آفیس جت موبایل اچ پی 250 | در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی سری HP 250 همراه شما کاربران گرامی باشیم. این دستگاه آفیس جت کوچک ، قابلیت هایی چون چاپ ، کپی و اسکن را به ما ارائه می دهد. از این رو شما می توانید از آن به عنوان یک چاپگر All in one یاد کنید.  در نظر داشته باشید که HP 250 با همان جثه ی کوچک خود به عنوان یک چاپگر اداری به بازار معرفی شده است.

اما با این حال شما می توانید از این پرینتر مقرون به صرفه و اقتصادی در سایر فضا های دیگر همچون منزل یا محل کار خود استفاده نمایید. نکته ی جالبی که ما در این پرینتر با آن رو به رو هستیم باتری داخلی آن می باشد. اچ پی با قرار دادن یک باتری اینترنال درون این دستگاه این امکان را به شما می دهد. تا حتی از سری HP 250 در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید استفاده نمایید. جهت آشنایی بیشتر با سیستم های هوشمند اچ پی HP با ما همراه شوید.

 

آفیس جت موبایل

به طور کلی آفیس جت موبایل یکی از محصولات پر فروش و منحصر به فرد کمپانی اچ پی می باشد. این سری از محصولات اچ پی قابلیت جا به جایی آسان ، پرینت بدون نیاز به برق ( ذخیره ی نیرو باتری ) ، تعویض کارتریج و سایر امکانات دیگر را به کاربران می دهند. لذا در همین راستا شما می توانید خیلی آسان آن را بروی PC  ،  لپ تاپ، گوشی همراه و سایر دستگاه های خود متصل نموده و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. در نظر داشته باشید که پرینتر HP Office Mobile 250 از دو کارتریج 62 Black و 62 TRI-color استفاده می نماید.

در همین راستا این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم اسناد خود را در سریعترین زمان ممکن به چاپ برسانیم . همچنین برای افرادی که در زمینه ی قطعات مصرفی تصمیم به شارژ کارتریج دارند. این پرینتر و این کارتریج گزینه ی مناسب و به صرفه ای به حساب می آید. در ادامه با بررسی این دستگاه از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن اطلاعات بیشتری را کسب خواهیم نمود. با ما در ادامه همراه شوید.

 

آفیس جت موبایل

 

All in one printer

در ابتدا اصلی ترین ویژگی این دستگاه نسبت به سایر پرینتر های OFFICE اندازه ی کوک و عملکرد بی نظیر باتری آن می باشد. ابعاد این دستگاه به صورت استاندارد 15*8*3/5 اینچ می باشد و شما می توانید. در صورت نیاز ، پرینتر را درون کوله پشتی قرار داده و به راحتی آن را حمل کنید. وزن حدودی این دستگاه با احتساب کارتریج های درون آن به سه کیلوگرم می رسد. ورودی کاغذ HP 250 Mobile office در پشت آن قرار دارد. و به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 10 الی 15 برگ در خروجی آن قرار دهید. همچنین در این سری از پرینتر های HP از سینی نگهدارنده استفاده نشده. و پس از چاپ شما باید اسنادتان را از بخش جلوی دستگاه خارج نماید.

 

All in one printer

 

HP 250 Mobile Office دارای یک صفحه نمایش لمسی کوچک برای مدیریت و ارسال دستورات کاربران می باشد که عملکردی بسیار مناسب و روان دارد. اچ پی در پرینتر 250 از یک باتری 1050 میلی آمپری استفاده نموده است. شما می توانید با استفاده از این باتری حدود 250 تا 300 برگ A4 را به چاپ برسانید. البته در نظر داشته باشید که این دستگاه پس از شارژ کامل که حدودا 90 دقیقه طول می کشد. می تواند ساعت ها ، خدمات چاپ را به شما عرضه نماید. نکته ای مهم که در ساختار این دستگاه قرار گرفته ، سازگاری آن با سیستم عامل هایی چون Mac ،  Win ، Ios ، Android ، chrome و … می باشد. از این رو شما می توانید با استفاده از هر سیستمی به HP 25 mobile متصل شوید.

 

جمع بندی نهایی HP 250 OfficeJet

چاپ واضح با کیفیتی بی نظیر ، سرعت پردازش و چاپ مطلوب ، عمر باتری مفید و کاربردی ، جا به جایی آسان ، سبک و جمع و جور بودن این دستگاه نکات مثبتی برای سری HP 250 به حساب می آیند. که هر کاربر و خریداری را به خود جذب می کند. در نظر داشته باشید که قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این پرینتر به ما این امکان را می دهد. تا بیش از مبلغ پرداختی خود خدمات مربوط در زمینه ی جاپ را دریافت نماییم. به طور کلی با ارزیابی این دستگاه در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP متوجه شدیم. که HP OfficeJet Mobile 250 ارزش خرید بسیار بالایی برای کاربران خانگی – اداری دارد. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمانیدگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش قطعات فابریک اچ‌ پی همراه شوید.

 

جمع بندی نهایی HP 250 OfficeJet