شعبه ی hp | حذف اطلاعات برنامه ی HP SMART ،در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با خدمات نمایندگی اچ پی و نحوه ی راه اندازی و حذف اطلاعات HP smart توضیحات لازمه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. لذا پیشنهاد می شود اگر جز مصرف کنندگان و دنبال کنندگان محصولات و اخبار اچ پی می باشید. تا انتها همراه ما باشید. لذا قابل توجه مصرف کنندگان اچ پی ، شما می توانید در ادامه با کارشناسان ما در بخش امور اداری و کارشناسان نرم افزار واحد فنی در ارتباط باشید. تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ های اچ پی HP  در شعبه ی hp نمایندگی مرکزی اچ پی آبا دات کام.

 

 

شعبه ی hp

شعبه ی hp همانطور که میدانید اچ پی برای راحتی در پیش بردن روند چاپ ، پرینترهای بیسیم را طراحی و تولید کرده است. این فیلترها در بازار جهانی بسیار محبوب و پر طرفدار تر از پیش شدند. بسیاری از کاربران با تهیه پرینتر های وایرلس hp عملیات چاپ خود را سریعتر و دقیق تر انجام می دهند. همچنین شما می توانید برای راه اندازی فاکس  hP smart کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شعبه ی hp
شعبه ی hp

 

اتصال پرینتر به برنامه  hp smart

ابتدا بهتر است بدانید که این برنامه دارای چه قابلیت هایی می باشد و چگونه می توانید مراحل ثبت نام آن را تکمیل کنید. مهندسین اچ پی برای راحتی کاربران ویژگی را در سایت خود تحت عنوان اچ پی اسمارت قرار دادند. شما میتوانید با این قابلیت به راحتی تمامی اسناد خود را بدون استفاده از هرگونه کابل اتصالات چاپ نمایید. لازم به ذکر است که این قابلیت در برابر سایر قابلیت های این برنامه امری کاملا ارزشمند می باشد.

 

اتصال پرینتر به برنامه  hp smart
شعبه ی hp

 

از سری قابلیت های بی نظیر این برنامه می توانیم به مدیریت اسناد در کنار اطلاعات مهم در مورد پرینترمان اشاره کنیم.همچنین بعد ها اچ پی اسمارت بصورت اپلیکیشن نیز برای گوشی های همراه معرفی شد. این قدم بسیار بزرگی در پیش رو بردن روند  چاپ به حساب می آید. زیرا که کاربران دیگر نیازی به لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی خود نداشتند و می‌توانند اسناد را از گوشی همراه خودشان تحت هر نوع سیستم عاملی چاپ نمایند.

 

 

نحوه حذف اکانت در اچ پی اسمارت | شعبه ی hp

حال که در رابطه با قابلیت های بی نظیر این برنامه صحبت کردیم. وقت آن رسیده تا برای بعضی از افرادی که تمایل به حذف حساب کاربری خود دارند. نحوه پاک کردن اکانت را شرح دهیم. ممکن است که پاک کردن حساب کاربری شما از برنامه اچ پی اسمارت دلایل مختلفی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که اگر می خواهید پرینتر جدیدی را در این برنامه جایگزین کنید. بهتر است از گزینه add printer استفاده کنید.

 

نحوه حذف اکانت در اچ پی اسمارت | شعبه ی hp
شعبه ی hp

 

این برنامه به شما این قابلیت را می دهد تا همزمان از چندین دستگاه استفاده نمایید. حالا اگر نیاز به پاک کردن اکانت خود دارید ، با ما همراه شوید.ابتدا برای اتصال به این برنامه سیستم خود را روشن نمایید ‌ پس از اینکه سیستم پردازش های اولیه خود را انجام داد با استفاده از برنامه کروم، وارد آدرس اچ پی اسمارت شوید. این صفحه مورد نظر برای شما باز شد. اطلاعات حساب خود که شامل یوزرنیم و پسورد می باشد را وارد کنید.

اپلیکیشن اچ پی اسمارت در تلفن همراه

در نظر داشته باشید که حتماً اطلاعات کاربری خود را به خاطر داشته باشید. تا هنگام ورود با مشکل مواجه نشوید. پاک کردن اکانت در هر کدام از نسخه های اچ پی اسمارت تفاوت‌های اندکی با همدیگر دارد.در بسیاری از نسخه ها شما می توانید بدون هیچ مشکلی اکانت خود را حذف کنید .اما در سایر نسخه ها باید از طریق تنظیمات این عملیات را انجام دهید.

 

 

تنظیمات برنامه ی HP SMART

حال پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید پرینتری را که نیاز به حذف حساب آن دارید باز کنید. اگر برنامه ی شما به روز باشد. می توانید به راحتی در صفحه نخست گزینه ی remove account یا remove printer را مشاهده کنید. پس از اینکه گزینه را مشاهده کردید بر روی آن کلیک کنید. تو حساب شما از برنامه به صورت کامل پاک شود. چگونه می توانیم پرینتر را به شبکه ی بیسیم وای فای متصل کنیم؟ برای آموزش اتصال پرینتر HP به شبکه ، کلیک کنید.

 

تنظیمات برنامه ی HP SMART
شعبه ی hp

 

اما اگر نسخه اچ پی اسمارت شما متفاوت تر است .سایر نسخه ها می باشد می توانید با ورود به منوی تنظیمات از طریق نوع account حساب خود را log out و سپس delete کنید. همچنین شما می توانید برای انجام هرگونه از خدمات نرم افزاری hp با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ایرادات شما را در بخش نرم افزار و سخت افزار پرینترهای hp از نوع لیزری و جوهرافشان برطرف خواهند کرد | آنچه در شعبه ی hp از کارشناسان ما ارائه میدهند : انجام کلیه ایرادات نرم افزاری و راه اندازی دستگاه از طریق انی دسک بدون نیاز به حضور کارشناس در محل از طریق ریموت آنلاین برروی سیستم شما کاربران.