سیمپل پس در لپتاپ های اچ پی ، در اینجا قصد داریم که نحوه تنظیم و استفاده از اثر انگشت hp simplepass را در ویندوز ۸ به شما نشان دهیم.در رابطه با قابلیت‌های simplepass باید بگویم که این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که امنیت وب سایت ها و برنامه های خود را بهینه سازی کنید. یکی از قابلیتهای بی نظیر این برنامه اسکنر اثر انگشت، به جای تایپ کردن نام کاربری و رمز عبور می باشد.

 

 

سیمپل پس

این قابلیت پس از این که اثر انگشت شما را شناسایی و اسکن نمود . از آن به عنوان یک رمز امنیتی استفاده خواهد کرد. و پس از تایید هویت به شما امکان ورود به برنامه را میدهد. برای تنظیم اثر انگشت خود در HP simplepass این مراحل را دنبال کنید. در نوار جستجو ویندوز ۸ عبارت simplepass را تایپ نمایید. سپس از نتایج جستجو گزینه مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی آن دوبار کلیک کنید.

 

 

سیمپل پس
سیمپل پس

 

 

پنجره ای در رابطه با این برنامه بر روی صفحه استارت ویندوز شما باز می شود. برای راه اندازی simplepass روی گزینه get started کلیک کنید. توجه داشته باشید این قابلیت بر روی لپ‌تاپ‌های امکان پذیر می باشد. که دارای آپشن حسگر اثر انگشت باشند. در غیر این صورت نصب و اجرا کردن این برنامه برای شما بیهوده خواهد بود. حال که این برنامه شروع به فعالیت کرد، می توانید از طریق حسگر اثر انگشت لپ تاپ ، در رابطه با ست کردن انگشت استفاده کنید.

 

در نمایندگی اچ پی – نصب اثر انگشت

برای این کار نیاز است که یک بار انگشت خود را بر روی حسگر بگذارید. در ادامه داد برنامه دستورالعمل‌های لازم را برای شما روی صفحه رایانه ی اچ پی می آورد. برای تنظیم اثر انگشت خود لازم است. که این کار را چند بار تکرار کنید. پس از اینکه مراحل را به درستی انجام داده اید، پیام مبنی بر ثبت نام موفقیت آمسز برای شما ظاهر می شود. برای ورود به برنامه simplepass روی ویندوز ، روی گزینه Yes کلیک کنید. پس از این مرحله صفحه برای شما باز می شود که دارای خصوصیات می باشد. در این قسمت باید شماره دوم به نام no thanks. I can figure this out myself کلیک کنید.

 

 

در نمایندگی اچ پی - نصب اثر انگشت
سیمپل پس

 

 

در مرحله دوم تعاونی برای ذخیره اطلاعات ورود به سیستم از برنامه simplepass استفاده نمایید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات خود را در برنامه ها و وب سایت بهینه کنید. از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر و کروم در وب به روی که در آن حساب کاربری دارید. سپس وارد حساب کاربری خود بشوید. در این صورت پیام simplepass برای شما به نمایش در می آید. با انجام چند ترفند ساده ، کاهش مصرف باتری لپتاپ hp را در سیستم خود مشاهده کنید.

 

در نمایندگی HP – حذف اثر انگشت | سیمپل پس

برای اینکه بتواند از این برنامه در تمامی وب سایت ها استفاده کنید،‌ روی گزینه بیشتر کلیک کنید. پس از آن می توانید بر روی گزینه remember all sites کلیک کرده تا از این برنامه در تمامی سایت ها استفاده کنید.برای ورود به یک وب سایت ذخیره شده به سایت مورد نظر بروید. سپس انگشت خود را روی حسگر بکشید تا وارد حساب کاربری خودتان شوید.

 

در نمایندگی HP - حذف اثر انگشت | سیمپل پس
سیمپل پس

 

با استفاده از my launchsite به همه وسایت ها دسترسی آسان پیدا کنید. برای شروع به این کار وارد برنامه simplepass بشوید آن را باز کنید و انگشت خود را جهت تایید بکشید. تمامی وب سایت های ثبت شده شما در  برگه my launchsite  ذخیره و ثبت شده اند. می‌تواند به راحتی از طریق این برنامه به آنها دسترسی پیدا کنید. برای باز کردن وب سایت ها روی نماد سایت کلیک کنید. برای مشاهده معرفی HP Reverb G2 VR کلیک کنید.

 

ویرایش و حذف سیمپل پس Simplepass HP

توجه داشته باشید برای حذف یک وب سایت ثبت شده از طریق برنامه ی  my launchsite  این مراحل را دنبال کنید. برنامه simplepass را باز کنید و وارد آن شوید. روی تب my vault کلیک کنید. سپس وب سایت را که نیاز به حذف کردن آن دارید ، انتخاب کنید. برای حذف وب سایت روی گزینه delete کلیک کنید. اما برای تغییر یا حذف اثر انگشت simplepass این مراحل را دنبال کنید.

 

ویرایش و حذف سیمپل پس Simplepass HP
سیمپل پس

 

برای تغییر اثر انگشت ابتدا برنامه ی simplepass را باز کرد و وارد سیستم شوید. سپاس روی برگه تنظیم تم کلیک کنید و گزینه اصلاح modify را بزنید. استفاده از خواندن اثر انگشت را به عنوان simplepass من انتخاب کنید. سپس بروی گزینه ی بعدی بزنید. برای ذخیره اثر انگشت جدید،باید طبق مرحله اول پیش برود. اما برای حذف اثر انگشت خود روی برگه تنظیمات من مجدداً کلیک کنید و این بار گزینه delete را انتخاب نمایید.

 

راه اندازی simplepass در لپتاپ های HP

پس از اینکه گزینه انتخاب کردید سیستم از شما می پرسد که آیا برای انجام این کار اطمینان دارید، شما باید گزینه تایید را کلیک کنید. با انجام تمام این کارها اثر انگشت شما برای تمامی وب سایت های موجود حذف می شود. سیمپل پس در لپتاپ های اچ پی  ، برای نصب یا به روز رسانی درایورهای اثر انگشت یا همان hp simplepass چه کارهایی را باید انجام؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به این موضوع بپردازیم. برای مراجعه به نمایندگی اچ پی در غرب تهران کلیک کنید

 

راه اندازی simplepass در لپتاپ های HP
سیمپل پس

 

برای بارگیری و به روز رسانی باید از وبسایت اچ پی کمک بگیریم. مرورگر وب خود را باز کرده و به آدرس support.hp.com بروید. پس از اینکه  وب سایت برای شما باز شد. بر روی گزینه نرم افزار و درایور ها کلیک کنید. سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کرده تا آپدیت های موجود برای رایانه خود را پیدا کنید. گزینه ی Drive – keyboard – mouse and input devices  را کلیک کنید. در این هنگام درایور مربوط با سنسور اثر انگشت را پیدا کرده ،و سپس عملیات بارگیری را آغاز کنید.

 

رفع ایراد لپتاپ های اچ پی | simplepass

 

برای بارگیری و نصب درایور دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. پس از انجام تمامی این مراحل بر روی گزینه های software-security کلیک نمایید.سپس نرم افزار محافظت و شناسه ی HP simplepass را پیدا کنید و سپس دانلود را انجام دهید. در این مرحله تمامی موارد مربوط به simplepass را به شما آموزش دهیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فنی تماس حاصل فرمایید.