پلاتر T730 36 اینچ HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین پلاتر های اچ پی در ابعاد 36 اینچ بررسی های لازم را انجام داده و سپس با در نظر گرفتن تمامی ویژگی کاربران، اچ‌پی T730 را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

در نظر داشته باشید که سری 730 به عنوان یک دستگاه عریض ، توانایی چاپ را به صورت جوهر افشان خدمت مصرف کنندگان ارائه می دهد. همچنین تکنولوژی چاپ رنگی این دستگاه باعث شده تا بسیاری از افراد بتوانند از قابلیت های مهم آن در زمینه ی ماشینهای اداری و رایانه ای استفاده نمایند. با ما در ادامه همراه شوید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هد پلاتر های 700 با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

پلاتر T730 36

ما در این بخش با یک پلاتر مدرن در ابعاد 36 اینچ مواجه هستیم . این دستگاه در حین سادگی قابلیت های بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد. با توجه به برند و زمینه کاری این دستگاه خالی از لطف نیست که بگوییم اچ پی T730 به منزله ی نام تجاری و عملکرد بی نظیر خود در زمینه ی چاپ ، به عنوان یکی از محبوب ترین پلاتر های سایز متوسط اچ پی در نمایندگی به فروش می رسد .

در این بخش ما با در نظر گرفتن تمامی اطلاعات و مشخصات فنی این دستگاه ، بررسی های اچ پی را نسبت به این دستگاه خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. در ابتدا لازم به ذکر است که پلاتر T730 در دسته پلاتر های جوهرافشان با قابلیت تکنولوژی چاپ حرارتی می باشد. این تکنولوژی باعث می‌شود تا اسناد ما زود تر و با کیفیت بهتر در رول های مخصوص شکل بگیرند.

 

پلاتر T730 36
پلاتر T730 36

 

اچ پی در جهت رفاه حال کاربران خود قابلیت وایرلس چاپ را نیز در این سری از دستگاه های چاپ به کاربران ارائه می دهد. از این رو شما می توانید اسنادتان را از طریق بی سیم به چاپ برسانید. البته برنامه های جانبی بسیاری توسط تیم مهندسی اچ پی در جهت کاربرد بالای پنل اچ پی طراحی شده که در ادامه خیلی کوتاه به ویژگی آنها می پردازیم.

پردازنده ی این دستگاه قابلیت اتصال شما با هر سیستم عاملی را قبول خواهد کرد. به طور مثال می توانید از طریق سیستم عامل ویندوز ، اندروید و ios  به راحتی به پلاتر T730 متصل شوید.

 

HP Fast printing

قابلیت Fast printing در این دستگاه ها ندا از سرعت مناسب و کاربردی آنها در چاپ می دهد. پس از استفاده از این دستگاه ها می توانید حس سرعت عملکرد بالا و کیفیت مطلوب پلاتر ها را بچشید. اچ‌پی پلاتر T730 را تنها با یک طیف رنگی ، یعنی خاکستری طراحی نموده است.  با توجه به نوع کاربری این دستگاه ، رنگ خاکستری باعث می شود تا یک سبک و سیاق مناسبی به محیط اطراف داده شود.

پلاتر 730 توانایی چاپ اسناد را تا 36 اینچ بروی رول های مخصوص به چاپ به کاربران خود ارائه می دهد . بسیاری از کاربران پرسیده بودند که در جعبه ی اولیه ی این دستگاه ها چه قطعاتی دیده می شود. توجه داشته باشید، هنگامی که شما یک پلاتر اچ پی را به صورت شفاف خریداری می کنید ، اقلامی چون ، کارتریج ، هد ، پایه ی نگهدارنده ، بروشور اورجینال ، سی دی نصب ، رول استاندارد جهت تست و … در جعبه قرار گرفته باشد.

 

HP Fast printing
HP Fast printing

 

در ارتباط با برنامه های کاربردی که ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم در این وقت توضیحات کوتاهی خواهیم داد. برنامه ها و اپلیکیشن های هوشمند زیادی همانند hp printer ، hp click، hp smart  و… توسط تیم تخصصی اچ پی طراحی و تولید شده اند. هدف تمامی این اپلیکیشن ها آسان ساختن راه چاپ به همراه ارائه خدمات و ویژگی های هوشمند می باشد.

شما می توانید از طریق این اپلیکیشن ها دوره سرویس ، مقدار باقی مانده مواد مصرفی ، چاپ از راه دور ، بلاک و آنلاک کردن دیوایس ها و … را انجام دهید. همچنین برای شکل و شمایلی بهتر می توانید از تم های پیش فرض این اپلیکیشن ها بر روی چاپ خود استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی پلاتر HP  همراه شوید.