آفیس جت پرو اچ پی 9015e | در این‌ بخش با پرینتر آفیس جت All-in-one اچ پی سری 9015e رو به رو‌ هستیم. این سری از چاپگر های جوهر افشان اچ پی با قابلیت چاپ جوهری رنگی ، به ما این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان با کیفیتی بی نظیر و قابل توجه اسنادمان را به چاپ می رساند. اتصال از طریق وایرلس ، پورت اترنت و USB به عنوان اصلی ترین پورت های استاندارد ورودی به حساب می آیند. طراحی مدرن و دیزاین قابل توجه این دستگاه در‌ کنار کوالیتی قابل توجه ساخت این محصول باعث شده تا افراد بسیاری در زمینه های متفاوت 9015e را به عنوان چاپگر اصلی خود در کسب و کار انتخاب نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این محصول با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

آفیس جت پرو

در نظر داشته باشید که آفیس جت ها به عنوان یکی از اصلی ترین پرینتر های بخش اداری به حساب می آیند. که اهمیت بسیار بالایی در زمینه ی ماشین های چاپگر دارند. همچنین لازم‌ به ذکر است که این دستگاه ها ابتدا به ساکن توسط کمپانی اچ پی طراحی و‌ به بازار عرضه شده اند. در ابتدا سری آفیس جت های پرو‌‌ تماما نسل جوهری بودند و سپس با گسترش این دسته از چاپگر ها تکنولوژی چاپ آنها نیز گسترش پیدا کرد. در بخش آفیس جت های پرو ما شاهد قابلیت هایی چون پرینت ، کپی ، اسکن و فکس می باشیم. این سری از قابلیت های نامبرده تماما به عنوان قابلیت های اداری درون این‌ دستگاه ها قرار می گیرند.

 

 

 

آفیس جت پرو

 

 

 

چاپگر های سری 9015e از سری پرینتر های جوهری کمپانی اچ پی می‌باشد. که از جوهر مایع به عنوان اصلی ترین مواد مصرفی استفاده می کنند. جوهر توسط نازل های موجود روی کاست که تعداد آنها بسیار زیاد می‌باشد. بروی رسانه چاپ شده و‌ توسط سیستم هیتر درون دستگاه خشک می شوند. همچنین 9015 دارای ADF می باشد که به ما این قابلیت را می‌دهند. تا اسنادمان را به صورت اتوماتیک کپی و اسکن می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه بیش‌تر آشنا شده و از ویژگی های آن مطلع شوید. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با جوهر اصلی اچ پی فوتواسمارت با ما همراه شوید.

 

HP All in one

ما در این بخش تصمیم‌ داریم‌تا به صورت کاملتری‌ با پرینتر آفیس HP 9015e آشنا شویم. این دستگاه در دو دسته سری A و plus طراحی و‌ به بازار عرضه شده است. این‌ دستگاه با نوع کاربری چهار کاره ( پرینت ، کپی ، اسکن و فکس ) به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم از آن در هر فضایی استفاده نماییم. در سری پلاس این‌ دستگاه ما شاهد قابلیت چاپ دورو اتوماتیک نیز می‌باشیم. به طور استاندارد سرعت چاپ این‌ دستگاه برای رنگ مشکی 20 و برای بخش رنگی 18 برگ در دقیقه می‌ باشد. این دستگاه به ما این‌ امکان‌ را می دهد تا از طریق کابل اترنت ، وایرلس ، USB به این دستگاه متصل شویم. ظرفیت ورودی و خروجی این دستگاه به ترتیب 250 و 60 برگ محاسبه شده است.

همچنین لازم به ذکر است که این‌ دستگاه در دسته دستگاه های هوشمند کمپانی نیز قرار گرفته. و در همین راستا به ما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانیم‌ از طریق افزونه و اپلیکیشن های سازگار مدیریت دستگاه خود را در دست بگیریم. پرینتر جوهری HP 9015 به صورت شرکتی با کارتریج و گارانتی شرکتی به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید پس از خرید از تمامی خدمات HP و HP smart این دستگاه بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

 

 

 

HP All in one

 

بررسی کلی HP 9015

اگر بخواهیم این دستگاه را از دو منظور طراحی ظاهری و مشخصات فنی بررسی کنیم. باید بگویم که HP 9015 به عنوان یک دستگاه اداری سبک گزینه ی مناسبی به حساب می آید. اما به عنوان یک ماشین اداری سنگین نمی توان بروی آن حساب کرد. به طور کلی ظاهر و شکل 9015e مدرن و خاص از سوی کمپانی اچ پی طراحی شده و این موضوع باعث شده. تا این دستگاه به عنوان یک چاپگر‌ اداری پر فروش به حساب بی آید. اگر شما هم خواستار کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه HP 9015 می باشید می‌توانید. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گارانتی کارتریج های جوهری با ما همراه باشید.

 

 

 

 

بررسی کلی HP 9015