ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ های اچ پی | در طی گزارش های اخیر ،بسیاری از کاربران در راستای افزایش کیفیت و عملکرد لپ تاپ های خود به دنبال ارتقای سیستم با استفاده از قطعات اورجینال لپ تاپ ها می باشند. حال در این وضعیت متوجه خواهیم شد که ارتقا سیستم های اچ پی تا چه مقداری قابل استفاده و منطقی می باشد . ضمنا پیس از ارتقای لپ تاپ های اچ پی بهتر است بدانید که تا چه حجم و اندازه ای نیاز به آپدیت و بروز رسانی لپ تاپ ها دارید . با ما همراه شوید.

ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ

اکثرا بسیاری از افراد پس از مراجعه به نمایندگی رسمی ، به کندی بیش از حد لپ تاپ های خود اشاره می کنند. این کندی بالا باعث می شود تا بسیاری از افراد در جهت انجام کار های روزمره ی خود با ایرادات و سختی های زیادی رو به رو شوند . از رو کاربران راه ارتقای لپ تاپ را در راستای بهروری ببشتر انتخاب می نمایند. زیرا که راه خرید لپ تاپ برای بسیاری از مصرف کنندگان ، راهی گران و غیر قابل توجیه ی به حساب می آید .

قطعات زیادی از لپ تاپ های اچ پی قابلیت ارتقا را به ما می دهند . به طور مثال می توانیم به مهمترین آنها که هارد دیسک و رم می باشد اشاره کنیم. همچنین یکی از محبوب ترین قطعات در لپ تاپ های اچ پی هارد های SSD می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را در زمینه ی خرید و نحوه ی اتصال آنها به شما می دهیم.

 

ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ
ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ

 

هارد های ssd با کمک بسیار شایانی که در بخش پردازنده دارند . سرعت زیادی را به ما در بخش مادربرد و پردازش سیستمی می بخشند. البته لازم به ذکر است که شما می توانید در صورت دلخواه برای استفاده ی همزمان از هارد دیسک و SSD این فضا را برای سیستم خود ایجاد کنید‌.بسیاری از این لپ تاپ ها دارای جای مخصوصی در مادربرد می باشند و شما می توانید بدون هیچ تغییری در الگوریتم ساخت این دستگاه ها ، هارد SSD را به آنها اضافه کنید.

 

افزایش سرعت و ظرفیت لپ تاپ HP

 

بسیاری از افراد که جهت ارتقای سیستم خود با کارشناسان ما ارتباط می گیرند ‌. هدف شخصی سازی دستگاه ها را به نوع و میزان دلخواه خود دارند. امکان شخصی سازی و ارتقای لپ تاپ تا مقدار دلخواه برای کاربران تا حدودی امکان پذیر می باشد.

شما می توانید در صورت نیاز تا مقداری که لپ تاپ شما دارای ظرفیت می باشد آن را به صورت دلخواهتان شخصی سازی کنید . اما در نظر داشته باشید که این عمل باید کاملا طبق استاندارد های لازم صورت گیرد. و گرنه آسیب بسیار بالای بر شما و دستگاه متحمل می شود. جهت مشاهده ی دسته بندی لپ تاپ های گیمینگ HP بروی لینک کلیک نمایید.

سرویس به موقع و استفاده از نرم افزار های کاربردی و معتبر باعث سالم ماندن و پر سرعت ماندن دستگاه های ما می شود. در طی فرایند خرید و استفاده از لپ تاپ ها متوجه خواهیم شد. که یکی از مزایای دستگاه های اچ پی مربوط به کیفیت قابل قبول آنها می شود. کیفیت ساخت بالای این دستگاه نیز باعث شده تا لپ تاپ های اچ پی به سختی کند و غیر قابل استفاده شوند.

 

افزایش سرعت و ظرفیت لپ تاپ HP ارتقا لپ تاپ های اچ پی
ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ

 

در نظر داشته باشید که بسیار از شرکت های که در فضای مربوط به ماشین های رایانه ای مشغول به فعالیت می باشند . با طراحی‌ و تولید اپلیکیشن و نرم افزار ای در زمینه ی بهینه سازی مصرف و پردازش سعی به کمک کردن لپ تاپ ها دارند. عموما نحوه عملکرد این دستگاه ها مربوط به چک کردن مدام بخش داده ها و خدمات می شود. از این رو با اپدیت کردن و کنترل این نکات ، سیستم ها قابلیت مناسب تری را از خود نشان می دهند.

 

تعویض هارد و افزایش سرعت | ارتقا لپ تاپ های اچ پی

یکی از اصلی ترین عوامل برای بالا بردن سرعت پردازش دستگاه ها عوض کردن هارد و جایگذاری یک هارد با سرعت بالاتر می باشد. در بخش های قبلی در ارتباط با مشخصات و نحوه ی عملکرد هارد ها توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش سعی داریم تا حدودی بتوانیم مشخصات فنی این هارد ها را برای شما بررسی نموده و اطلاعات کافی را در این زمینه ارائه دهیم.

هارد ها در دو دسته ی HDD و SSD طراحی و به بازار عرضه می شوند. هارد های HDD عموما برای ذخیره ی اطلاعات در لپ تاپ ها به کار می روند و پردازش و حجم مناسبی در لپ تاپ ها دارند. ساختار این هارد ها کاملا با هارد های SSD متفاوت می باشد. هارد دیسک‌ درایو ها توسط کمپانی های معتبر از جمله اچ‌پی در حجم های متفاوتی طراحی و تولید می شوند.

اما هارد های SSD که در طول چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار بالایی را در بازار کسب نموده اند. با توجه به شمایل این هارد ها شما می توانید این قطعه را در بخش مربوط به خود روی مادربرد استفاده نمایید.

البته لازم به ذکر است که این بسیاری از لپ تاپ ها جای زیادی برای استفاده نمودن از این تراشه ندارند که در مواجه با این وضعیت باید روند دیگری را در پیش بگیریم . در ادامه با ما همراه شوید.

 

تعویض هارد و افزایش سرعت
ارتقا لپ تاپ های اچ پی

 

لپ تاپ من جای SSD ندارد

در صورت مواجه شدن با این مورد چه باید کرد؟ چگونه می توان همزمان از هارد های HDD و SSD در یک لپ تاپ استفاده نمود . لازم به ذکر است که به شما کاربران گرامی اطلاع دهیم بسیار از لپ تاپ های که جای مخصوصی برای SSD ندارند می توانند بخش های دیگری را به عنوان یک فضا به SSD بدهند.

به طور مثال لپ تاپ های که دارای DvDrw می باشند. می توانند از خشاب دی‌وی‌دی رایتر به عنوان یک کدی جهت استفاده ی اس اس دی استفاده کنند .
اما اگر لپ تاپ شما سری اسلیم می باشد و DvDrw هم نداشته باشد باید چه کاری را انجام دهید؟ ممکن است دستگاه شما از سری لپ تاپ های نازک باشد و جای را جهت نصب هارد نداشته باشد.

در این صورت بهترین راه ، جایگزین نمودن SSD با HDD می باشد. همچنین شما می توانید برای ذخایر داده و اطلاعات خود از HDD های اکسترنال استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های اچ پی و نحوه ی ارسال HP در تهران با ما همراه شوید.

 

پارتیشن بندی هارد در اچ پی
ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ