کیفیت مناسبی نبوده و به چاپ و چاپگر ها آسیب جدی وارد می کنند.

 

کارتریج 564 اچ پی
کارتریج 564 اچ پی

 

در ارتباط با کارتریج 564 جوهری نکات زیادی وجود دارد. اما در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین نکات نحوه ی تهیه ی آنها می باشد. از آنجایی که این کارتریج با سری D5460 – C6380 مرتبط و سازگار می باشد.

باید بدین نتیجه رسید که سری 564 به عنوان کارتریجی معتبر و با کیفیت از سوی کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. چاپ اسناد با بالاترین کیفیت و چاپ کوچکترین جزئیات از سری مشخصات این دستگاه ها و کارتریج HP 564 می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات اچ پی در محل با ما در ارتباط باشید.

 

فوتواسمارت D5460 – C6380

در این بخش تصمیم داریم تا با سری پرینتر های فوتو اسمارت D5460 بیشتر آشنا شویم. در قدم اول می دانیم که این دستگاه سازگار با کارتریج های 564 می باشد. اما نکته ی اصلی که در این بخش به آن برخورد می کنیم.

بحث کیفیت و اورجینال بودن کارتریج های جوهرافشان می باشد. یکی از مهمترین و قابل اهمیت ترین نکات در هنگام استفاده از کارتریج های جوهری ، درون پرینتر های اسمارت بحث اصالت و استاندارد بودن آنها می باشد.

کارتریج های جوهری همون 564 به دو دسته تقسیم می شوند. کارتریج های جوهری اورجینال و کارتریج جوهرافشان طرح. عموما بسیاری از کاربران برای خرید مجدد این کارتریج ها به سراغ کارتریج های طرح می روند. دلیل این موضوع هم مربوط به قیمت پایین تر آنها می شود.

اما در نظر داشته باشید که کارتریج های طرح بنا به نوع ساخت و بی اصالت بودن در بخش کیفیت جوهر و کاست مربوطه می توانند. آسیب های زیادی را به دستگاه های ما وارد کنند. همچنین طبق دستورالعملهای کمپانی کاربران موظف اند برای نگهداری ثبات کیفیت و چاپ با بالاترین جزئیات ، از کارتریج های اورجینال استفاده نمایند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید کارتریج های جوهرافشان با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

فوتواسمارت D5460 - C6380
کارتریج 564 اچ پی

عملکرد کارتریج اورجینال در پرینتر های اسمارت

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید مربوط به مبحث عملکرد کارتریج های اورجینال می شود. لازم به ذکر است که تفاوت کیفیتی و DPI کارتریج درون کارتریج های اورجینال و کارتریج های فیک با یکدیگر بسیار زیاد و مشهود می باشد.

از طرفی دیگر بسیاری از کاربران که به سراغ پرینتر های جوهری و اسمارت می روند. اهمیت بسیاری به چاپ جزئیات و ترکیب بندی رنگ صحیح و بدون ایراد می دهند.

از این رو اچ پی برای نگهداری ثبات کیفیت خود ، پس از اتمام کارتریج های دستگاه ، پیشنهاد به خرید سری اورجینال کارتریج های خود می کند. با استفاده از این گزینه دیگر کاربران شاهد افت کیفیت در اسناد خود نخواهند بود.