پلاتر T520 36 اینچ HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پلاتر سایز متوسط اچ پی یعنی سری 520. اطلاعات جامعی را خدمت شما کاربران گرامی دهیم. اگر شما جزو افرادی هستید که برای محل کار خود به دنبال یک دیزاین جت سایز متوسط می باشید. پلاتر ۵۲۰ می‌تواند گزینه مناسب و اقتصادی برای محل کار شما باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای قابلیت های زیادی در زمینه چاپ بوده و همین موارد باعث شده تا این دستگاه در بخش چاپگرهای محبوب اچ پی جای ویژه ای داشته باشد.

 

پلاتر T520 36

 

اچ پی با ساخت پلاتر 520 امکانات قابل توجهی را به دیزاین جت های سایز کوچک – متوسط ببخشد. بسیاری از مشاغل به دنبال چاپگر هایی با سایز متوسط می باشند. اما با توجه به پلاترهای سایز کوچک یعنی .24 اینچ جواب کارایی آنها را نمی دهد و همچنین پلاتر های سایز .42 نیز یک چاپگر بزرگ برای این مشاغل به حساب می آید. هنگام مواجه شدن با این مشکل می توانید بدون هیچ دغدغه ای از سایز 36 اینچ چاپگر های اچ پی استفاده کنید. تنها هدف کمپانی در جهت ساخت 36 اینچ های جوهر افشان دستیابی به یک سایز بین متوسط و کوچک مابین پلاتر های خود می باشد.

 

پلاتر T520 36
پلاتر T520 36

 

دیراین جت سری T520 جزء پلاتر های محبوب کمپانی اچ پی می باشد که کیفیت و سرعت قابل توجه ای را به کاربران خود ارائه می دهد. کیفیت چاپ این دستگاه توسط کمپانی اچ‌پی 2400 نقطه در اینچ (DPI) محاسبه شده است. لذا در همین راستا کاربران می‌توانند جزئیات دقیق و واضح خود در اسناد  را در خروجی این دستگاه به نمایش بگذارند. ظاهر و سایز تین دستگاه به گونه ای بوده که دقیقا حس یک چاپگر اداری به کاربران القا می شود. کارایی و استفاده از خدمات این دستگاه تا حد قابل توجه ای آسان و بدون دشواری می باشد. همین موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند با اچ پی سری T520 احساس راحتی کنند .

 

HP click designJet

طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی این دستگاه باعث شده. تا کاربران بتوانند به آسانی دسته بندی اسناد خود را مشخص نموده و در همان زمینه با تنظیمات اتوماتیک این دستگاه ، پروژه های خود را به چاپ برسانند. پلاتر T520 برای تمامی افرادی که پر زمینه ی طراحی و نقشه کشی فعالیت رسمی را دارند می تواند گزینه ی مناسبی باشد. اچ پی با برنامه ی Click، امکانات زیادی را در زمینه ی نرم افزاری به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای با استفاده از پنل مدیریتی و خدماتی مربوط به پلاتر .HP CLICK امکانات زیادی را در حوزه ی نرم افزاری دریافت نمایید.

 

HP click designJet
پلاتر T520 36

 

ولتاژ و آمپر این دستگاه بنا به نوع ساخت در سطح بین المللی متفاوت می باشد. از این رو شما می‌توانید با توجه به شرایط و موقعیت محلی خود ، این دستگاه را به صورت شرکتی با گارانتی HP دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران با ما نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش و اچ پی همراه شوید.

 

سایر مشخصات T520

پلاتر 520 بنا به نوع کاربری خود علاوه بر قابلیت وایرلس ، از طریق شبکه و کابل مستقیم نیز امکان اتصال را برای شما فراهم‌ می‌سازد. پر محتویات جعبه ی این دستگاه به صورت شرکتی ، رول ،‌ آداپتور ، کارتریج جوهرافشان تست به همراه هد ، کابل های لازم و یک .CD نصب دیده می شود. شما می‌توانید با توجه به ویندوز و دیوایس ورودی خود ، این دستگاه را به طور smart install  بروی سیستم نصب کنید. چنانچه در هر مرحله ای از نصب این دستگاه به ایراد برخورد اید ، می‌توانید با کارشناسان مربوطه در بخش واحد فنی و مرکز خدمات پلاتر HP تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخر اند تا در این زمینه همراه شما کاربران گرامی باشند.

 

سایر مشخصات T520
پلاتر T520 36