اچ پی انوی X360-15 | با توجه با گزارشات و درخواست های مکرر کاربران گرامی در این بخش تصمیم به بررسی و تست لپ تاپ انوی اچ پی در ابعاد 15.6 اینچ X360 به عنوان یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های نسل اچ پی به حساب می آید. که نظرات مثبت بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان این برند شامل مشخصات و پردازنده ی مناسب آن می شود. در همین راستا تصمیم داریم تا X360 را به صورت دقیق تری بررسی نماییم. پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما در نمایندگی رسمی HP باشید.

 

اچ پی انوی

امنیت یکی از اصلی ترین اترکان سازنده ی لپ تاپ های Envy به حساب می آید . در همین راستا اچ پی برای دسته ی Envy خود ، مراحل و شناسه های امنیتی بسیاری را استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که این فضای امنیتی در این سری از لپ تاپ های HP باعث می شود. تا کاربران در فضایی امن شروع به گشت و گذار و انجام کار های خود بکنند. در همین راستا ENVY از نظر سخت افزاری و امنیتی قدرت بسیار زیادی را به شما می دهد. همانطور که می دانید قابلیت X360 در این سری از دستگاه ها این قدرت را به ما می دهد تا به صورت کامل بتوانیم صفحه نمایش دستگاه خود را بچرخانیم. سپس پس از چرخش کامل لپ تاپ می توانید از این دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده نمایید.

بسیاری از کاربران بر این باورند که چرخش لپ تاپ در سری های 15.6 بیهوده می باشد. زیرا که صفحه نمایش بزرگ ، حس و هیجان تبلت را به کاربران ارائه نمیدهد. در همین راستا نیز بسیاری از کاربران در حوزه ی طراحی این قابلیت را بسیار مناسب و مفید در این دستگاه معرفی نموده اند.  لپ تاپ های سری ENVY-15 دارای یک CPU فوق العاده ی 8 هسته ای می باشند که فضای کار را برای ما در هر حوزه ای فراهم می سازد. به طور کلی CPU این دستگاه های AMD ryzen 4700 می باشد که بسیاری از کاربران با قدرت و عملکرد این سی پی یو آشنایی کامل دارند. استفاده از یک پردازنده ی قدرتمند در این دستگاه با قابلیت تبدیل به تبلت در فضای مطمئن و امن می تواند گزینه ی مناسب و ایده آلی به حساب آید.

 

اچ پی انوی

 

HP Envy

لپ تاپ های HP Envy-15  در دسته لپ تاپ های دسته ی انوی دارای مدل های متفاوتی می باشد. این دستگاه ها دارای پردازنده ی AMD با 8GB Ram 3200MHZ و یک گرافیک onboard می باشند. به طور کلی کار کردن و استفاده از این دستگاه ها در هر فضایی مطلوب و لذت بخش می باشد و شما می توانید از قابلیت های آن در تمامی فضای های مربوطه بهره ببرید. نکته ی جالبی که بسیاری از کاربران به اشتباه در ارتباط با آن فکر می کنند بحث گرافیک می باشد. بسیاری بر این باورند که گرافیک دستگاه باید بالا باشد و لپ تاپ ها ف با گرافیک پایین نمی توانند لپ تاپ های خوب باشند. جهت آشنایی بیشتر با ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ های اچ پی با ما همراه شوید.

 

تصویر مرتبط با اچ پی انوی X360-15 - HP envy15 azad

 

در واقع این نظریه از بسیاری از جهات دارای ایراد می باشد. بسیاری از مواقع ما حتی 1 درصد هم از گرافیک استفاده نمی کنیم. و بسیاری از لپ تاپ ها همانند ENVY با گرافیک های حداقل تا حداکثر توانایی اجرا و باز کردن بازی و برنامه های سنگین می باشند. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

خرید لپ تاپ ENVY

چه مواردی باعث می شود تا ما نسل HP Envy-15 را در سبد خرید خود قرار دهیم. ابتدای امر افرادی که به دنبال لپ تاپ با امنیت بسیاری بالا می باشند. می توانند از ویژگی و قابلیت های ENVY بهرمند شوند و این دستگاه گزینه ی مناسبی برای این افراد به حساب می آید. در وهله ی دوم اچ پی Envy برای بسیاری از افراد که به دنبال لپ تاپ های مقرون به صرفه و قدرتمند می باشد می تواند گزینه ی مثبت و هوشمندی به حساب بی آید. با توجه به پردازنده و قابلیت X360 شما می توانید از این دستگاه در فضا های متفاوتی همچون مدرسه ، خانه ، دانشگاه ، محل کار و … استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که این دستگاه ها به عنوان سری SLIM طراحی و به بازار عرضه شده اند. لذا همین موضوع باعث می شود تا حمل و نقل این دستگاه ها کاری دشوار و پیچیده به حساب نیاید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر انواع نوت بوک HP و خدمات پس از فروش این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

خرید لپ تاپ ENVY