چاپگر HP 570 | معرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی MFP570 ، طبق گزارش های اخیر کاربران به نمایندگی مرکزی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر اچ پی ، بسیاری از مصرف کنندگان خواهان معرفی یک پرینتر پر قدرت ، در حجم کاری بالا شده اند. پس در این پست تصمیم گرفتیم که یکی از برترین پرینت های حال حاظر اچ پی در بازار جهانی را به شما عزیزان معرفی کنیم | چاپگر HP 570 | پیش از معرفی این پرینتر لیزری قصد داریم تا در رابطه با نحوه ی تکنولوژی چاپ و قابلیت اصلی آن بررسی هایی را انجامدهم. در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با این غول اچ پی آشنا شویم. پرینتر لیزری رنگی چهار کاره ایی زیر مجمئعه ی اچ پی ، که قابلیت چاپ در هر اندازه و ابعادی را به مصرف کنندگان این برند می دهد. اچ پی سری 570 HP لیزر جت در دنیای چاپ نیازی به تعریف ، تمجید و معرفی ندارد. زیرا که برای تمامی دوست داران و افرادی که در زمینه ی چاپ فعالیت می کند ، 570 ثابت شده می باشد.

 

چاپگر HP 570

چاپگر HP 570 | همچنین ما در این پست قصد داریم تا در رابطه با مشخصات ظاهری ، مشخصات فنی ، قابلیت های مهم چاپگر HP 570 و سایر ویژگی این دستگاه که باعث شده HP laserjet M570 را نسبت به سایر برند ها و مدلهای مشابه متمایز کند ،  بحث کنیم. همچنین اصلی ترین بحث این پرینتر لیزری رنگی ، مربوط به کارتریج های مورد استفاده ی آن می شود. که در پایان بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد. شما کاربران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر لیزری رنگی HP 570 با ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی مایل اند تا به شما در تمامی زمینه های چاپگر ای اچ پی ، مشاوره های لازم را ارائه دهند. همچنین شما می توانید از طریق واتس آپ شرکت در صفحه اصلی با ما در ارتباط باشید.

 

 

چاپگر HP 570
چاپگر HP 570

 

 

 

مشخصات پرینتر HP M570 | چاپگر HP 570

بهتر است ابتدا برای معرفی این پرینتر چاپگر HP 570 به سراغ قابلیت های آن برویم. پرینتر لیزری رنگی سری 570 اچ پی ، به عنوان یک چهار کاره ی قدرتمند در بازار پرینتر های لیزری رنگی می درخشد. پرینت ، کپی ، فکس و اسکن ، از سری قابلیت های این پرینتر محبوب در حوزه ی ماشین اداری و رایانه ایی می باشد. چه ویژگی هایی در بازار جهانی برای مصرف کنندگان ، در حوزه ی چاپ دارای اهمیت بسیاری می باشد؟ با ما همراه باشید تا با هم این موارد را بررسی کنیم. خوشبختانه طی سال های اخیر طراحی و تولید چاپگر ها به گونه ایی بود که . ما میتوانیم حس رقابت و اهمیت بالای این دستگاه ها را به خوبی احساس کنیم. اما همچنان برای خریداران اولویت های زیادی وجود دارد.

 

 

مشخصات پرینتر HP M570 | چاپگر HP 570
چاپگر HP 570

 

 

 

چه مواردی هنگام خرید پرینتر HP باید رعایت شود ؟

اولین موردی که هر کاربر به آن توجه می کند ، نوع کاربری پرینتر می باشد. این نیاز باید طبق تصمیم درست خریدار ، بررسی شود. شما در وهله ی اول باید به دنبال دستگاهی باشید که بتوانید از آن در محیط دلخواه خود استفاده نمایید. برای حل این مشکل کمپانی اچ پی چاپگر های خود را در دو دسته طراحی و به بازار عرضه می نماید. دسته اول مربوط به پرینتر هایی می باشد که توانایی کم تری در چاپ دارند. این دسته پرینتر ها به عنوان چاپگر خانگی HP شناخته می شوند. دسته ی دوم مربوط به پرینتر هایی می باشد که توانایی بالایی در چاپ دارند. و می توانند از پس چاپ اسناد در هر وزن ، تعداد و شرایطی بر بیایند. این دسته از چاپگر های اچ پی به عنوان ،  پرینتر اداری – سازمانی در بازار شناخته می شوند. پرینتر لیزری رنگی اچ پی M570 نیز در این دسته از پرینتر ها قرار می گیرد.

 

 

چه مواردی هنگام خرید پرینتر HP باید رعایت شود ؟
چاپگر HP 570

 

 

 

نوع کاربری پرینتر HP MFP 570

پس تا اینجا متوجه شدیم که پرینتر لیزری  رنگی ما در دسته ی پرینتر های اداری – سازمانی قرار گرفته است. دومین ویژگی که هنگامئ خرید پرینتر باید به آن توجه کنیم ، نحوه ی تکنولوژی چاپ چاپگر می باشد. این موضوع هم مانند موضوع قبلی به خریدار بستگی دارد و تصمیم گرینده ی نهایی خود کاربران می باشند. پرینتر های اچ پی در دو دسته مجزا از هم ساخته می شوند. دسته ی اول پرینتر های جوهرافشان هستند که از کارتریج جوهری استفاده می نمایند. دسته ی دوم هم رینتر های لیزری هستند که به تنهایی به دو دسته تقسیم می شوند. پرینتر های لیزری مشکی و مشابه چاپگر MFP 570 ، پرینتر لیزری رنگی. سومین عامل مهم هنگام خرید پرینتر لیزری رنگی ، سرعت و کیفیت چاپ دستگاه می باشد. البته هنگام خرید پرینتر لیزری رنگی HP 570 نگران این موضوع نباشید ، زیرا که سرعت و کیفیت این چاپگر لیزری. بین رقبا و پرینتر های هم سطح خود ، زبان زد می باشد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با 570 بهتر است بدانید که کیفیت چاپ این پرینتر قدرتمند،  600*600DPIمی باشد. همچنین توان کار کرد این دستگاه به صورت ماهیانه عدد 80000 در نظر گرفته شده است.

 

 

نوع کاربری پرینتر HP MFP 570
چاپگر HP 570

 

 

 

لیزری رنگی اچ پی M570DW یا HP M570DN

دیگر ویژگی که بهتر است به آن بپردازیم ، نوع مدلهای موجود 570 در بازار می باشد. این محصول در دو دسته ی HP MFP 570DN و HP MFP 570DW ساخته و به بازار عرضه شده است. در رابطه با این پسوند ها بهتر است بدانید که پرینتر لیزری رنگی اچ پی 570DN ، دارای قابلیت های اتصال به شبکه ی NETWORK و چاپ اسناد به صروت دورو می باشد. اما در رابطه با پرینتر لیزری رنگی اچ پی MFP 570DW بهتر است بدانید که ، اچ پی در این سیستم ، علاوه بر قابلیت چاپ دورو ، ویژگی اتصال از طریق Wi-Fi را نیز محیا کرده . قابلیت چاپ از طریق وای فای به ما کمک می کند. تا اسناد خود را با ساتفاده از گوشی ، لپ تاپ و سایر گجت های هوشمند ، چاپ نماییم.

 

 

 

لیزری رنگی اچ پی M570DW یا HP M570DN
چاپگر HP 570

 

 

 

کارتریج لیزری رنگی HP 507A

آخرین موضوعی که می خواهیم به آن بپردازیم. کارتریج لیزری رنگی پرینتر های HP MFP 570DW و HP MFP 570DN می باشد. قلب تپنده ی این دستگاه کارتریج هایست که پرینتر 570 از آن استفاده می نماید. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با این کارتریج های لیزری رنگی آشنا شویم. نحوه ی نصب HP smart بروی پرینتر M570 چگونه می باشد ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. کارتریج لیزری رنگی HP 507A ، کیت مصرفی پرینتر لیزری 570 اچ پی می باشد.این کارتریج ها به ترتیب در رنگ های مشکی ، آبی ، زرد و قرمز تولید و ساخته می شوند. همچنین بهتر است بدانید که کارتریج لیزری مشکی 507A به شماره فنی CE400A شناخته می شود. همچنین به ترتیب برای رنگ های آبی ، زرد و قرمز از کد فنی CE401A ، CE402A و CE403A استفاده می شود.

این نوشته در بازه های زمانی مختلف بروز میشود تا یکی از برترین پرینتر های لیزری رنگی اچ پی در دسته ی پرینتر های سازمانی و اداری با مشخصات آپدیت شده به کاربران ارائه گردد. در جمع بندی نهایی می خواهیم این نکته را اضافه کنیم و بگویم که پرینتر لیزری رنگی اچ پی MFP570 جزء پرینتر هایست .که در بازار ایران قیمت نصبتا بالایی دارد. اما مطمئن باشید به همان اندازه  قابلیت های منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می نماید. همچنین شما ی توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپگر HP 570 HP 570DW و 570DN بصورت کارکرده از سایت پرینترهای دست دوم اچ پی دیدن نمایید.

 

کارتریج لیزری رنگی HP 507A
چاپگر HP 570