پلاتر T650 24 اینچ HP – در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سری چاپگر های عریض اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به ویژگی های داخلی ، نقاط قوت و ضعف این چاپگر DesignJet را در جایگاه معرفی قرار دهیم. این چاپگر در دسته پلاتر های .24 اینچی قرار گرفته اند و همچنین نوع کاربری این دستگاه ها به صورت اداری بوده و نوع تکنولوژی آن نیز به صورت جوهر افشان می باشد.

 

 

پلاتر T650

در این بخش با خصوصیات پلاتر پلاتر T650 24 اچ پی بررسی های بیشتری را انجام دهیم تا بتوانیم با توجه به قابلیت های این دستگاه سبک و سیاق کار آن را بررسی نماییم. تمامی افرادی که در زمینه ماشین های اداری سابقه کار دارند قطعاً با نام تجاری اچ پی و محصولات آن در این زمینه آشنا هستند. اصلی ترین هدف هر مجموعه ای برای خرید و استفاده از ماشین های اداری توجه به کیفیت و سرعت عملکرد دستگاه می باشد.

حال اچ پی با ارائه تمامی خدمات یک ویژگی منحصر به فرد دیگری را به کاربران ارائه می دهد ‌. این کمپانی نهایت سعی خود را در زمینه کیفیتی به کاربران ارائه می دهد و در مقابل آن هزینه های بسیار کمی را برای قطعات مصرفی و مکانیکی دستگاه خود در نظر گرفته. این به این معنی است که شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای این دستگاه ها را تهیه کنید. و در ادامه هیچ نگرانی در ارتباط با قطعات مصرفی آن نداشته باشید.

پلاتر T650 24 اچ پی جزء پلاترهای سایز کوچک کمپانی اچ پی می باشد. این چاپگر با ارائه قابلیت اتصال از طریق بیسیم توانسته تا خدمات بیشتری را در بازه زمانی کمتر به کاربران ارائه دهد. همچنین برای گسترش عملکرد مربوط به چاپ، اچ پی اپلیکیشن هایی را طراحی نموده تا ما بتوانیم با کمک آنها پنل های بیشتری را جهت کنترل و مدیریت دستگاه خود داشته باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت درایور های hp از طریق صفحه نخست با ما همراه شوید.

 

پلاتر T650

 

small designJet | پلاتر T650

همان‌طور که می‌دانید کمپانی اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود دستگاه ها و ماشین های اداری و رایانه ای را در بخش ها و دسته بندی های متفاوت طراحی و تولید می رساند. این الگو در ارتباط با ساخت پلاتر T650 24 نیز رعایت شده است. با توجه به خصوصیات این دستگاه و برخورد اولیه کاربران با این دیزاین اچ پی ،دریافتیم که نکات قوت و ضعفی در طراحی آن دیده شود.

به طور مثال بسیاری از کاربران نسبت به طراحی ساده آن با مقایسه با هم رده های خود گلگی و انتقادات بسیاری داشتند. این افراد معتقدند که HP 650 در بخش نمایشگر و جای رول می توانست بهتر عمل کند. در جبهه مقابل بسیاری از افراد در سایت رسمی hp این موارد را نقطه قوت این دستگاه دانستند. این افراد طراحی ساده به همراه کارکرد آسان با آن را پوئن مثبتی به حساب آورده اند.

 

small designJet

 

حال به طور کلی مشخصات فنی دیزاین جت 650 اشاره خواهیم داشت. این دستگاه در بخش چاپگرهای کوچک کمپانی اچ بی قرار گرفته و با چهار رنگ کارتریج جوهر افشان توانایی چاپ اسناد در سایز 24.اینچ را به کاربران ارائه می دهد. همچون پرینترهای جوهر افشان، این دستگاه نیز از چهار رنگ مشکی، آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده . در نقد و بررسی این دستگاه متوجه شدیم که پلاتر T650 24 طرفداران بسیاری در زمینه نقشه کشی طراحی اشکال سعه بعدی ، چاپ عکس، پوستر و … دارد.

 

سایر مشخصات HP T650

پس از آنباکس این محصول شرکتی متوجه می شوید که محتوایت درون جعبه ی آن در یک آداپتور ، .CD نصب ، کارتریج ، هد ، پایه خلاصه می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید از این دستگاه به دو صورت استفاده کنید. در صورت اول اگر در فضای اطراف خود یک میز اداری سایز متوسط داشته باشید می توانید. بدون نصب پایه ، از این پلاتر به صورت رومیزی استفاده نمایید. اما اگر تمایلی به این کار ندارید می توانید. با پایه ی مخصوصی که در جعبه ی این محصول قرار گرفته .پلاتر خود را به صورت ایستاده نصب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی سفارش این محصول با کارشناسان ما در واحد فنی پلاتر HP همراه شوید.

 

سایر مشخصات HP T650