لپتاپ های خلاق HP ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با لپ تاپ های هوشمند و خلاق اچ پی اطلاعات مورد نیاز شما کاربران ارائه دهیم. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای از  قابلیتهای بالای این دستگاه بهرمند شوید‌. در نظر داشته باشید که سرعت و عملکرد بالای دستگاه های که در دسته ی creative pros قرار گرفته اند جزء لپ تاپ های برتر کمپانی اچ پی به حساب می آیند. از این رو پیشنهاد می شود. تا محصولات این دسته را به درستی بررسی نمایید.

 

لپتاپ های خلاق

با استفاده از سری لپ تاپ های creative pros به راحتی ، با سرعت بالا ویرایش سنگین ویدیو های سه بعدی تا توسعه ی بازی های ویدئویی با دستگاه های اچ پی VR را انجام دهید. سری لپ تاپ های Z اچ پی از سری دستگاه های هستند که به عنوان پرچمدار در دسته بندی creative قرار گرفته اند. شما می توانید با استفاده از سری Z به اوج جریان خلاقیت خود در سنگین ترین پروژه های خود برسید.

 

لپتاپ های خلاق
لپتاپ های خلاق

دسته بندی محبوب creative pros اختصاصا به لپ تاپ های سری Z و دستگاه های pro اچ پی مربوط می شود. این سری از دستگاه ها از نظر عملکرد پردازنده و قدرت پذیرش ، توانایی بسیار خاصی دارند. لازم به ذکر است که در این دسته بندی ، اچ پی محصولاتی چون سرور ، نمایشگر حرفه ی ، هارد های اسپیشال و … را نیز به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

 

Creative pros

تیم تحقیقاتی با توجه به درخواست کاربران و متخصصان رایانه ای دسته ای را با نام creative ایجاد کردند. در ادامه برای اضافه نمودن محصولات خاص و قدرتمند برای مصرف کنندگان مانند سری Z ، نام این دسته به creative pros تغییر پیدا کرد. شما می توانید با استفاده از سری Z بهترین انیمیشن های سه بعدی و جلوه های بصری بی نظیری را ایجاد نمایید. همچنین این دستگاه ها قابلیت شبیه سازی فیزیکی ، صنعتی را در اختیار کاربران متخصص قرار می دهند.

 

Creative pros
لپتاپ های خلاق

 

نقطه عطف این سری از لپ تاپ های اچ پی CPU و GPU بکار رفته در آن ها می باشد‌. تیم مهندسی ما با در نظر گرفتن آیتم های متفاوت در زمینه ی تخصصی رایانه ای تصمیم دارد تا اکثر ایرادات و مشکلات کلی را در نسل های پیش از بین برده و سیستمی با قابلیت های جدید و بدون نقص به کاربران ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ های اچ پی HP با ما همراه شوید .

مشخصات سری Z اچ پی

مشخصاتی که اچ پی برای  سری اول تا نهم Zbook به کاربران ارائه می دهد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد که باید به آن توجه داشته باشیم. در ابتدا تصمیم داریم تا قدرت تصویری این سری از دستگاه های اچ پی را به چالش بکشیم تا بتوانیم ، عملکرد آن را ثبت کنیم. پس از تست های اولیه متوجه شدیم. که این سری از لپ تاپ ها به دلیل نوع کاربریشان ( ساخت ویدیو و ادیت های فشرده ) از صفحه نمایش بسیار خوبی برخورد دار هستند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات Z با ما در نمایندگی همراه شوید.

 

 

مشخصات سری Z اچ پی
لپتاپ های خلاق

 

طراحی بدنه ی این دستگاه نسبت به سایر لپ تاپ های دیگر ، ضخامت بیشتری دارد. البته با این وجود سری زدبوک در دسته لپ تاپ های باریک و سبک جای دارند .  همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پردازنده لپ تاپ HP وارد لینک مورد نظر شوید. شما با استفاده از قابلیتهای سری Z دیگر نگران هیچگونه محدودیتی در زمینه ی ماشین های رایانه ایی نباشید. همچنین با استفاده از باتری قدرتمند این دستگاه ها شما می توانید ساعت ها بدون نیاز به شارژ پروژه های سنگین خود را تکمیل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.