چگونه در مصرف شارژ لپتاپ صرفه جویی کنیم . بهترین راهکار برای صرفه جویی در مصرف انرژی باتری در لپ تاپ های . hp با استفاده از چند ترفند ساده می توان مصرف باتری را تا حد چشمگیری کاهش داد. این کار به ما کمک می‌کند تا در زمان لازم، استفاده بیشتری از باقیمانده شارژ ، لپ تاپ های اچ پی بکنیم. با ما همراه باشید تا این نکات ساده را به شما آموزش دهیم.

 

 

مصرف شارژ لپتاپ

ممکن است به هر دلیلی بخواهیم مصرف باتری لپ تاپ خود را تاحد زیادی کاهش دهیم. در مرحله اول ساده ترین نوع کاهش مصرف شارژ، را به شما توضیح خواهیم داد. با تنظیم Windows power plan  می‌توانید قدرت سخت افزار و سیستم خود را کنترل کنید. برای اعمال این برنامه باید به سراغ منوی استارت بروید. وارد منوی استارت شدید کلمه choose a power plan را جستجو کنید. در نتایج آن را پیدا کرده و با یک دبل کلیک این گزینه را باز کنید. پس از اینکه برنامه مورد نظر برای شما باز شد مطمئن شوید که مصرف لپ تاپ شما روی گزینه  (balanced) می باشد.

مصرف شارژ لپتاپ
مصرف شارژ لپتاپ

 

با استفاده از این گزینه می توانید مصرف انرژی لپ تاپ  را متعادل کنید. اگر نیاز به ذخیره شارژ بیشتری دارید. می‌توانید. گزینه دوم یعنی power saver را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ممکن است عملکرد سیستم شما تا حدی کاهش یابد. گزینه سومی در آن لیست به نام high performance دیده می شود. این گزینه از حداکثر شارژ باتری استفاده می کند و مناسب ، برنامه های خاصی می باشد.

 

هزینه های مصرفی لپ تاپ خود را کاهش دهید

اکثرا زمانی که لپ تاپ شما به برق متصل است. سیستم این گزینه را به صورت پیش فرض بر روی دستگاه اعمال می کند. گزینه چهارمی در این برنامه دیده می‌شود.  که این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند تنظیمات نور و مصرف باتری را به سلیقه خود به صورت دستی تغییر دهد. این گزینه به نام change setting for the plan balanced در لپ تاپ های اچ پی دیده می شود. توجه داشته باشید زمانی که تنظیمات را به صورت دلخواه درآوردید در آخر حتما گزینه save changes را بزنید.

 

هزینه های مصرفی لپ تاپ خود را کاهش دهید
مصرف شارژ لپتاپ

 

پس از اینکه تمامی مراحل بالا را انجام دادیم می توانیم به سراغ گزینه‌های دیگری برویم .که مصرف باتری لپ تاپ را تا حد چشمگیری کاهش می دهند. یکی از این گزینه ها بستن برنامه هایی می باشد که از آنها استفاده نمیکنیم. این برنامه ها می توانند مانند مرورگرهای وب ، پردازنده‌های پیش فرض لپ تاپ باشند. سعی کنید برنامه های مورد استفاده در درون دسکتاپ را ببندید. شما می توانید برای ارتباط با خدمات لپ تاپ اچ پی شرق تهران ، با ما تماس حاصل فرمایید.

 

قطعات مصرفی لپتاپ

ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ اچ پی چگونه می باشد؟  ممکن است برخی از برنامه ها در قسمت پیش فرض لپ تاپ باز باشند. روی هر برنامه ای که نیاز به باز بودن آن نیست. کلیک راست کرده و آن را ببندید. یکی از برنامه هایی که بخش عمده‌ای از شارژ را استفاده میکند. پخش کننده های فیلم و موسیقی هستند. بنابر این اگر احتیاجی به آنها ندارید. ابتدا با هرگونه اسکنر مورد استفاده ی لپ تاپ آنها را جستجو کنید و سپس ، برنامه ها را ببندید. با استفاده از کلید میانبر F9 می توانید. نور صفحه لپ تاپ خود را به پایین ترین سطح دسترسی بیاورید.

هرگونه دیوایس را از لپ تاپ خود جدا نمایید. یک سری برنامه های درون لپ تاپ های اچ پی می باشند. که به صورت مداوم در حال جستجو و اسکن هستند .از قبیل این برنامه ها می توان به بلوتوث و شبکه وای فای اشاره کرد. بنابراین زمانی که از این برنامه ها استفاده نمی کنید. بهتر از آنها خاموش باشند.

 

قطعات مصرفی لپتاپ
مصرف شارژ لپتاپ

تامین شارژر و باطری لپ تاپ

شما می توانید برای بررسی وضعیت باتری لپ تاپ hp خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان خدمات خود را به شما ارائه خواهیم کرد. سعی کنید هر چند وقت یکبار نتایج باتری خود را کالیبره کنید. تا از سلامت آن مطمئن شوید. نوع استفاده شما از باتری لپ تاپ در سلامت این قطعه تاثیر موثری دارد. پس سعی کنید در استفاده از آن بسیار هوشمند عمل کنید.