پلاتر Z6 44 اینچ HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین پلاتر های اچ پی در ابعاد چاپ 44 اینچ بررسی های لازم را انجام داده و سپس مشخصات و ویژگی های این دستگاه ها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم ‌. همچنین لازم به ذکر است که اچ پی سری Z6 خود را با سری 2QX51B به بازار عرضه نموده است. پلاتر Z6 44 اینچ HP در ابعاد 44 اینچ اچ پی توانایی چاپ HD را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

 

پلاتر Z6 44

اگر نگاهی به ظاهر جدید پلاتر پلاتر Z6 44 اینچ HP بی اندازید متوجه ی تغییرات بسیاری نسبت به نسل قدیم 44 اینچ ها خواهید شد. سری Z6 pro HD نام محصول از کمپانی اچ پی می باشد که پس از معرفی کمپانی به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرد. در قدم اول ،محبوبیت بالای این دستگاه مربوط به کیفیت و کوالیتی بالای چاپ این دستگاه می شود. هنگامی که شما با پلاتر Z6 44 اینچ HP ، یک سند را چاپ می کنید ، متوجه ی گرافیک و طراحی بسیار زیبای تصاویر چاپ شده خواهید شد. اچ پی Z6 pro  به طور کلی مناسب برای ارائه‌دهندگان خدمات چاپ و بخش‌های مانند چاپخانه ها و شرکتی های می باشد که می‌خواهند تابلوهای تبلیغاتی با حجم کم ، وضوح بالا و کیفیت مناسب ایجاد نمایند. شما می توانید با بهره‌گیری از ظرفیت این دستگاه خیلی سریع به اهداف خود در چاپ برسید.

 

 

پلاتر Z6 44

 

HD pro designjet

این دستگاه توانایی چاپ اسناد از سایز 11 تا 44 اینچ را به کاربران خود ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این پلاتر 3 کاره تحول عظیمی در نحوه و کسب و کار خود ایجاد نمایید. فقط تنها کافیست برای یک بار با این دستگاه چاپ خود را انجام دهید تا متوجه ی سرعت و کیفیت بالای آن بشوید. پلاتر Z6 44 اینچ HP دارای دو جایگاه برای اضافه کردن رول ها می باشد. همچنین این دستگاه برای آسان نمودن کار کاربران از قابلیت اتو سوئیچینگ بهره می برد. برش خودکار z6 نیز یک قابلیت مهیج برای پلاترهای hp به حساب می آید. جهت مراجعه به نمایندگی پلاتر HP با ما همراه شوید.

 

HD pro designjet
HD pro designjet

 

لذا شما می توانید به جز انجام عملیات چاپ از قابلیت کپی و اسکن این دستگاه بهره مند شوید. قابلیت دسترسی این دستگاه توسط پورت اترنت ، usb و وایرلس طراحی شده و بدون هیچ کندی می توانید از طریق دیوایس های متفاوت به این دستگاه متصل شوید. با MFP HP DesignJet HD Pro 44 اینچی به طور موثر کار های خود را انجام دهید. فناوری اسکن CCD را با مجموعه ویژگی‌های پیشرفته‌ای ترکیب کنید که نتایج با کیفیت و کارایی بیشتر را برای گردش کار ساده‌تر دریافت نمایید. با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

کارتریج 745A

معرفی قطعات مصرفی پلاتر Z6 44 اینچ HP ، اطلاعات بیشتری در زمینه ی کارتریج های پلاتر Z6 44 HP designJet pro 2QX51B بدست آوریم.این دستگاه از 6 کارتریج به رنگ های مشکی ، آبی فیروزه ای ، زرد ، قرمز ، مشکی مات و قرمز کروم تشکیل شده است. این رنگ ها با قابلیت ترکیب رنگ پلاتر ، قابلیت ایجاد هر بازه ی و کد رنگ را به کاربران ارائه می دهند. همچنین هد این دستگاه با سریال F9k06A به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی در پلاتر Z6 به حساب می آید. لازم به ذکر است که سری شماره ی این کارتریج ها در پلاتر اچ پی HP 745A می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی و واحد فروش همراه شوید.

 

کارتریج پلاتر Z6 44
پلاتر Z6 44 اینچ HP